Aku bertunang, mcm xbertunang, nak tau kenapa, sbb fmly die xpenah nak ajak aku berbuka puase kt umh die, beraya pon xpenah nak ajak dtng umh die, nak ajak anak die g jlan2 pon xkasih,sbb aku ada moto je, klo ada kereta bru mak bapak die kasi. Sedih wey, ape yg harus aku buat
2026-03-25 06:01:09
0
i :
my dad...
2024-06-13 16:08:53
2
tiqaxyzz :
lgi pun dia lyn kita cm nk tknk jee😔
2024-06-19 15:05:32
1
ꂵꀤꈤ`🍒 :
@Qaseh:Dia berubah dengan sekelip mata
2024-07-17 15:12:23
3
♡ :
spe lgi kalau bukan fv senior sendiri
2024-06-15 22:48:17
2
mat fly :
dia layan sebb kesian ;)
2024-06-15 14:54:47
1
eemrun :
hmm
2024-06-14 12:42:30
0
𝓷𝓲𝓪𝜗𝜚 :
ni spe
2024-07-02 12:56:22
0
qiss ᥫ᭡ :
hm
2024-06-14 13:49:40
0
s’ :
kita pegi demi menjaga hati sndiri ketika melihat dia bersama yg lain😌
2024-07-14 17:01:11
1
دانيا 🕸️🕷️ :
@Niq 😞
2026-03-30 06:08:14
0
a1syam1ns :
@sya
2024-06-30 11:33:59
2
Ad.Fakhyra ✿ :
@ꊰꋬꋪꋬꁝ 🇲🇾🇹🇭
2026-06-18 10:07:50
0
⋆. 𐙚 ˚عائشة :
☺️@ارا♥︎
2026-07-02 06:30:20
1
ìķħæ :
@z_rfxn
2025-11-15 08:25:42
0
liyana :
😳
2025-07-12 14:04:19
0
t :
@ania_nia111
2024-06-28 12:28:22
0
idk? :
@🕸
2025-05-31 12:32:26
0
𝓐𝓓𝓘!𝓔🏳️ :
@𝓶𝓸𝓲𝓲
2026-06-10 15:35:43
0
SULTAN WELPLAY :
.....
2024-06-13 04:18:18
0
To see more videos from user @dinaeee12, please go to the Tikwm
homepage.