@silent_tears35: #the husband shocked out when the doctors said she is no more after the C section 🫨😥#plzviral🥺🥺🙏🙏foryoupage #plzunfrezemyaccount #foryoupage #birth #tik_tok #baby #pyf #plzzz_saport_me #CapCut #ukraine🇺🇦 #uae🇦🇪 #usa🇺🇸 #ksa🇸🇦 #america
mjhy bht dar lgta myri 4th c section ya allah sb py reham krain aameen mery to bchy b choty🥺
2024-10-30 17:19:16
345
اقرا۔۔۔۔🥺 :
ap sb mery lye dua kry mera b 3rd c section ha aur mjy bht bht dr lg rha ha mery aur mery baby ki zindge aur sehat ho🥺
2024-10-30 19:57:53
78
mah rukh mahi :
mari sotn ke esy death hoi usk twins baty howy
2024-10-30 16:25:00
111
Mama baba ki jan😘😘 :
8th month Section C 2nd baby bht dar LG rha h🥺
2024-11-01 16:05:09
6
unsave43450 :
ya Allah sab ke sisters ko lambi zindgi tandrosti dy or mari sisters ko b ya Allah muhy kbi un ka koe dukh na dekhna...❤️😭🤲🏻
2024-10-30 15:59:23
9
❤️🥰𝐌𝐫'𝐬 𝐘𝐚𝐬𝐢𝐫 ❤️🥰 :
Allah apko sabar den 🥺😢😭😭
2024-10-30 10:46:39
52
nimal :
mera 5wa h mere lye b dua krna buhat dari hui hn bache chote h mere🥺
2024-10-30 19:54:42
24
jafri syed :
ma bhi mar ka waps ae hw c section
2024-10-30 17:05:06
26
Hamdankhan8819 :
mj ko q dra rhy hy sab myry liy b dowa kro sab
2024-10-30 18:07:43
5
H..A🫠❣️ :
so sad 🥺🥺🥺🥺😩😫😖Mary bahi k beta hua usa ki death ho gai pehla baby or babhi hospital 3 month ho gy duva kry wo gar a jau bari yad ati ha baby ki b babhi ki b 🥹😭😭😭😭
2024-10-30 16:38:13
26
Alyan Adnan :
can't stop crying
2024-10-30 16:18:04
10
midnight _puff :
allah g Mujhy to ye sab dekh kar hi rona a raha hai halnke meri to shadi bhi nhi huiii hai lekin phir bhi bht takleef ho rhi hai yar dekh kar😭😭😭😭
2024-10-30 19:04:35
73
chai ki dewani☕☕ :
mry sth v hua tha doc ny bolaa.ni bachoo pr Zindagi thi Bach gaii🥰🥰
2024-10-30 15:57:40
14
Future _Scholar🦋🎓 :
no word's 💔
2024-10-30 16:10:54
6
pinky gg :
uuff Allah ja to sai rahi thi r death ho gai ohoooo soo sas😢😢😢
2024-10-30 15:49:25
8
horia117 :
sadd🥺🥺🥺🥺
2024-10-30 18:20:40
5
hira 💕 :
ALLAH
2024-10-30 16:42:55
5
cute girl🥰 :
men to Rony lag Gai dekh k 🥺 ALLAH PAAK sb mother ko hasi khudi baby k Sath wapis ghr ly k jye Ameen g
2024-10-31 08:00:31
7
Umaima and Mama :
same situation....but Alhamdulillah bach gai MN after c section
2024-09-16 02:37:00
25
user13006138817 :
koi sister online work krna chahty ha femail ky liye ha bohat acha Kaam ha
2024-10-30 16:53:15
9
haseena malik karishma singh😝 :
kia hua plzz koi btay
2024-10-30 13:06:22
23
yashfa&Emmaofficial :
mery 2 c section uwe toba ab to dar lgta
2024-10-31 12:14:23
1
Shari❤️ :
Insallaha merA vi yesae din aaya after delivery
2025-10-01 21:00:44
2
user9036390838301 :
dead body ka wait krna bhot horrible hota ha ma hospital ma akylay beth kr apnay bhanjay ki dead body ka wait kia ha ma wo kabhi nai bhool sakti
2024-10-30 15:04:14
3
fatima___و🌙🕊 :
ALLAH hamare lie asaani kry...mere lie plz Dua kro sb
2024-10-31 03:53:26
2
To see more videos from user @silent_tears35, please go to the Tikwm
homepage.