@blow.thecandle: Wedding Event | 500 pax 1/9/2024 | Sebening Embun Garden DESSERT TABLE SERVICE UNTUK : >PERKAHWINAN >AKAD NIKAH >PERTUNANGAN >HI-TEA >BABY SHOWER >BIRTHDAY >PRIVATE EVENT DAN MACAM2 LAGI... #desserttablekl #desserttablepetalingjaya #desserttableshahalam #desserttabledamansara #desserttablesubang #fypmalaysia

blowthecandle
blowthecandle
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 02 September 2024 12:20:15 GMT
479314
7084
261
2533

Music

Download

Comments

suezanna0703
Sue :
kdg² kat kenduri² tgk org ppuan ambik segal jenis dessert..tp makan seketul 2 je..lebih tggal kat meja..dessert tu mahal wehhh😭😭 sbb saya pun buat pastry dan cake nak nangis tgk kueh2 tu tggal gitu
2024-09-04 07:12:00
189
faracyanie
FARACYANIE 🇲🇾 :
WONDERFUL EVENT ❤️
2024-09-02 18:04:32
2
enrostam
En Rost@m :
Berapa sis harga macam nie
2024-09-03 15:03:23
3
rysrahmah
RysRahmah :
Brp mcm nie
2024-09-03 22:22:30
1
meepsterialicious
meepsterialicious :
1000 pax boleh ke
2024-09-06 12:34:33
2
_hanim585
_hanim585 :
Cover tak area Tangkak
2024-09-05 03:32:51
2
keyrull84
ikramann :
Cantik nyee 😍
2024-09-02 15:41:08
1
sambaltumisgojes
SambalPuteri :
Mcmana nak contact encik
2026-05-24 02:48:29
1
azizah4036
azizah :
saya dah mesej tapi tak balas 😔
2025-11-02 12:54:42
1
muezzaomer
Hana :
kalau 500px brape jenis ya
2024-09-04 21:29:34
1
ayuzahyn
AyuMN :
cover area KL tak?
2025-03-22 08:15:46
0
dira_liana
D I R A L I A N A ✨ :
Rawang cover tak
2025-02-12 11:20:40
1
shaheerajohari
Shaheera Johari :
awak ni ada tambah2 tak utk 500 pax ? ke sekali je
2026-04-13 13:59:14
2
syaaaxx04
Ntsyaa :
kalau 400 pax brp ya?
2026-04-15 12:02:06
1
arabella_nini
Cik Bella Zakaria :
sedapnye😭😭kalau sy mkn ni dulu bru nasi😂😂😂ni slalu sy prgi kenduri,byk kuih dh abis tp kt meja mkn tu byk x trusik😭sedih tgk.
2024-09-05 09:35:28
3
han92.4
han92.4 :
share harga pakej sis
2024-12-15 14:34:13
1
ezan5107
EzanJeff :
wow sgt. klu pakej mcm ni berapa maharnya???🥰
2024-09-05 07:55:01
1
geeziah7
GeeTemoh :
AKK MKN DESSERT DULU BR JAMAH NASI KENDURI👍👍👍🤲🤲🤲😋😋😋💯💯💯✅✅✅🏆🏆🏆
2024-09-05 00:32:12
2
lizanorliza63
LizaNorliza MHassan :
masyaallah cantik nye pelamin ,dessert pn meriah pelbagai di sediakn .. klu sekiranya nk order ke puncak alam blh ke.. maaf sya bertnya.
2024-09-05 05:11:15
7
solid_gym_fitness
Solid Gym & Fitness :
utk 300 birthday even brp yea?area gombak ada buat tak?
2024-09-05 11:43:24
1
cakebydoublerose
CakebyDoublerose :
Seronoknya meriahh 😍
2024-09-02 17:36:28
1
nabilahumairaaaz
nabilahumairaaaz :
Seremban n9 x cover ya
2024-09-08 11:58:26
1
manjer02
Ribena Laici 🍷 :
Sisterrr. Saya Nk yang macam ni. Same. Sebijik vd ni. Kalau pakej ni Berapa? Cover area klang tak? Nk Buat open house ni. Heheh
2025-04-04 14:50:36
1
maryahya6999
Cik Mar :
klo order bolih terus hntr kt tpt mjlis x
2024-09-05 00:52:01
1
_eycahhhhhhhh
˖᯽ ݁˖ :
cover tak Melaka 🥹
2024-09-09 12:28:42
1
To see more videos from user @blow.thecandle, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About