@foodie_lens_adventures: Buy 1 get 1 free large Pizza😍 jldi se avail kro deal is se pehly k offer khatm ho jaye🫢 📍Gulshan-e-Iqbal block 7 near maskan chowrangi,karachi. #viraltiktok #foryou #foryoupagе #fyp #tiktok #onthisday #food #Foodie #buy1get1free #newdeal #karachi #pizza #trendingvideo #trendingtiktok #explore #explorepage
foodie_lens_adventures
Region: PK
Thursday 19 September 2024 13:43:27 GMT
Music
Download
Comments
no one :
ap gulshan e maymar mohsin food try Karen bohot Acha he 😊
2025-07-09 16:05:41
0
AYESHA :
plzzz mjhe bataye ye sjop
2024-10-25 13:57:03
0
Ammad Bin Hamid :
bhen apna test badlu 😁
2024-11-16 07:37:22
0
X :
quantity nahi quality matters
2024-09-19 13:52:06
18
𝐒𝐈𝐋𝐄𝐍𝐓 𝐄𝐃𝐈𝐓𝐙 :
humara large pizza 900 ka h
2024-09-19 18:46:25
6
Mehmatorganic'oil :
mery ek hair oil ki or healthy booster powder ki vedio bnadngi
2024-09-19 16:30:36
3
Abdul Wahab khan :
so sweet dear sister 🥰🥰🥰
2024-09-19 13:57:23
2
fatima :
ap zinger roll try kro siset kahin ha
ku ke humare yahn pr sb se acha zinger roll Manches ka ha 🥰🥰
2024-09-19 14:49:12
2
ad gaba :
24 hour open hai .?
2024-09-19 14:59:02
2
Appa abroo :
dilavery num knsa h apka
2024-09-19 15:29:16
2
ChanDa 🥰 :
may to 650 may may large khati hai wo bhe bhot mazy kaa
2024-09-19 16:29:01
2
Muhmmad Hadi Abbas :
Dill no bhrya
2024-09-19 18:55:53
1
نبیل صدیقی3> :
Lala chalo @💞علی راجپوت🥀
2024-09-25 09:56:13
1
𐙚⋆ :
@zoii13
2024-09-28 17:56:19
1
Zoya Tabasum :
yar ap khaty esy hn mera bhi dill . krny lag jata hai😅
2024-10-05 09:11:14
1
🕸️ :
hamari traf 3 large 1400 ke milte free delivery
2024-10-11 11:17:39
1
Muhammad Azfar Fawwad :
ap big pizza try karein issue bhot bhetar he
2024-09-19 18:30:01
1
sonuo :
location
2024-09-19 16:12:00
1
👑زع👑 :
appi tastes m kesa h
2024-09-19 15:45:03
1
Hassan Hameed :
yahe flavour laina must hy?deal mien?
2024-09-19 15:34:06
1
Queen😇 :
fsd m h koi esi shop
2024-09-22 06:01:17
0
uzairahmed_56 :
koi review dedo 🤔
2024-09-23 07:27:34
0
Rohaan dhakecha 🍁🇧🇭 :
👌👌👌
2024-09-23 16:18:45
0
Aayan Hussain :
😳😳😳
2024-09-24 10:40:47
0
🥇 Shahz Ansari 🇵🇰 :
me apko 1000 me srf 1 large or 3 small pizza du
2024-09-24 15:59:20
0
🦋RubabMohsin🦋 :
👍👍👍👍👍👍
2024-09-25 04:14:51
0
Precious AR :
❤
2024-09-25 06:51:48
0
anya :
😁
2024-12-15 15:39:34
0
⎯꯭᪳𝆺𝆭 𝐒ɪɭ𝛆ƞʈ 𝐇𝛆ɑɼʈ⤹⏤͟͟🖤 :
odar kesy kry
2024-09-25 15:15:44
0
Abeer_Fatima ^᪲᪲ :
800 tk wese mil jata
2024-09-26 18:48:56
0
لالا سائیں :
❤️❤️❤️
2024-09-27 14:03:58
0
Pakarmywar3 :
🥰🥰🥰
2024-11-25 15:16:12
0
Hina Fais 💝 :
ye srif mohtrma apke liye hoga humhe to sukha pakara dainge
2024-10-03 12:56:11
0
fariha♥️🥰.rehman :
🥰🥰🥰
2024-10-04 07:33:13
0
Hadia Zaib :
alen's try kr k review dein from north nazimabad
2024-11-03 10:32:02
0
**AANISA** :
hi ma Pinata banati ho agr koi buy Karna chaha to contact me.....🦋
2024-10-05 20:33:53
0
𝗭 𝗨 ب 𝗜 🌸 :
itni pyari🥺
2024-10-06 20:34:09
0
Cake Artist :
1 ov mah favourite pizza spot
2024-10-10 11:25:38
0
Al usman :
🥰🥰🥰
2024-11-15 16:27:49
0
Faizan😈J👻K😎 :
❤️❤️❤️
2024-10-16 18:36:15
0
Mirza Mehrooz Baig :
🥰🥰🥰
2024-10-20 11:20:18
0
Bilal Tanoli 🏔️ :
Pizza jala howwa haai
2024-09-19 13:51:10
0
ahmed (ahmed) :
asalm walikum Bhan golden apply ki video banaii good taste..at batul mukaram Masjid...😳😳😳😳
2024-10-28 11:08:29
0
ÑÀSĪR :
number b mention Kya karoo sister
2024-11-03 20:36:14
0
Hassan Raza :
But ma karachi kesy ayo
2024-10-28 13:56:44
0
Suleman Khan :
sukar Kisi ki tarif to ki tumne🤣
2024-09-19 21:26:44
0
. :
wow
2024-09-19 13:56:05
0
MuzzMemes :
hyd me hota to Chala jata 🥲
2024-09-19 13:57:56
0
✨ احمد رضا ✨ :
I'm big singer 😏🙂
2024-09-19 14:06:41
0
♥️ Mrs,Zeeshan ♥️ :
buht door door jati ho kbhi koi landhi korangi ki deal batao
2024-09-19 14:42:11
0
To see more videos from user @foodie_lens_adventures, please go to the Tikwm
homepage.