ma ap say mil chuki Hun Meri beti ko displastic or ectopic ha is silslay say ap say sahiwal may Mili thi ap ny achy say guide Kiya tha you are best doctor 🥰
2026-04-18 08:01:38
1
Mohammad Hasan :
Sir mery right kidney ma 13 mm stone b ha aur sat sat aik rasoli b ha
es silsly ma mujy keya krna chahye please sir
2025-09-07 02:55:00
2
❤️🔥Ziddibacha🦅 :
thanks you sooo much dct dct Ahsaan ul haq shab NY operation kia tha allahmduliah my ab bilkul normal hu thank you Allah pak AP ko or pury PKLI hospital k dcts ko kamyab krain ilahi ameen🥰🥰🥰
2026-04-22 16:18:09
2
👑راؤ جنید راجپوت 👑 :
ETS surgery karte Hain hyperhydrocel ke liye
2026-01-14 07:46:47
1
Moni :
Sir, how to get appointment date within Multan clinic.
kindly guide.
2026-04-25 04:09:42
1
gulzarawan675 :
ڈاکٹر صاحب السلام علیکم میں سعودی عرب جدہ میں رہتا ہوں میرے لیفٹ گردے میں 13 ایم ایم کی پتھری ہے اور رائٹ گردے میں 20 ایم ایم کی پتھری ہے یہاں پر ڈاکٹرز نے بولا ہے کہ اپ انڈرسکوپی کے ذریعے اپ کا اپریشن کیا جائے گا مشکل نہیں ہے کیا کروں پاکستان ا کے اپریشن کراؤں یا ادھر کروا لوں یا کوئی اور کوئی ٹریٹمنٹ کے ذریعے یہ ریلیز ہو سکتی ہے پلیز مجھے رہنمائی فرمائیں شکریہ جزاک اللہ خیر
2025-09-27 17:15:42
2
maula Salamat rakhe sub ko ame :
Bhai ap doctor ho mujh apna alaj karwna han plzz halp me
2026-05-02 14:25:51
1
彡★ 𝓐𝓘𝓙𝓐𝓩 ★彡 :
sir ap vericocel ka surgery krte ho
2026-04-28 18:14:02
1
jan :
salaam sir g
varicocele kilye aik acha doctor batao
2025-12-20 13:41:03
1
MUBEEN BHATTI :
sir ap online consultant krta hain
2026-04-29 10:11:48
1
UK surgical industry :
2026-03-12 02:02:22
1
🥰HAMZA ABBAS🥰 :
aoa doc sahab maira testial problem hy plz
2026-04-25 12:52:14
1
Maukdar Maukdar shah :
cancer ke bare mein
2026-03-16 11:14:40
1
anjum143$ :
پتے میں 15.4,15.3 کے دو پتھری،الٹراساونڈ رپورٹ میں ایا ہے، لیکن درد نہیں ہوتا،
2026-04-22 15:57:21
1
آفتاب علی لبخند :
good job sir
2026-04-22 12:13:19
1
Fahad Bukhari93 :
sir g ap Multan kb aty han
2026-01-01 05:45:18
1
maula Salamat rakhe sub ko ame :
mujh 20 hazr juma karwha. han
2026-05-02 14:26:30
1
🔥Abyan :
Islamabad
2026-01-14 05:43:21
1
Maukdar Maukdar shah :
sar ek sawal puchna chahta hun poochh sakta hun
2026-03-16 11:13:46
1
Shan87 :
Dr sb mri walida ko liver cancer ha . Plzz dr rpl me plzzz
2024-08-02 10:51:12
3
Zahid Noor :
[sticker]
2026-03-22 16:31:51
1
Rizwan Baloch :
AoA,,,sir apki Lahore me b service
available hai kya
2025-08-14 07:30:05
2
🇦 🇭 🇸 🇦 🇳 🇰 🇭 🇦 🇳 :
where are you currently
2025-05-28 15:45:23
2
Rizwan ❤️ :
assalamu alaikum sir sir main aapse report check karvana Chahta Hoon iska Koi mukammal ilaj hai to sir jawab dena
2025-06-27 16:41:56
3
To see more videos from user @dr.nadeembinnusrat, please go to the Tikwm
homepage.