Aku rasa mamat ni tak patut gelak mcm ni .. sbb bnda ni perendahkan maruah seorang prempuan … annoying bnda cmni nk gelak 🙄
2024-08-05 00:23:13
83
Ahmad Abdillah :
Budak-budak sekolah agaknya saja kacau..60k kalau bayar utk projek pun mcm tak berbaloi..😌
2024-08-04 13:28:35
45
Yan :
Tgk brader ni gelak aku terus scroll next video
2024-08-05 00:46:02
24
PENDEKAR :
60k tu boleh Nikah terus…
2024-08-04 12:32:51
21
I'm nrlhdyhrsd :
hahahaah xlogik jugak ye she level biasa je🤣
2024-08-04 22:16:18
21
93Alone :
ap yg lawak?? bnde biasa laa tawar dlu..da setuju lain citer….. si sharifah tu pn thu dia nk ap sbb tu dia x trima.. xkn laa dia nk ckp bnde betul..
2024-08-05 00:57:45
15
wtnbwawa :
apa yang lawak?
2024-08-05 07:15:40
11
pdy7748 :
aku gelak sebab gelak diaaa
2024-08-06 06:11:00
8
Noturbae 🇵🇸 :
Bahaya betul 🥺 entah2 perangkap dh kne bunuh nanti apa pon tk dapat , stay safe my girl ❤️
2024-08-04 11:21:09
7
dibsy43 :
Mula mula teman makan la pastu…
2024-08-04 23:13:19
7
nebularose_ :
dia cerita pengalaman dia. yg kau nk gelak sakan kenapa? yelah kau tu buat live tggu orang bagi gift je kan. memang patut pon jeles
2024-08-05 21:01:36
5
Faz store my :
Jeles betul ko bang
2024-08-05 12:39:37
4
AAmira_10 :
Bro gelak mungkin sbb dia bukan taste bro dan bro bukan jugak taste dia. Tapi in reality ade je orang yg tak tahu nak buat ape dengan duit.. then dia sanggup bayar mcm tu..
2024-08-06 18:37:10
2
Putlie ✿ :
over la ko bang
2024-08-06 14:15:09
2
Aszellea Zalley :
Terbaik bang host intention vip tu teman mkan ,shopping ,vacation ,bermalam and at the end belayar ke singgahsana
2024-08-04 11:10:34
2
Belle :
Its possible, memang ada orang yg kaya gila and willing to pay u crazy amount just to teman they makan2, they just need companion. But they usually go for girls yg lawa and hot gila ah.
2024-08-05 08:27:05
2
Azee Vozinha :
kalau aku jadi dia time tu, selagi vvip tu x bg syarat apa2..aku pi ja tapi xd dressing bagai, muka xmekap...janji bank in dulu..biar vvip tu reject
2024-08-05 16:34:18
1
Pakdor deliee :
Acah2 star mlysia siot
2024-08-17 06:52:24
0
ARAAZIZ07 :
🤣🤣🤣
2024-08-09 01:09:28
0
Ruby :
🥰
2025-07-13 06:13:20
0
🐱 :
makan makan lettew
2024-08-09 14:10:07
0
shahruliqbal :
Ye2 jer😂
2024-08-14 04:07:02
0
Ikmal Daniel :
Terbaik bro. Kadang2 ppuan mcmni poyo je lebih. 😂
2024-08-14 06:51:36
0
Asyraf :
60k lol sembang2 scammer tu bro malaysia ni tk kaya mana 🤣
2024-09-07 05:52:58
0
myraa musa :
🤭🤭🤭
2024-08-21 08:08:11
0
ruby hair :
🥰🥰🥰
2024-09-04 05:54:37
0
dr.vienda shazleen :
😅😅😅
2025-01-28 13:26:20
0
𝓱𝔂𝓪𝓶𝓲𝓮𝓮 :
Bende kau ni pkcik ..
2024-10-17 12:20:59
0
WanAyu :
tk berbaliu 6ok...
2024-09-05 09:19:39
0
emma28lee :
😂😂😂
2024-09-28 04:09:21
0
alonglaila :
😂😂😂😂😂
2024-09-05 22:39:42
0
Cik Ketayap Madu :
😂😂😂😂
2024-09-06 04:57:15
0
Nur Fazarina Abeddin :
Its a scam
2024-08-06 12:26:22
0
randomboy :
😂
2024-08-05 12:23:56
0
Monawho? :
😂😂😂😂
2024-08-05 11:56:41
0
Shortypanda :
Muka cmni 60k 👀
2024-08-05 07:31:37
0
lurima ikuzram :
faiz roslan ke tu 🗿
2024-08-05 07:23:37
0
sis_zety :
Yer2 la tu membongak
2024-08-05 07:08:48
0
fakhrulAm1n :
tu nk makan kauu🤣
2024-08-05 07:06:14
0
Bakal mak Mertua Awak :
🤣🤣🤣
2024-08-05 03:12:53
0
ardani :
makan oyster😁
2024-08-05 00:39:32
0
Hazardaiman💙⚡🇵🇸 :
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2024-08-05 00:15:49
0
atoysanchezzz :
girl please👌😂
2024-08-04 23:42:46
0
Witch Princess :
🤣🤣🤣🤣
2024-08-04 19:13:38
0
Faiznur Afnie :
mkn hotdog skli la abg woi🤣🤣
2024-08-04 18:19:28
0
Prettylulu Nurul :
🤣🤣🤣💯👍🏻
2024-08-04 15:47:22
0
sha :
😏
2024-08-04 14:02:12
0
AZEEDA999 :
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2024-08-04 12:58:15
0
To see more videos from user @jodohfinder, please go to the Tikwm
homepage.