@daliafarhana:

dalia
dalia
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 16 October 2024 12:07:46 GMT
1263408
155276
411
10878

Music

Download

Comments

fyhxh_
FA734 :
Dalia.. ur song😌😌 to me relate with family😢 im “Beban”
2024-10-17 08:38:15
1010
ssyaaao_
ssyaaao_ :
“beban sangat ke aku ni”? 😔
2024-10-16 18:15:42
603
leaslmn
Caycay 🎀 :
Dalia i make a beban cover! THE ONLY MALAY SONG THAT STUCK IN MY HEAD THESE PAST FEW DAYSS
2024-10-16 12:17:26
231
ctzrh._
☽ :
sangat real yee kak dahliaa 😭😭🙃
2024-10-16 12:11:33
541
swyttnnsf_
aina 🍒 :
from “sokay sabarje, aku bolehh turunkan ego dia“ to “lantakla, dah malas“
2024-10-17 05:40:37
194
tasha_0_
sha :
Itu sbb skrg saya jarang kacau dia💔sbb dh tahu punca dia stress tu berpunca dari pasangan nya sendiri☺️
2024-10-16 15:29:18
71
aempvls
a :
crazy how i always agree with everything u say
2024-10-16 12:24:21
14
shfrhmt
🌙 :
“serabut do” will forever haunt me
2024-10-16 15:21:58
11
nrmijah_
mijah 🇵🇸 :
yess senanyee kitaa jelaa yg beban bagi diaaa kalau bab lain tak pernahh dianggap stress pon 😇😇
2024-10-16 15:41:32
17
ijameow
ᴵᴶᴬ :
saya rasa saya bukan tujuannya walaupun dah bertahun bercinta ;)
2024-10-16 13:04:55
12
aaffana11
Affana🕊️ :
Cara mana lagi nak Hilangkan stress dia , diam Atau ignore dia Daripada chat dia ?
2024-10-16 12:54:35
22
nurulsyaffy_
pikaa ⋆.˚🦋༘⋆ :
ingatkan aku boleh jadi tempat untuk hilangkan penat dia tapi bukan aku orangnya " 🙃
2025-10-19 14:54:10
7
copieluv
loca :
kak kenapa release lagu ni lambat sangat dah setahun berlalu tapi sakit tu masih ade....
2024-10-17 15:00:06
8
shasha_rawr27
𝓼𝓱𝓪 :
"beban" mcm sy dlm family saya aku rasa aku beban bagi diorang
2024-10-17 15:23:29
7
zzcyiaaa
—`cyiaa :
kak tutor moveon 😭
2024-10-16 12:17:37
20
userunavailablebee
unknownuser :
lebih baik kita pergi atau bertahan?
2024-10-17 14:37:15
31
qayhere
qayrysya :
Biarlah dia dengan 'rumah' dia.
2024-10-16 15:13:57
5
kosongutas
Alamaa :
maafkan aku, pergilah sembuhkan dirimu dari aku yang mengacaukanmu
2024-10-17 17:33:53
5
samelje
syamelll :
jumpa 26hb daliaaa dekat puncak alam !!! 🥹🥹🥹🥹
2024-10-16 14:01:13
14
khairina22_
khy :
huggg dalia 🫂
2024-10-16 12:12:41
25
ivv.qs
ivv.qs :
selalu berusaha menenangkan hari hari stress dia,tapi rupanya kita salah satu sebab dia serabut:))
2026-01-09 11:04:54
5
raa_xim
Kyla_9117 :
saya minta maaf sangat sayangg,tanpa sya sedar selama ni sya lh punca semuanya... sya ingat sayalah tempat ternyaman awk tpi sebaliknya☺️💔
2025-07-06 12:50:21
3
nrlntashaaaaa
shaa . :
myb betul la tu sbb pada dia kita ni suka sangat cari gaduh time dia penat . sbb dia bru gaduh ng orang lain kot
2024-10-18 03:18:24
4
ahmadmuaxz._
MR.MUAZZ :
Selalu dia Ckp Yang Saya lah Orang Yang Selalu Buat dia Serabut Sedangkan Saya Cuba untuk Tidak Buat dia Serabut Then end up Tahu2 dia Dah Dah ada Org lain
2024-10-19 04:01:31
3
hawa.rinaa
hawaa :
susah kalau serabut oleh keadaan end up terlepas dkt diee hmm
2025-01-12 10:57:45
1
To see more videos from user @daliafarhana, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About