Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@yasai31__: マトリョシカをテトさんたちに歌ってもらった #重音テト #重音テトsv #kasaneteto #UTAU #synthesizerv #vocaloid #ボカロ #マトリョシカ
yasai31
Open In TikTok:
Region: JP
Tuesday 17 September 2024 11:10:34 GMT
1253945
138131
738
3966
Music
Download
No Watermark .mp4 (
1.15MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
0.96MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
V :
I miss utau ver so much 😭 no one uses it anymore
2024-09-17 20:49:42
5551
ティーティーウー :
なんで声が違うんでしょうか、、、、
2026-06-23 13:09:36
9
🍀lucky_ZUCCHINI🍀 [🌈♾️] :
Utau ver is obviously the best🔥
2024-09-17 15:41:41
2243
MysticSomnium :
I love them both for different reasons 😭 Synth sounds more realistic, but Utau has that fun crunchy sound 🥺🥺
2024-09-18 04:11:39
943
eliana / kaley :
the way teto’s voice sounds great in both utau and synth v
2024-09-17 19:30:39
916
♡ :
Utao version seems for more intense songs imo
2024-09-17 19:40:25
201
タル樽タル :
UTAUは機械感あってSynthesizer Vは人間ぽい感じあってすきー
2024-09-17 13:52:41
2539
Lau ⸝⸝ Karoto & Otacon's wife! :
Porfin, Teto cumplio su sueño de ser Vocaloid
2024-09-18 11:50:21
535
Фигня, брат, переделывай⁴² :
Teto supremacy in the world ▼ (>ˬ<) ▼
2024-09-17 11:21:34
227
. :
테토 구버전은 특유의 기계음이 너무 좋고 신버전은 너무 자연스러워서 좋음..
2024-09-18 00:20:31
507
cal :
notice how they’re both slaying
2024-09-18 00:32:40
95
ぼつ :
これはUTAUの方が好き
2024-09-17 12:17:59
447
ラクシャサ :
曲によるけどマトリョシカならUTAUのが好き!!
2024-09-20 13:03:53
1620
yk9437 :
UTAUテトしぬほどドヤ顔してんの可愛い
2024-09-18 03:31:20
315
nyankey31 :
UTAUの方が好きやな
2024-09-17 14:56:35
525
PKZombie :
Utau >>>>
2024-09-17 11:46:56
0
Sa1gen 🇰🇬 :
Утау звучит прикольно
2024-09-17 20:36:43
82
Юме🌹 :
УТАУ В СЕРДЦЕ
2024-09-19 13:40:18
12
ニコチンカラカラ :
やっぱutauやなあ
2024-09-17 11:43:04
895
﹫𝘋𝘦𝘦 ⛅🧪 :
TETOCEST
2024-09-18 07:56:06
7
Tuesday🦇 :
Teto and teto matryoshka 😭 how would you draw them differently since matryoshka has signature outfits already
2024-09-18 11:20:39
109
すやすや :
断然UTAUの方が好きだけどSVの裏返った声しぬほど好き😭「感度良好524」のファイブがやばい
2024-10-11 04:51:09
11
돈고 :
테토는 구버전이던 신버전이던 둘다 좋아
2024-09-17 21:44:07
27
yeeto_ :
I love the synthesizer one
2024-09-17 22:36:05
92
To see more videos from user @yasai31__, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
#poulagou❤🇲🇱🇲🇷🇸🇳🇬🇳🇬🇭🇧🇫🇳🇪🇹🇬 #thiernondiayeball
Với số điểm 12610 #txt trở thành nhóm nam có số điểm cao nhất trên Music Bank và là chiếc cúp nhất cho bài hát #goodboygonebad@Ngân
askeladd and Bjorn // #askeladd #bjorn #vinlandsaga #fyp #viral
aura loss #husbandsinaction #gongmyung #jinseonkyu #auraloss #humbled
"في الوقت الذي تشهد فيه المنطقة تحديات متزايدة، تبعث سوريا رسالة أمل بعد سنوات طويلة من الصراع." خلال جلسة مجلس الأمن بشأن سوريا اليوم، أكدت دولة الإمارات دعمها لجهود التعافي وإعادة الإعمار وتعزيز التنمية الاقتصادية، داعيةً المجتمع الدولي لدعم الخطوات المشجعة التي تتخذها سوريا #الإمارات #سوريا #uae #syria
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy