@dr.nadeembinnusrat: Introduction of Dr. Nadeem Bin Nusrat (Chairman & HOD Urology dept. PKLI&RC) #urologist #besturologistinpakistan #drnadeembinnusrat #PKLI #wamiq #buchhospitalmultan

Dr Nadeem Bin Nusrat
Dr Nadeem Bin Nusrat
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 27 July 2024 00:27:31 GMT
74866
1517
182
136

Music

Download

Comments

lailamalik846
Pakistan :
sr main ap ko apni reports dikhana cahti hun
2025-06-26 12:45:54
4
minivloger41124
mini vloger41124 :
ma ap say mil chuki Hun Meri beti ko displastic or ectopic ha is silslay say ap say sahiwal may Mili thi ap ny achy say guide Kiya tha you are best doctor 🥰
2026-04-18 08:01:38
1
mohammad.hasan448
Mohammad Hasan :
Sir mery right kidney ma 13 mm stone b ha aur sat sat aik rasoli b ha es silsly ma mujy keya krna chahye please sir
2025-09-07 02:55:00
2
ziddibacha825.3
❤️‍🔥Ziddibacha🦅 :
thanks you sooo much dct dct Ahsaan ul haq shab NY operation kia tha allahmduliah my ab bilkul normal hu thank you Allah pak AP ko or pury PKLI hospital k dcts ko kamyab krain ilahi ameen🥰🥰🥰
2026-04-22 16:18:09
2
raojunaid167
👑راؤ جنید راجپوت 👑 :
ETS surgery karte Hain hyperhydrocel ke liye
2026-01-14 07:46:47
1
chaqash
Moni :
Sir, how to get appointment date within Multan clinic. kindly guide.
2026-04-25 04:09:42
1
gulzarawan675
gulzarawan675 :
ڈاکٹر صاحب السلام علیکم میں سعودی عرب جدہ میں رہتا ہوں میرے لیفٹ گردے میں 13 ایم ایم کی پتھری ہے اور رائٹ گردے میں 20 ایم ایم کی پتھری ہے یہاں پر ڈاکٹرز نے بولا ہے کہ اپ انڈرسکوپی کے ذریعے اپ کا اپریشن کیا جائے گا مشکل نہیں ہے کیا کروں پاکستان ا کے اپریشن کراؤں یا ادھر کروا لوں یا کوئی اور کوئی ٹریٹمنٹ کے ذریعے یہ ریلیز ہو سکتی ہے پلیز مجھے رہنمائی فرمائیں شکریہ جزاک اللہ خیر
2025-09-27 17:15:42
2
maridaniyamarimaa
maula Salamat rakhe sub ko ame :
Bhai ap doctor ho mujh apna alaj karwna han plzz halp me
2026-05-02 14:25:51
1
aijazahmed8_0_4
彡★ 𝓐𝓘𝓙𝓐𝓩 ★彡 :
sir ap vericocel ka surgery krte ho
2026-04-28 18:14:02
1
user1020638361204
jan :
salaam sir g varicocele kilye aik acha doctor batao
2025-12-20 13:41:03
1
mubeenbhatt1
MUBEEN BHATTI :
sir ap online consultant krta hain
2026-04-29 10:11:48
1
uksurgicalind
UK surgical industry :
2026-03-12 02:02:22
1
hamzaabbasdandi786
🥰HAMZA ABBAS🥰 :
aoa doc sahab maira testial problem hy plz
2026-04-25 12:52:14
1
user8638792213101
Maukdar Maukdar shah :
cancer ke bare mein
2026-03-16 11:14:40
1
anjum143sher
anjum143$ :
پتے میں 15.4,15.3 کے دو پتھری،الٹراساونڈ رپورٹ میں ایا ہے، لیکن درد نہیں ہوتا،
2026-04-22 15:57:21
1
afeee48
آفتاب علی لبخند :
good job sir
2026-04-22 12:13:19
1
fahadbukhari92
Fahad Bukhari93 :
sir g ap Multan kb aty han
2026-01-01 05:45:18
1
maridaniyamarimaa
maula Salamat rakhe sub ko ame :
mujh 20 hazr juma karwha. han
2026-05-02 14:26:30
1
abyan_.hassan
🔥Abyan :
Islamabad
2026-01-14 05:43:21
1
user8638792213101
Maukdar Maukdar shah :
sar ek sawal puchna chahta hun poochh sakta hun
2026-03-16 11:13:46
1
shan878787
Shan87 :
Dr sb mri walida ko liver cancer ha . Plzz dr rpl me plzzz
2024-08-02 10:51:12
3
zahid.noor373
Zahid Noor :
[sticker]
2026-03-22 16:31:51
1
rizwan.baloch754
Rizwan Baloch :
AoA,,,sir apki Lahore me b service available hai kya
2025-08-14 07:30:05
2
ahsan.zaheer
🇦 🇭 🇸 🇦 🇳  🇰 🇭 🇦 🇳 :
where are you currently
2025-05-28 15:45:23
2
rizwanahmad8888
Rizwan ❤️ :
assalamu alaikum sir sir main aapse report check karvana Chahta Hoon iska Koi mukammal ilaj hai to sir jawab dena
2025-06-27 16:41:56
3
To see more videos from user @dr.nadeembinnusrat, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About