@bfmradio: "It's not fair when you ask that type of question." During an interview aired on September 20th, ahead of the Mahkota by-election, BFM spoke with opposition leader and Bersatu secretary-general Hamzah Zainudin about: •⁠ ⁠Bersatu president Muhyiddin Yassin’s sedition charge •⁠ ⁠PN’s decision to reject the MoU on allocations for opposition MPs •⁠ ⁠Whether PN is losing its appeal among its core supporters Watch the full interview on BFM’s YouTube channel. #politikmalaysia #hamzahzainudin #perikatannasional

BFM89.9 - Bold Frank Media
BFM89.9 - Bold Frank Media
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 09 October 2024 05:45:35 GMT
394014
12970
1340
925

Music

Download

Comments

missfira89
missfira89 :
politics aside, hamzah's voice would be very suitable to be a radio presenter/DJ in english
2024-10-09 07:42:39
1514
rouxologer
Jepri Jade :
Hamzah ni kalau berlakon jadi orang jahat memang jadi. Aura tu ada dah. Hahaha.
2024-10-09 06:42:24
1419
emris_97
Muhammad :
mamat ni punca minyak masak mahal
2024-10-09 09:32:13
641
cikennawget
CikenNugget :
Patutla tak ramai org pn nak buat poscast mcm ni Rupanya pn lagi kuat spin 😭
2024-10-09 07:38:45
304
dharma_02121
DharmavsAdharma :
He speaks good English...Well done ...
2024-10-09 07:52:41
261
mhkhairulazhar
Mohd Khairul Azhar I :
dekat luar je berdegar2.. masuk parlimen masing2 kena lipat dgn menteri
2024-10-09 06:03:45
393
ganifx
mohd amir • friends :
mcm ni la org jawab soalan. x mcm sorang tu, tanya lain jawab lain. pastu gagap be... be... be...
2024-10-09 09:48:13
350
johnrizariel
SyarieL Riza :
Hamzah English is A PLUS...
2024-10-09 11:08:38
122
abangtapi_official2021
AbangTapi_Official :
Hamzah ni bagus jd Presiden PN...Bukan cam midin...nk jd ketua pembangkang dlm parlimen pun takut...hamzah jugak kedepan...👍👍👍
2024-10-09 10:48:17
169
zulki._fly
zulki._fly :
Bila nak move on😭
2024-10-09 06:40:47
90
sivenloganathan
Siven Loganathan :
I'm kinda a bit impressed the way this YB Hamzah speaks English. Even his from PN, I like the way he speaks. Fluent english👍
2024-10-09 10:46:50
192
tengkueris_recondcar
TENGKU ERIS RECOND CAR :
padu english.tnye soalan jwp dgn penuh penerangan.tak spin pusing2 pusing2
2024-10-11 06:40:48
87
user9661496759453
aweera :
padu English dia weh😳
2024-11-28 12:30:07
6
machotv
machotv :
pn besttttt
2024-10-09 11:11:59
10
manjung_sangkut
Mamu Legen ♐ :
jawapan dia solid..menjawab soalan dengan baik dan clear.. nice
2024-11-04 15:36:29
16
cybersaturn57
La Carlotta :
padu jugak English dia, confident.
2024-10-09 12:30:42
46
chan.vei
chan vei :
Didn’t know his English was so good🥰
2024-11-19 14:51:18
5
monieymaney
monieymaney :
Wowww.. Tergamam sekejap dgn speaking dia, menjawap soalan pon straight to the point, tak berbelit belit dan berpusing pusing! Good job!👍🏻 👏🏻👏🏻
2024-11-30 15:12:34
5
adrianwinson28
Adrian Winson :
PN is for orang mundur je
2024-10-12 08:39:20
85
zacknizar
Zack Nizar :
Steady DS Hamzah.. You're the man
2024-11-06 18:26:47
5
mr.positif69
TheCypher :
lingkup KDN masa dia jd menteri..perolehan brg xmasuk akal pnya claim..
2024-10-31 18:46:33
24
mohdnazrin86
Naz :
Dengar suara Zainuddin ni, teringat masa MUET Listening test, gini la bunyi dia
2024-10-09 15:36:43
34
zackariffin
Zack Ariffin :
Ni salah 1 contoh jawapan yg diberi mengikut soalan yang ditanya..
2024-11-04 18:00:33
6
khalisdosa
adems :
tolak tepi politik suara dia bapak smooth siot😭😭
2024-10-11 07:21:06
18
senpai.ma8
senpai.ma :
Politics aside, as an English professor, I admit that he has a good command of the English language. Tones, vocal projection and varieties as well.
2024-10-09 15:05:45
8
To see more videos from user @bfmradio, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About