Dalia.. ur song😌😌 to me relate with family😢 im “Beban”
2024-10-17 08:38:15
1010
ssyaaao_ :
“beban sangat ke aku ni”? 😔
2024-10-16 18:15:42
603
Caycay 🎀 :
Dalia i make a beban cover! THE ONLY MALAY SONG THAT STUCK IN MY HEAD THESE PAST FEW DAYSS
2024-10-16 12:17:26
231
☽ :
sangat real yee kak dahliaa 😭😭🙃
2024-10-16 12:11:33
541
aina 🍒 :
from “sokay sabarje, aku bolehh turunkan ego dia“ to “lantakla, dah malas“
2024-10-17 05:40:37
194
sha :
Itu sbb skrg saya jarang kacau dia💔sbb dh tahu punca dia stress tu berpunca dari pasangan nya sendiri☺️
2024-10-16 15:29:18
71
a :
crazy how i always agree with everything u say
2024-10-16 12:24:21
14
🌙 :
“serabut do” will forever haunt me
2024-10-16 15:21:58
11
mijah 🇵🇸 :
yess senanyee kitaa jelaa yg beban bagi diaaa kalau bab lain tak pernahh dianggap stress pon 😇😇
2024-10-16 15:41:32
17
ᴵᴶᴬ :
saya rasa saya bukan tujuannya walaupun dah bertahun bercinta ;)
2024-10-16 13:04:55
12
Affana🕊️ :
Cara mana lagi nak Hilangkan stress dia , diam Atau ignore dia Daripada chat dia ?
2024-10-16 12:54:35
22
pikaa ⋆.˚🦋༘⋆ :
ingatkan aku boleh jadi tempat untuk hilangkan penat dia tapi bukan aku orangnya " 🙃
2025-10-19 14:54:10
7
loca :
kak kenapa release lagu ni lambat sangat dah setahun berlalu tapi sakit tu masih ade....
2024-10-17 15:00:06
8
𝓼𝓱𝓪 :
"beban" mcm sy dlm family saya aku rasa aku beban bagi diorang
2024-10-17 15:23:29
7
—`cyiaa :
kak tutor moveon 😭
2024-10-16 12:17:37
20
unknownuser :
lebih baik kita pergi atau bertahan?
2024-10-17 14:37:15
31
qayrysya :
Biarlah dia dengan 'rumah' dia.
2024-10-16 15:13:57
5
Alamaa :
maafkan aku, pergilah sembuhkan dirimu dari aku yang mengacaukanmu
2024-10-17 17:33:53
5
syamelll :
jumpa 26hb daliaaa dekat puncak alam !!! 🥹🥹🥹🥹
2024-10-16 14:01:13
14
khy :
huggg dalia 🫂
2024-10-16 12:12:41
25
ivv.qs :
selalu berusaha menenangkan hari hari stress dia,tapi rupanya kita salah satu sebab dia serabut:))
2026-01-09 11:04:54
5
Kyla_9117 :
saya minta maaf sangat sayangg,tanpa sya sedar selama ni sya lh punca semuanya...
sya ingat sayalah tempat ternyaman awk tpi sebaliknya☺️💔
2025-07-06 12:50:21
3
shaa . :
myb betul la tu sbb pada dia kita ni suka sangat cari gaduh time dia penat . sbb dia bru gaduh ng orang lain kot
2024-10-18 03:18:24
4
MR.MUAZZ :
Selalu dia Ckp Yang Saya lah Orang Yang Selalu Buat dia Serabut Sedangkan Saya Cuba untuk Tidak Buat dia Serabut Then end up Tahu2 dia Dah Dah ada Org lain
2024-10-19 04:01:31
3
hawaa :
susah kalau serabut oleh keadaan end up terlepas dkt diee hmm
2025-01-12 10:57:45
1
To see more videos from user @daliafarhana, please go to the Tikwm
homepage.