@moaaz_aref: ميلاكرست : عبارة عن ميلاتونين بتركيز ٣ ملج ودا هرمون طبيعي مخك بيفرزوا عشان يساعدك ع النوم ، و الي عشان يشتغل لازم تبقي الدنيا ضلمه . تقدر تاخد لغاية ٣ فيلم لو حابب ليمتلس سليب ايد : حاطين ميلاتونين مع اشوجاندا بيساعدك تنام نوم اعمق . قرص واحد قبل النوم انالرج : مضاد حساسية و بيستخدم في علاج الارق . مشكتله انه هيصحيك تاني يوم مقريف شوية مش فايق كويس . ايا كان الي هتاخده فيهم ف استمر عليه لمده اسبوعين عشان تضمن انك جسمك عرف مواعيد نومك و صحيانك . وطبعا لو بتاخد اي ادوية او عندك اي امراض مزمنه اكتبهالي يمكن تكون هي السبب في الارق دا . ولو مش عارف اسال معاذ عارف اكيد ♥️ نوم ارق ميلاتونين
دكتور عاوزه حاجه تخليكي انام بليل 8 ساعات كاملين خصوصا بليل أنا بجد بكون مطبقه ف الشغل وبروح واعمل مجهود كبير جدا ف البيت وأول ما احاول انام بليل بنام ساعتين تلاته وأصحي مش عارفه اعمل ايه مع اني بالنهار بنام كويس بس بليل مبعرفش خالص بجد ولو صحيت ادخل بس الحمام بليل ف نص اليوم مبعرفش انام تاني أبدا بجد عاوزه حد يقولي حل 💔
2025-11-03 02:05:27
2
Fouad Fathallah :
انا باخد الميلاتونين بقالي اكتر من ٦ شهور و مستمر عليه فيه مشكلة ؟
2024-08-26 16:17:08
6
om farida :
طيب بالله عليك مينفعش حاجه مع الاطفال عمر اربع سنين وسنتين المدارس داخله😭😭😭
2024-08-26 00:25:21
4
EmmyRaafat❤🤭 :
حرام عليك انا لارج بتاع الحساسيه وفي نسبه كرتزون
2024-08-26 18:01:22
6
Ph/ Ahmed Hefzy :
الميلاكريست مينفعش يستخدم غير في حالة واحدة بس اسمها psyrcadian rythum insomnia ودي بتبقى نتيجة تغير الساعة البيولوجية لو حد سافر من دولة للتانية او لو حد شغال شيفت نايت
2024-08-27 00:02:22
14
مالك عصام :
ولا القهوه نافعه معايا ولا الميلاكرست نافع معايا ايه الحل
2025-12-22 23:34:57
0
mahmouda7med_ :
دكتور جربت ال limitless وكل انواع ال مليتونين اللي موجوده في السوق وجربت حجات تانيه زي lentra وبردك عندي مشكله في النوم ان اوقات افضل صاحي كتير اوي من غير نوم ولما انام مش بيكون 8 سعات بيكون 3 سعات
2024-09-16 15:11:49
5
🧚♀️ :
رقم ٣ اسمو ايه؟
2024-08-26 14:46:20
0
وصيه الرسول :
انا باخد سليبز ٣م ومش عارفه ابطله هو الدواء التالت اللي معاك اسمه ايه
2024-08-26 14:51:51
1
esraam.abdallah11 :
عندي قولون وباخد كولوفيرين
2024-08-27 17:12:22
0
س | 1421هـ :
طيب انا عندي فيبرومليجا وباخد ادويه كتير و بردو مش عارفه انام ولا احس ان اخدت كفاية من النوم ولا الراحه ؟
2025-05-17 13:53:57
1
Christopher Lazar :
انا وانا بتفرج عالفيديو الساعة 6 الصبح ومنمتش من امبارح 💀
2024-08-26 02:50:49
7
ABOo SaLaH🧑🔬 :
بيعمل تعود ؟!
2024-08-25 20:53:16
0
Youmii💕 :
دكتور معاذ هو لو انا باخد دواء ترايكتين وديكسازون عشان اطخن غلط الاتنين مع بعض ولا ايه انا باخدهم بقالي ٥ايام اكمل عليهم قد ايه ولا اوقف حاجه منهم واكمل ع التاني ولا ايه انا باخدهم عشان فرحي بعد شهر
2024-08-26 14:52:18
0
Sall :
Limitless مش بيعمل حاجة و لو خدته و نمت بنام نوم مقلق اكني منمتش
2024-08-26 04:37:09
4
Set.elbanat.ana :
ايه رايك في اللينترا بلس
2024-11-04 02:09:44
1
lylyabdelrahman03 :
دكتور انا باخد حقن هيوميرا كل ١٥ يوم بسبب الروماتويد ممكن استخدمهم عادى
2024-08-26 12:07:33
0
Hager Farouk :
أنا باخد أميبريد كويس والا ايه
2024-08-27 16:54:26
0
Hoda Helaly785 :
اللميتلس انا باخده وبيقلب معايا بقلة نوم وارق
2024-08-26 04:22:46
2
:.•عَــ🥷🏻ـلـيِ||𝐴𝑙𝑖•. :
دكتور انا عند مشكله انا اخدت كل دول ومش بنام للدرجه اني جبت نايت كالم كنت باخد قبل النوم 5 حبات ومش بعرف انام برضو
2025-07-07 10:38:51
0
Mohamed hussien :
طب انا بنام الساعه 9 الصبح وبصحي الساعه 5 العصر ب حكم شغالي ف الصيدليه مبعرفش انام الصبح ولو نمت بصحي تعبان
2024-08-27 02:36:12
0
Khadega Nabil :
اناللرج انا مش بعرف اعيش من غيره
2024-08-26 19:24:47
0
Yasmeen :
انا استفدت جدا.. شكرا❤️
2024-08-26 03:52:12
1
Hannah :
عن ماحد نام😂😂😂😂😂😂😂😂😂
2024-08-27 20:28:23
0
القوات الخاصة 👌 :
طيب انا باخد ملاتنين ١٠مجم وما بعرف انام وأحيانا بآخد بنادول لايت برضو ١ % لو نمت 👌
2024-08-28 02:51:11
1
To see more videos from user @moaaz_aref, please go to the Tikwm
homepage.