@syasotu: Tenang kan?😌 Kalau saya buka slot untuk bawa orang camping style bushcraft ni ada yang nak join ke?😁 Camping style bushcraft ni duduk atas tanah/batu/bersila/mencangkung/duduk antara dua sujud/no dapur gas/tak ada meja/100% makan minum pakai kayu api/kerah tenaga potong kayu cari kayu/lampu minyak tanah wajib ada/berak kencing pandai2 ikhtiar/paling penting banyakkan termenung tengok sungai pokok-pokok sebab ini lah waktu yang paling bahagia dalam hidup..😊 🏕️🪵🔥 #malaysia #camping #solowildcamping #bushcraft #nature #naturecalling #army #armygreen #camo #camoflauge #healing #metime #firewood #swedishtorch #soothing #soul #grateful #syasotu #alhamdulillah
wahh .. selalu tengok. teringin macam ni tapi barang ii tak lengkap
2025-10-13 10:59:32
2
Usernotfound :
Bang klau nnti ad dtg kedah nk camp roger sama🙂
2024-07-09 05:19:58
2
Pai queQoon :
on Tuan....sy nk follow
2024-07-10 00:49:46
2
Putra 'Z' :
Mna pot ni Tuan...apa nama Camp site ni nk google..ada plug point & tandas x..
2025-09-01 05:39:47
2
Typo :
dalam tentera dlu semasa ops dlm hutan,dah puas merasa semua ni, kadang rasa menyesal masuk askar tp bila dah bersara rasa rindu plak ,nk join jgk
2024-07-25 06:45:54
1
ikusyma :
waww...😅
blh join ke
2025-08-15 05:06:03
1
abg kucai :
ni kt mna bang...bila nk buat...best giler tmpat mcm ni....simple tpi menyeronokkan..tenang je
2024-09-06 04:01:57
2
POK LONG WIE :
hadir tanda sapot😁😁
2024-07-09 11:58:35
2
SIR HM :
Sungai mana ni tuan..lokasi tepat
2024-07-09 12:41:47
1
Noor Ramli :
Wow best..blh joint ke..
2024-07-09 01:41:28
2
Ratu Cafe 👸 :
area mna tu
2024-07-13 08:48:49
2
Khusyairi Kucai🇵🇸 :
Nak joinn
2024-07-09 12:01:43
2
Serigalatunggal :
jom
2024-08-21 12:46:43
2
💚💗💛P€L∆πGi_R∆inBoW💜💗💙 :
wowww.
keindahan alam🤩
2024-07-11 12:47:49
2
Along Amy :
biasa berapa malam bang
2024-07-11 18:06:44
2
pungguk_perindu 🇲🇾 :
nk kena ada peralatan ke? benda2 tu smua? buat dangau tebang pokok kat situ je boleh ke.. 😂sy anak kg.. kg sawah padi.. sungai, sawah mainan kecik.. tp dh lama tggalkan smua tu😁
2024-07-09 10:11:41
2
sheKinM :
Xsabaq nk joint 'dlm vtt jalah' 😁.
2024-07-14 09:41:55
2
Rushman :
Nice god bless
2024-07-09 15:47:56
2
Qallam Ahmad :
Nice idea ni bro. Jalan terussss
2024-07-09 14:48:48
2
iwasazmin :
sy duk btg kali tu je.. klu ade pempuan nanti nak joint sekali..
2024-07-10 03:34:51
2
Tok Ketua :
kg saya ada sungai mcm nie...tapi hati saya tak sekering hati saudara...😁
2024-07-10 13:40:55
3
AAFamilyGoCamping :
Saya akan suruh suami join tuan 😁 🤭
2024-07-09 01:54:12
2
To see more videos from user @syasotu, please go to the Tikwm
homepage.