Voor 10.000 heeft de zelfstandige wel 200uur gewerkt aan 50€/uur
2024-06-17 20:48:21
38
Misschien:ben_vdk :
Minimum loon + dividend, dan is het meer
2024-06-17 18:31:38
17
bartdereu561 :
Je gaat van een freelancer uit zonder kosten . Slim . Maak eens de vergelijking met iemand die wel zwaar moet investeren . Rijk kan je iedereen rekenen
2024-08-29 16:27:07
1
Monkey :
Eerlijk, dit is pas info die mensen kunnen gebruiken
2024-06-20 07:08:50
2
user9361552221297 :
WIE HOUD ER MEER OVER??=DE STAAT EN DE 40 ROVERS😏
2024-06-17 23:22:07
8
Faar :
Waarom zou je als freelancer dan een vennootschap starten en niet gewoon een eenmanszaak blijven?
2024-06-17 19:09:09
1
Ilse Van Den Bossche :
Ja maar die 46k per jaar is pas na 5 jaar uit te betalen als dividend toch?
2024-06-17 18:45:16
0
whoeb :
Je moet bij Bruto loon 10k beginnen, zonder werkgeverskosten
2024-07-13 19:53:14
0
Cédric :
Niet vergeten dat de opgesomde deels persoonlijke kosten die de vennootschap draagt, de zelfstandige in de PB nog belast kan worden op zijn VAA
2024-06-17 23:08:24
0
user5827395469264 :
Ik weet de oplossing!!! Iedereen zelfstandig … geen vakbonden meer … en dan blijven de besten toch bovendrijven!!!!
2024-06-20 17:27:44
0
Erik van Trigt :
vakantie reservering en pensioen voorzieningen? Ook niet ingecalculeerde ziekteverzuim en ziektekosten
2024-06-18 14:54:07
0
Mo90 :
Fiscaal optimalisatie, hospitalisatieverzekering?
2024-09-02 08:05:24
0
Kdecrom :
Die zelfstandige verdient niets als hij op vakantie gaat. De werknemer zijn loon loopt gewoon door. De zelfstandige vergeet ook pensioen sparen in dit voorbeeld.
2024-08-07 19:03:48
0
Arman :
o man wat ben ik blij ik ben weg van België ☺️
2024-08-13 15:33:01
0
nicole131110 :
Reken je rijk 😂
2024-06-20 10:13:15
0
Dodobird87 :
in beide gevallen, de roverheid.
2024-07-08 08:22:41
0
king khan 👊🏻💪 :
Vraag je
2025-08-27 15:57:01
0
pocoloco :
👍👍👍
2024-12-26 20:01:21
0
hous20240 :
😂😂😂
2025-01-11 07:40:13
0
FTX.IGLO :
Ik verstond “maaltijd sex” ipv “maaltijd cheques”
2024-06-26 19:29:57
0
Pieter-jan :
Berekening klopt totaal niet, je hoeft zelfs geen 3750 euro uit te keren om aan de 20% vennootschapsbelasting te komen als je ook de sociale bijdragen laat betalen door de vennootschap.
2024-06-20 21:09:29
0
Kazirgali :
Auteursrechte zijn van de boot gevalle makker.
2024-06-18 14:24:05
0
hofnar666 :
Dus snel stoppen met werken
2024-07-30 18:34:52
0
To see more videos from user @starter.network, please go to the Tikwm
homepage.