Fuhhh style giler baii tgk komando ggk malaysia. minat betul tapi takde rezeki nak join bertabah jelahh🤣 Dpt berkorban untuk jalan lain pon dah bersyukurlah🤲😊
2024-10-09 18:20:21
531
uchiha.kizaru17 :
saking ngeri komando Malaysia 🔥🔥🔥🥺
2024-10-09 14:44:45
165
~𝒔𝒉𝒊𝒍𝒂~ :
anak sy bila tgk video nie.. dy ckp Ammar besar nk jadi komando ibu..
sy aaminn kan 🤲 sy jgk bangga pernah jadi anak askar 1 masa dulu..
al fatihah abah.. 🤲
2024-10-11 06:11:09
87
Mukhris :
komando gagah 🫡
2024-10-08 00:21:51
133
oldbicycle :
Yg buang spek tu nk tisu lap x ✌️😅penat kot buat rehearsal utk org awam tgk kn. Smga terus semangat 😅✌️
2024-10-07 23:12:50
76
madkerry :
Brader jalan depan sekali hadir✌️
2024-10-10 02:38:17
62
Fynz💢 :
Dorang sampai Kew tua memang jalan Gagah , ada sorang pakcik tua yang sama kerja dengan aku bukan main badan tegap dan jalan Gagah rupanya bekas komando ,😂
2025-07-10 04:46:52
23
TuahAmirAnis :
tu bkn sniper btoi..yg btoi ade kt luar tu - netizen 2024
2024-10-11 16:33:45
33
rocxbae :
Setiap kali aku nampak askar pakai lengkap bawak senjata. aku rasa kagum, gerun, terharu semua ada. Apa sebabnya ea?
2024-11-07 16:13:58
18
zanazaid379 :
respect ngan komando setiap kali tgok diaorg msti meremang...tringin anak bujang jd komando tpi x minat pulak
2024-10-08 02:26:29
27
heart_beatzz :
gagah+perkasa=Atm🔥
2024-10-07 18:38:34
6
iz :
mantap dan terbaik GGK KOMANDO
2024-11-28 08:37:48
22
ATUK_CASTING :
sangat bangga dengan anda semua..semoga dprmdkn oleh Allah s.w.t dlm menjaga negara dikala kami memerlukan anda semua..dgn izin Allah..keep up..#saluteskuad
2024-11-05 17:52:01
5
Bajuloreng<2251>💪🏻👈🏻 :
gegar jantung bila berhadapan dngan abg komando rasa dh terjatuh takut x jmp pulakk🤣🤣🤣
2024-10-11 12:48:47
9
ezXuan :
mereka nampak stedy sbb training mereka sgt gila gila..
2024-10-09 20:13:01
14
bro ijat84😎 :
komando paling menjaga solat.. komando Malaysia.. Alhamdulillah
2024-10-17 13:23:15
8
Donut Susu by Dewi Pakchin :
terbaik komando malaysia
2024-11-05 11:01:46
7
Dausz :
Terbaik special forces👍👍Green Beret👍🫡respect.
2024-10-10 02:23:02
5
Dr cool Jey bee..⛄ :
dari segi kekuatan sama je dgn yg work out,fighter2..tpi mental diorg tahap gaban kuasa 3.
2024-11-04 15:50:31
7
Omar Ahmad :
mantappp
komando Malaysia..
tabik Spring🫡🫡
2024-10-10 05:14:44
7
Smarities Sixtyfive Shop :
Syabas ATM 🇲🇾 ❤️
2024-10-17 14:35:22
2
mohdshuhibfauzi :
salamkhabar
2024-11-01 20:14:06
2
Anisshazreena91 :
npe kne ttup muke?trtanya2..
2024-12-05 14:44:14
0
Nikz_D45_maxaudio33P :
☠️🇲🇾🫡
2024-10-22 05:10:53
2
حكيم :
solid
2024-10-25 07:36:12
2
To see more videos from user @fieysha072, please go to the Tikwm
homepage.