@shiradreamiers: The way he mouthed "I love you"😭😭 sumpah nangis sia😭 Mierul punya air mata ni sumpahlah dgn aku sekali nangis✋😭 #mierulaiman #jaijerung #arabellaellen #irissofea #darimataturunkehati #fyp #fypシ #fypageシ

💘Shira_Dreamiers💘
💘Shira_Dreamiers💘
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 06 September 2024 05:35:10 GMT
1938789
171139
648
3291

Music

Download

Comments

salonnnz_
Niika :
aq je ke baru perasan si jahar tu pernah berlakon dalam cite projek high council ep10 scene ayam ckp "death to the high council"😌
2024-09-06 07:25:02
2128
funixxxxxxxxxxxx_xxx92
funixxxxxxxxxxxxxxx92 :
tolong spa2 yang pandai edit ambik scene ni lepas tu edit dia masuk high Council macam edit murayama tu
2024-09-06 10:40:17
1279
harrzen_
damf :
dari eps terakhir ni kita tahu..sebaik mana pun kita tetap tak boleh kalahkan yang pertama..
2024-09-06 13:54:40
1036
detakiishinra
user65791209221 :
Ye wak part dia amik kan gmbr tu mmg sedih dngn saya skli nangis
2024-09-06 07:18:46
763
mryy_hnn
m@ryyy :
lahh ingatkan dia nangis sbb perempuan tu yg kawin 🤣🤣🤣
2024-09-07 08:12:33
100
lemontree100
user9262928839642 :
Best couple in drama….chemistry on top ❤️🔥🔥
2024-09-06 08:07:55
110
nishhwok
Nish. :
ape jadi ngan farhan tu eh, dan mimpi si jai tu jadi real ke? sebab tv aku rosak mase tu, dapat tgok eps last je
2024-09-06 15:58:44
138
kucinggarong5287
lepu :
series dok dy xsesuai belakon cintan cintun ni😭😭
2024-09-06 13:47:00
19
abbasaziz_24
Pearl✨💕 :
Aku ingat dia pakai mascara then nangis😭
2024-09-07 03:37:59
81
ipann8.__
zharfann :
please lh buat dari mata turun ke hati season 2.Sumpah seronok kalau buat season 2😭😭
2024-09-09 18:27:42
24
qaaseehhh
️qasehh :
dorang tak kawin ke ??
2024-09-06 07:09:28
30
no.thoughtssss
no.thoughts :
WEH KENAPA DIORANG TAK KAWEN. AKU TAK TENGOK CITER NI TAPI FOLLOW UP KAT TIKTOK TAPI NAPE TAK KAWEN???
2024-09-06 10:06:00
81
astrosmochie
rainn ᵕ̈ :
happy ending ke sad endijg ni😭
2024-09-06 19:44:51
30
nniarn12
ainsule :
ehh siot la muka dia feeling betul sampai sini weyy rasa 😭😭
2024-09-07 01:25:45
22
fafa_whim
fafa :
tak habis tgk lagi takyah la spill😌 aduu
2024-09-08 05:39:40
5
muxxlyshaa
𝓲𝓻𝓪𝓪 :
tk pa mierul kalau dia tk nk kat mierul, mierul ambik fans mierul mesti ramai minat HHAHAHA 🥰
2024-09-13 13:27:25
6
amoyyrezuan
𝓪𝓲𝓷𝓮𝔂.𝓻𝓮𝔃𝓾𝓪𝓷 :
but nape 16epsd je. hmm last skli like trgntung ke ada season 2.
2024-09-06 18:54:57
8
hismiraaa
peanuts :
mmg aku bukak tt ni utk nangis😭
2024-09-06 21:20:12
9
chiyenzhao
chiyee :
AIHHHHH WHYYYY?!!! SAD ENDING KE?!!!!!
2024-09-07 07:32:52
5
lyin193
♡RezeLyin?!♡ :
whatttt?!!!
2024-09-06 10:32:19
24
qlesyx0
qlesyx :
yg india (tk igt namaaa) tuu prnah berlakon high council kan?
2024-09-07 02:29:17
47
niskalapursa
. :
movie or drma
2024-09-06 10:22:45
12
_hi_faa
Haifaa✨ :
Lahhh cerita ni sad ending ke🙂
2024-09-07 02:00:06
7
..syahh_09
Eysher🐣 :
cerita ni pasal apa do...nnti nk tgk😅
2024-09-06 12:09:53
5
bellejane91
BelleJane :
Look like dex a bit🙂
2024-09-06 10:50:11
5
To see more videos from user @shiradreamiers, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About