@jodohfinder: Enam puluh ribu untuk Sharifah Rose temankan makan. #sharifahrose

Jodoh Finder
Jodoh Finder
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 04 August 2024 10:38:39 GMT
73137
1835
68
353

Music

Download

Comments

nurulsyahiraali
𝑺𝑪𝑯𝑨 :
Aku rasa mamat ni tak patut gelak mcm ni .. sbb bnda ni perendahkan maruah seorang prempuan … annoying bnda cmni nk gelak 🙄
2024-08-05 00:23:13
83
amaddilah
Ahmad Abdillah :
Budak-budak sekolah agaknya saja kacau..60k kalau bayar utk projek pun mcm tak berbaloi..😌
2024-08-04 13:28:35
45
khairulsofian2
Yan :
Tgk brader ni gelak aku terus scroll next video
2024-08-05 00:46:02
24
izhamalias17
PENDEKAR :
60k tu boleh Nikah terus…
2024-08-04 12:32:51
21
nrlhdyhrsd
I'm nrlhdyhrsd :
hahahaah xlogik jugak ye she level biasa je🤣
2024-08-04 22:16:18
21
kakitangan93
93Alone :
ap yg lawak?? bnde biasa laa tawar dlu..da setuju lain citer….. si sharifah tu pn thu dia nk ap sbb tu dia x trima.. xkn laa dia nk ckp bnde betul..
2024-08-05 00:57:45
15
wtnbwawa
wtnbwawa :
apa yang lawak?
2024-08-05 07:15:40
11
pdy7748
pdy7748 :
aku gelak sebab gelak diaaa
2024-08-06 06:11:00
8
mochaaaalicios
Noturbae 🇵🇸 :
Bahaya betul 🥺 entah2 perangkap dh kne bunuh nanti apa pon tk dapat , stay safe my girl ❤️
2024-08-04 11:21:09
7
dibsy43
dibsy43 :
Mula mula teman makan la pastu…
2024-08-04 23:13:19
7
nebularose___
nebularose_ :
dia cerita pengalaman dia. yg kau nk gelak sakan kenapa? yelah kau tu buat live tggu orang bagi gift je kan. memang patut pon jeles
2024-08-05 21:01:36
5
fazjpg
Faz store my :
Jeles betul ko bang
2024-08-05 12:39:37
4
aamira_10
AAmira_10 :
Bro gelak mungkin sbb dia bukan taste bro dan bro bukan jugak taste dia. Tapi in reality ade je orang yg tak tahu nak buat ape dengan duit.. then dia sanggup bayar mcm tu..
2024-08-06 18:37:10
2
nrlyanaaa.__
Putlie ✿ :
over la ko bang
2024-08-06 14:15:09
2
aszellea.zalley3
Aszellea Zalley :
Terbaik bang host intention vip tu teman mkan ,shopping ,vacation ,bermalam and at the end belayar ke singgahsana
2024-08-04 11:10:34
2
user1504u2c
Belle :
Its possible, memang ada orang yg kaya gila and willing to pay u crazy amount just to teman they makan2, they just need companion. But they usually go for girls yg lawa and hot gila ah.
2024-08-05 08:27:05
2
azeevozinha
Azee Vozinha :
kalau aku jadi dia time tu, selagi vvip tu x bg syarat apa2..aku pi ja tapi xd dressing bagai, muka xmekap...janji bank in dulu..biar vvip tu reject
2024-08-05 16:34:18
1
mohdfadhillah5
Pakdor deliee :
Acah2 star mlysia siot
2024-08-17 06:52:24
0
araaziz07
ARAAZIZ07 :
🤣🤣🤣
2024-08-09 01:09:28
0
user6677282834852
Ruby :
🥰
2025-07-13 06:13:20
0
jayjayism
🐱 :
makan makan lettew
2024-08-09 14:10:07
0
shahruliqball2
shahruliqbal :
Ye2 jer😂
2024-08-14 04:07:02
0
alexdanielllll
Ikmal Daniel :
Terbaik bro. Kadang2 ppuan mcmni poyo je lebih. 😂
2024-08-14 06:51:36
0
fflck0
Asyraf :
60k lol sembang2 scammer tu bro malaysia ni tk kaya mana 🤣
2024-09-07 05:52:58
0
_myramusa
myraa musa :
🤭🤭🤭
2024-08-21 08:08:11
0
ruby.hair0
ruby hair :
🥰🥰🥰
2024-09-04 05:54:37
0
vienda606
dr.vienda shazleen :
😅😅😅
2025-01-28 13:26:20
0
userrrmieee_
𝓱𝔂𝓪𝓶𝓲𝓮𝓮 :
Bende kau ni pkcik ..
2024-10-17 12:20:59
0
missayuuuuuu
WanAyu :
tk berbaliu 6ok...
2024-09-05 09:19:39
0
emma28lee
emma28lee :
😂😂😂
2024-09-28 04:09:21
0
alonglaila
alonglaila :
😂😂😂😂😂
2024-09-05 22:39:42
0
cikketayapmadu
Cik Ketayap Madu :
😂😂😂😂
2024-09-06 04:57:15
0
nurfazarina00
Nur Fazarina Abeddin :
Its a scam
2024-08-06 12:26:22
0
_therandomboy
randomboy :
😂
2024-08-05 12:23:56
0
hailolahihi
Monawho? :
😂😂😂😂
2024-08-05 11:56:41
0
shortypand
Shortypanda :
Muka cmni 60k 👀
2024-08-05 07:31:37
0
lurimaikuzram
lurima ikuzram :
faiz roslan ke tu 🗿
2024-08-05 07:23:37
0
sis_zety
sis_zety :
Yer2 la tu membongak
2024-08-05 07:08:48
0
fakhrulam1n
fakhrulAm1n :
tu nk makan kauu🤣
2024-08-05 07:06:14
0
bakalmakmertuaawak
Bakal mak Mertua Awak :
🤣🤣🤣
2024-08-05 03:12:53
0
ardani9898
ardani :
makan oyster😁
2024-08-05 00:39:32
0
hazardaiman
Hazardaiman💙⚡🇵🇸 :
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2024-08-05 00:15:49
0
aslxnxnc
atoysanchezzz :
girl please👌😂
2024-08-04 23:42:46
0
witch_princess36
Witch Princess :
🤣🤣🤣🤣
2024-08-04 19:13:38
0
faiznurafnie
Faiznur Afnie :
mkn hotdog skli la abg woi🤣🤣
2024-08-04 18:19:28
0
crown.queen.prettylulu
Prettylulu Nurul :
🤣🤣🤣💯👍🏻
2024-08-04 15:47:22
0
niksha106
sha :
😏
2024-08-04 14:02:12
0
azeeda999
AZEEDA999 :
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2024-08-04 12:58:15
0
To see more videos from user @jodohfinder, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About