@yiiilllll: Dia main cukcak semua lorong :) #penang

yill
yill
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 10 July 2024 09:28:56 GMT
58151
663
57
36

Music

Download

Comments

pening111
abdul rahman :
dia tak salah laa..pandu selang seli apa salah yang hon tu sengaja laa tak nak bagi laluan
2024-07-18 09:15:41
0
afrinanasir8
🙂 :
Penang depan kilang terbiar tu kan ? Situ mmg sy dr simpang nk masuk kanan pn slow2 sb moto suka menyelit tiba2 depan kereta.
2024-07-12 14:22:48
9
ziyadmuna
😘ZMZ😘 :
Kebanyakan semua pemandu mcm tu saya nie dlm tgh drive dh berhati2 tu taw2 masuk mcm tu ja gn xbgi signal ap2 nsib la kita ni baru bawak slow dan laa brek 😭😭😭😭😭 tpi kita pulak kna hon gn org lain
2024-07-10 16:33:01
8
nadaizzati
NaDa_izzati :
saya selalu kalau terjadi mcm nie silap tengok waze 🥲
2024-07-11 05:00:38
2
imshux
‍ :
ni case memang happen lah 🔥
2024-07-17 00:28:17
0
jijie331
jijie331 :
PJE 7588
2024-07-10 12:10:01
0
hanakadir_
Hanakadir_ :
Sbb keta mcm ni la saya exciden 13/7 baru nie. Kejadian tempat yang sama vedio Awak nie 😪😪
2024-07-15 15:17:22
1
azlysaiful
azlySaiful :
plat P pastu ada no 8, beringat la..sila jarakkan
2024-07-16 03:09:11
1
darleadanishleya
DarleaDanishLeya :
nak bg signal kena bayar kot!!!
2024-07-17 10:29:45
0
kelip_kelip_demam
kelip kelip demam :
welcome to Penang 😁
2024-09-08 14:39:08
0
cgazwnn
Azwnnkhr :
Pineng, biasala
2024-07-16 18:14:16
0
anina_95
𝓐𝓷𝓲𝓷𝓪🤍 :
Penang bang.. tak pelik.. 🤣
2024-07-17 02:43:21
0
abangrodatiga
Abangrodatiga :
Normal in penang,hari2 ada driver mcm ni😮‍💨
2024-07-26 14:53:49
0
fawwazqalesya
QALFAZ SHOP :
biasalahh aku sampai hilg jatung bila lalu tang ni tmbh time balik kerja 😩 dri kiri ke kanan, hat kanan nk pi kiri 😌
2024-07-17 14:24:33
0
brilliant_amam
𐌀𐌌 𐌀𐌌 :
Average penang driver😭 kalau bawa kat sini memang xdak law
2024-07-11 09:50:25
2
_.xdanish
D / M 🧬 :
Penang besalah 😂 . ak smpai nek semak dh nk hadap jem kui 4 jaa kalau areaa jem jaa pling semak dh nk lalu 🤣
2024-07-17 14:02:51
0
officialtaricinta
TARICINTA :
Slalu kena.. Tu x jumpa dok Tgh2 line lg.. Bawak brek2..
2024-07-17 00:24:55
0
auriqis
AuriQis :
Laki aq pernah,dia follow sambil buka highbeam🤣+laser. Ko rasa ?
2024-07-17 16:21:32
0
ketegaq74
ketegaq :
dkt situ sellu last mnit br nk masok.geram kdg tgk
2024-07-15 13:26:36
0
khairi20251
khairi khairi :
first time drive di Penang ka??
2024-07-15 15:41:31
0
derrenlearncycling
derrenlearncycling :
Selalu ad abang polis sana, ari tu tak dak ka
2024-10-02 03:15:54
0
syawalzaini3005
Syawal :
Selalu gak kena 💆🏻‍♂️
2024-07-15 13:54:54
0
asyrafkhan93
Poket Doraemon 69 :
org trsilap lorng tu
2024-07-16 07:26:41
0
syaliyaliyana
Yananisa30 :
Duk la siap2 laluan yg nk tuju xkan xbaca kut signboard aduiii seram oo laguni... Tu duk jd mcm2 Slalu jugak jumpa laguni.. Tegejut kdg mai dri mna tiba Terus zap2 🤦
2024-07-16 15:56:19
0
azrulbaharuddin
Azrol meoww :
nty dia kata dh bg signal xkn x napk
2024-07-11 07:07:54
0
To see more videos from user @yiiilllll, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About