-θα πάμε για φαγητό -σήμερα; -ναι στα καλά καθούμενα - μάλιστα και που θα πάμε για φαΐ; - τώρα δεν σου είπα.. στα καλά καθούμενα.. -ναι το κατάλαβα ότι θα πάμε τελευταία στιγμή..που ρώτησα,οχι πότε🤣
2024-07-31 15:20:54
0
neocortex190 :
υπερεκτιμημενο, πέταμα χρημάτων
2024-06-06 21:07:27
6
Ελένη Ζαφείρη :
@Σταύρος Βασιλάκης
2024-06-27 07:31:35
1
Hanna :
@Z ྀིྀི
2024-07-23 10:35:19
1
pg123 :
που ειναι αυτο?
2024-06-06 17:20:30
0
Georgia :
ΦΟΒΕΡΟ ΜΑΓΑΖΙ!!!! και θα πήγαινα σίγουρα. 🥰🥰🥰🥰.
2024-06-16 14:07:54
0
@to_hopaki :
Ποσο βγαίνει περίπου το άτομο?
2024-06-20 17:10:25
0
Maria_el :
@anastacia
2024-07-27 12:27:26
0
user336972 :
😁
2025-02-26 20:59:38
0
To see more videos from user @irenetsaparikou, please go to the Tikwm
homepage.