@chefoktayusta: Et haşlama#🍀🌹 #trend #turkey #turkeytiktok #furdich🥺 #keşfet #youtube #kahvaltılık #foodtiktok #lezzetliyemekler #kuzueti #haşlama#yummy #food #lekkereten #yemek #aşçı #etenmaken #❤️☘️❤️☘️

Chef Oktay Usta 👨🏻‍🍳
Chef Oktay Usta 👨🏻‍🍳
Open In TikTok:
Region: BE
Thursday 30 May 2024 18:24:22 GMT
2002422
19673
274
3170

Music

Download

Comments

cemal.tuncel
Cemal Tuncel :
Ellerine sağlık usta çok güzel olmuş
2024-06-21 10:04:18
7
nurdzhihanmemis
Nurcan memish :
Ellerinize sağlık 👏👏
2024-05-31 09:36:23
7
mustafaakyol359
mustafa_Akyol :
Allah kuvet versin
2024-06-02 17:39:31
7
mevlut.usta3633
bay@sakallı@33.34 a.. :
eti bulduk kuzu kaldı ne diyor şef ne eti😂😂😂
2024-06-22 19:27:49
6
neziheilhan
bekesim :
eti nerden bulalım usta
2024-06-05 19:59:53
6
prealaeudochia
Coach sophie :
elinize saglik afiyet olsun
2024-05-31 11:22:52
7
ismail.kayrsk11
İsmail ismail.. :
Ellerine saglık👍
2024-06-06 05:41:58
7
usarnafmee
username :
ellerinize saglik
2024-06-20 18:26:51
6
burclar44444444
User00 :
et yok tavuk yapin🤦
2024-06-02 10:02:13
6
cngzcngzz
cngz :
elinize saglik
2024-06-05 09:06:48
6
nesegocen
BAŞKOMUTAN 🇹🇷 R. T. E. :
Oktay Usta'nın yeni sağlık harikasını görüyor
2024-05-30 23:43:42
7
pinardih
pınar :
Eline sağlik ustam düdüklünün markasını örenebilirmiyim
2024-06-01 18:41:19
6
nalin.dogan6
Nalin dogan :
kim et alabilir
2024-06-01 01:28:17
6
uservjnc34nogf
uservjnc34nogf :
ellerine sağlıklı
2024-06-05 16:24:19
6
seherkaraca490
seherkaraca490 :
He buldukta yemesi eksik kaldı oldu bende yaparım be kardeşim
2024-05-31 21:01:27
6
useer186374847
useeerr :
elinize sağlık
2024-06-22 20:06:46
6
sahide.maden
k :
harika oldu ellerine saglik ustam
2024-06-08 08:09:22
6
ahmet21212580
ahmet :
severiz de yedikten sonra eve haciz memurları geliyor
2024-06-20 16:56:57
9
seyfullahn
Seyfullah :
Selamünaleyküm Bismillahirrahmanirrahim demesi zaten yemeğe tadını bereketini fazlası ile veriyor ellerinize sağlık MaşAllah 🧿
2024-05-31 09:20:49
10
sakir0398
sakir :
eline koluna saglik olsun ustadimm tsk ederiz
2024-06-22 15:44:00
8
hamza..tatlibirses
@Hamza.Tatlıbirses 324 :
Ustam Elleriniz Dert Görmesin Rabbim Sizi Elden Ayaktan Düşürmesin Hayırlı Sağlıklı Ömürleriniz olsun inşallah 🙏❤️👏👏👏
2024-05-31 19:14:35
6
bozkurt190314
Kartal 14 :
Hayırlı akşamlar değerli chefim kıymetli hemşerim ALLAH yolunu açık etsin
2024-05-31 19:43:52
7
somayeismailii
Somaye Esmailii :
harikasınız İran'dan izliyorum sizi
2024-06-27 05:44:47
7
fazilgulbetekin
fazilgulbetekin :
usta ne yaptın o kadar tuzlu atilir
2024-05-31 09:44:29
7
To see more videos from user @chefoktayusta, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

通常の10倍デカい“ピース”夢のようなチョコケーキ 銀座ど真ん中の12階に、1977年創業のアメリカを代表する老舗ステーキハウスが日本初上陸。映画「プラダを着た悪魔」のロケ地としても知られる超有名店。 分厚いステーキやシーフードタワーも人気だけど今SNSで話題になっているのが巨大チョコケーキ。直径36cm・高さ15cmのホールをカットした一切れは、通常のケーキの約10倍サイズ。顔より大きな迫力なのに見た目ほど甘くなく、無料ホイップと合わせれば意外とぺろっと食べられる! 爽やかなレモンが香るニューヨークチーズケーキも人気で、こちらもかなりのビックサイズ。 1人でも注文できて食べきれなかった分はお持ち帰りできるから安心◎ ぜひチャレンジしてみて。 《注意事項》 ・スマートカジュアルのドレスコードあり ・未就学児のお子様連れは個室のみ利用可能(最低利用料金あり) 《今回注文したお料理》 ギガンティックチョコレートケーキ 3800円 オリジナルニューヨークチーズケーキ 2800円 《店名》 Smith & Wollensky GINZA 《住所》 東京都中央区銀座5-8-15 12F 《最寄り駅》 銀座駅から徒歩3分 《営業時間》 11時から23時 《定休日》 なし  《来店時間》 平日11時 《待ち時間》 なし 《予約》 可能 《駐車場》 なし #東京グルメ#東京カフェ#銀座グルメ#銀座カフェ
通常の10倍デカい“ピース”夢のようなチョコケーキ 銀座ど真ん中の12階に、1977年創業のアメリカを代表する老舗ステーキハウスが日本初上陸。映画「プラダを着た悪魔」のロケ地としても知られる超有名店。 分厚いステーキやシーフードタワーも人気だけど今SNSで話題になっているのが巨大チョコケーキ。直径36cm・高さ15cmのホールをカットした一切れは、通常のケーキの約10倍サイズ。顔より大きな迫力なのに見た目ほど甘くなく、無料ホイップと合わせれば意外とぺろっと食べられる! 爽やかなレモンが香るニューヨークチーズケーキも人気で、こちらもかなりのビックサイズ。 1人でも注文できて食べきれなかった分はお持ち帰りできるから安心◎ ぜひチャレンジしてみて。 《注意事項》 ・スマートカジュアルのドレスコードあり ・未就学児のお子様連れは個室のみ利用可能(最低利用料金あり) 《今回注文したお料理》 ギガンティックチョコレートケーキ 3800円 オリジナルニューヨークチーズケーキ 2800円 《店名》 Smith & Wollensky GINZA 《住所》 東京都中央区銀座5-8-15 12F 《最寄り駅》 銀座駅から徒歩3分 《営業時間》 11時から23時 《定休日》 なし  《来店時間》 平日11時 《待ち時間》 なし 《予約》 可能 《駐車場》 なし #東京グルメ#東京カフェ#銀座グルメ#銀座カフェ

About