طب حضرتك انا ولدتي مطلقه من ابوبا لما اروح اخد الشهاده اي الاوراق المطلوبه
2024-09-27 12:10:31
1
Fares Adel :
بشكرك جدا الف شكر❤️❤️
2024-09-27 10:49:55
1
فقير جيمنج :
طب حضرتك انا لو عندي 22سنه ولسه في معهد لو عاوز اسافر قبل الجيش يتفع وللا لا
2024-10-23 16:48:32
1
رافت :
أنا هربت من مركز تدريب وعند 31سنه ومش عارفه اعمل ايه ومش مع بطاقه ولا أورق
2024-11-22 14:17:11
0
Muhammad Taher :
سلام عليكم يااستاذ انا بسالك علي طول مش بترد علي.
حضرتك انا مواليد تقدير عمر
وانا دلوقتي ٤٥ سنه.
عاوز اطلع معافاه ايه الإجراءات مطلوبه
2024-09-27 09:43:56
0
شركة وقت الهندسة للمقاولات :
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته حضرتك أنا طلعت من الجيش بعد ٤ شهر بالكتيبة وبسبب سبب هو طلاق الولد والوالده والان السبب انزال وانا بره مصر وعمري الان ٣١ سنه هل أنا لو نزلت مصر هكون مطلوب للجيش
2024-09-27 09:45:46
0
Mariem yousif :
ماشاء الله علي حضرتك ...سؤال لو سمحت عندي اخويا في مصر بس مقدمش في الجيش ومش هيقدم هل لو عاوز يسافر دهب او شرم في اي خطوره بس ملحوظه هو مقدمش خالص من الاول ياريت الرد
2024-09-30 23:56:01
0
ahmed(gis) :
انا واخد تأجيل لحين زوال السبب لحد 29 واخويه ف رابعه جامعه وانا 28. ونص وخارج مصر لو نزلت اقدر اسافر طيب لو اخويه دخل الجيش اقدر انزل
2024-11-25 09:54:06
0
﮼عزيز﮼النفسٍ🧿 :
لو الوحد سلم نفسه اي هيتم عسكري داخليه
2024-11-23 17:07:21
0
Mando :
لو سمحت انا عندي ظروف صحيه ٣ غضاريف وبتهته في الكلام وظروف صحيه ليا إعفاء ولا لأ ياريت ترد لوجه الله
2024-12-17 03:38:23
0
محمود ال فقيه :
:لو سمحت انا معايا تأجيل لحد28 سنه علشان العائل لامي واخويا كان صغير وانا بره مصر دلوقتي واخويا عندو 20سنه اي موقفي انا دلوقتي
2024-09-27 17:23:13
0
ابراهيم ابوالوفا :
ناخد ايه اول ما نخش الجيش
2024-11-14 23:59:47
0
كتيشن دايزاين :
الوحيد موقفه اى
2024-11-19 02:19:22
0
مصطفي خلف :
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
2024-10-25 16:07:13
0
khãlèdÁbdø122 :
بيعمل شهادة حسن سير وسلوك بتطلع من السجن الي هوا كان متحاكم فيه في الجيش ودي الي بتخلي الشهادة جيدة بدلا من رديئة ولازم اذن من النيابة العسكرية الي تبع منطقة الجيش الي كنت فيه
2024-09-27 11:35:06
0
كامل الهلالي :
لو كملت ٣٠سنه وجبت شهاده الجيش هل يحق لي الترشح لمجلس النواب
2024-11-22 13:26:35
0
Body ☺️🇪🇺 :
طب انا سافرت وهنزل بعد 3سنين وي ورقي في معهد وانا نازل من المطار هيحصل حاجه
2024-10-21 22:38:52
0
mostafaabomaka2 :
لو سمحت انا عملت الورق لحد ما وصلت 11٠ وطلعت حربيه وماروحتش انا عندي ٣٦ سنه اي الأوراق المطلوبه
2024-10-13 01:11:02
0
sasa :
ينفع اغير شهادة الجيش مكتوب فيها قضية لانى عديت السن القانونى وانا فى التعليم وروحت دفعت الغرامة فى المحكمة فى تجنيد القاهرة وخدت شاهدة الجيش وكارنية مكتوب علية شهادة إعفاء هل ممكن اغير القضية إلى جيد وفى القاهرة وشكرا
2025-09-29 06:33:59
0
ابو روان :
السلام عليكم انا بسالك ممكن اعمل للا جيش تاجيل واطلع جواز السفر عادي ولا مفيش تاجيل في الجيش
2024-09-30 15:38:26
0
عمر 🇮🇹 :
ممكن افاده
2024-11-20 13:06:44
0
ضحكايه وعمله حكايه :
عوز اغيرها انا
2026-05-16 01:18:24
0
العيسوي 🥂🥂🍾 :
🥰🥰🥰
2024-10-24 06:56:06
0
AboTaha Alasl :
لو أنا مقدمتش ممكن حد يبلغ عني
2024-11-23 02:11:29
0
To see more videos from user @abnasser6, please go to the Tikwm
homepage.