@silent_tears35: #the husband shocked out when the doctors said she is no more after the C section 🫨😥#plzviral🥺🥺🙏🙏foryoupage #plzunfrezemyaccount #foryoupage #birth #tik_tok #baby #pyf #plzzz_saport_me #CapCut #ukraine🇺🇦 #uae🇦🇪 #usa🇺🇸 #ksa🇸🇦 #america

Silent Tears 💔
Silent Tears 💔
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 15 September 2024 14:59:30 GMT
1116545
36182
462
4033

Music

Download

Comments

imtishalzahra
💫fatimah🦋 :
mjhy bht dar lgta myri 4th c section ya allah sb py reham krain aameen mery to bchy b choty🥺
2024-10-30 17:19:16
345
iqra.malik9766
اقرا۔۔۔۔🥺 :
ap sb mery lye dua kry mera b 3rd c section ha aur mjy bht bht dr lg rha ha mery aur mery baby ki zindge aur sehat ho🥺
2024-10-30 19:57:53
78
mahrukhmahi74
mah rukh mahi :
mari sotn ke esy death hoi usk twins baty howy
2024-10-30 16:25:00
111
henzabatool
Mama baba ki jan😘😘 :
8th month Section C 2nd baby bht dar LG rha h🥺
2024-11-01 16:05:09
6
unsave43450
unsave43450 :
ya Allah sab ke sisters ko lambi zindgi tandrosti dy or mari sisters ko b ya Allah muhy kbi un ka koe dukh na dekhna...❤️😭🤲🏻
2024-10-30 15:59:23
9
noor_here_102
❤️🥰𝐌𝐫'𝐬 𝐘𝐚𝐬𝐢𝐫 ❤️🥰 :
Allah apko sabar den 🥺😢😭😭
2024-10-30 10:46:39
52
nimal195
nimal :
mera 5wa h mere lye b dua krna buhat dari hui hn bache chote h mere🥺
2024-10-30 19:54:42
24
jafrisyed9833
jafri syed :
ma bhi mar ka waps ae hw c section
2024-10-30 17:05:06
26
hamdankhan8819
Hamdankhan8819 :
mj ko q dra rhy hy sab myry liy b dowa kro sab
2024-10-30 18:07:43
5
.a.h1929
H..A🫠❣️ :
so sad 🥺🥺🥺🥺😩😫😖Mary bahi k beta hua usa ki death ho gai pehla baby or babhi hospital 3 month ho gy duva kry wo gar a jau bari yad ati ha baby ki b babhi ki b 🥹😭😭😭😭
2024-10-30 16:38:13
26
alyanadnan20
Alyan Adnan :
can't stop crying
2024-10-30 16:18:04
10
stylishkillerr
midnight _puff :
allah g Mujhy to ye sab dekh kar hi rona a raha hai halnke meri to shadi bhi nhi huiii hai lekin phir bhi bht takleef ho rhi hai yar dekh kar😭😭😭😭
2024-10-30 19:04:35
73
chaikidewani00
chai ki dewani☕☕ :
mry sth v hua tha doc ny bolaa.ni bachoo pr Zindagi thi Bach gaii🥰🥰
2024-10-30 15:57:40
14
malickzadii18
Future _Scholar🦋🎓 :
no word's 💔
2024-10-30 16:10:54
6
azlank4466gmail.com1
pinky gg :
uuff Allah ja to sai rahi thi r death ho gai ohoooo soo sas😢😢😢
2024-10-30 15:49:25
8
horia117
horia117 :
sadd🥺🥺🥺🥺
2024-10-30 18:20:40
5
hiraabbas44
hira 💕 :
ALLAH
2024-10-30 16:42:55
5
business.girl4168
cute girl🥰 :
men to Rony lag Gai dekh k 🥺 ALLAH PAAK sb mother ko hasi khudi baby k Sath wapis ghr ly k jye Ameen g
2024-10-31 08:00:31
7
farahbilal410
Umaima and Mama :
same situation....but Alhamdulillah bach gai MN after c section
2024-09-16 02:37:00
25
onlinebusiness429
user13006138817 :
koi sister online work krna chahty ha femail ky liye ha bohat acha Kaam ha
2024-10-30 16:53:15
9
maddamsir31
haseena malik karishma singh😝 :
kia hua plzz koi btay
2024-10-30 13:06:22
23
likeyashfaandemma
yashfa&Emmaofficial :
mery 2 c section uwe toba ab to dar lgta
2024-10-31 12:14:23
1
safiya2444
Shari❤️ :
Insallaha merA vi yesae din aaya after delivery
2025-10-01 21:00:44
2
alizajutt768
user9036390838301 :
dead body ka wait krna bhot horrible hota ha ma hospital ma akylay beth kr apnay bhanjay ki dead body ka wait kia ha ma wo kabhi nai bhool sakti
2024-10-30 15:04:14
3
fatima___772
fatima___و🌙🕊 :
ALLAH hamare lie asaani kry...mere lie plz Dua kro sb
2024-10-31 03:53:26
2
To see more videos from user @silent_tears35, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About