@atiaizazi: Cheap cheap massage 📍master bali, puchong #massagepuchong #massage

Tia
Tia
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 18 October 2024 12:47:05 GMT
573311
7957
125
3362

Music

Download

Comments

nicky_the_ghost
Nicky the Ghost :
71 for 90 minutes is cheap
2024-10-20 03:05:07
30
notmebackinlife
Backinlife :
actually ada tmpt lg murah n berbaloi. best massage dia xleh bwk bincang. but seram nk share. nnt beratur mcm sukiya x sanggup. teringat zmn dolu2 mkn xyah beratur, terguris betul bila teringat😅
2024-10-21 16:15:27
18
lydia_scfd
user98351998867 :
Text me up now 🥰
2025-11-11 10:35:18
0
muunirahh_
Moonshine :
dkt puchong je ke sis?
2024-10-20 01:50:54
0
solentra1
N :
murahnya. mine selalu pergi satu tempat ni ok rasa tekan dia selalu try 60min rm117 . lpstu nk try la 90min rm175 tp dpt pulak org yg tak rasa tekannya sedih bazir huhu.
2024-10-21 02:48:31
9
din.burnjr
burnjr :
pm location
2024-12-19 09:33:50
4
leomelody11
leomelody11 :
baru pergi weekend haritu, for me sakit sangat even dah suruh slow still kuat. next day i nak demam. i rasa urut paling best kt healthland or ayu borneo kot. pressure dia just nicee 💗😌
2024-10-28 07:16:12
4
bro_gimuk
BRO GIMUK :
try la fayette
2024-11-06 02:50:29
2
ttlissa_
ttlissa_ :
best tak the massage? ke urut urut spa camtu
2024-10-20 05:20:36
4
fikalaaaa
Fikalaaa :
hi deep tissue or oil massage ya?
2024-10-20 12:22:22
1
erichitz
Eric :
Pm
2024-10-20 03:58:43
3
_faridrohman
Farid Rohman :
Serious boleh betulkan tulang belakang ? Nak try ni harga pun murah
2024-11-07 00:40:14
2
lxhs_
shal 🦋 :
urut dia sakit ye sampai badan i lebam maybe sebab jarang urut haha but environment dia spoil sikit sebab tukang urut borak pastu banyak burp and kentut stress i 🤣😩
2025-01-29 15:07:57
1
ieqat8
QueOmz :
unisex ke?
2024-10-21 00:02:58
1
benz_amg02
benz :
Hari ni buka tak?
2024-10-21 04:34:50
1
jahidbhuiyan5812
aman5812 :
Hey my friends
2025-04-16 10:39:22
2
hafizsu1210
Hafi2 :
pm
2024-12-21 23:04:08
1
dilafaizal
Dilafaizal :
Baru lepas urut sane..esok yer badan sakit2 nk sentuh pun xbole..
2025-09-06 22:52:08
1
mak3t_84
Oh Mak Et :
dia urut ker atau letup2 tulang jer? murah sgt ni klu aroma oil massage
2024-10-20 13:19:22
3
mr.aze07
Muzay :
sini salah satu tmpt urut best area sne.tpi tgk luck jgk,klu dpt yg org urut yg bgus..
2024-10-24 09:49:48
1
ogyzainnon
Ogyzainon :
Murah nye
2024-10-21 03:31:34
2
xa1474
XA14 :
ada tukang urut lelaki.? boleh ajak pasangan kalau ada tukang urut lelaki dan perempuan..
2024-10-20 04:28:33
0
nanaeina66
nanaeina66🌻🌷 :
Dekat mn
2024-10-21 11:12:07
1
cikubikubi
SiUbiKayu :
Nak kena pergi nih.. 👍🏻
2024-10-21 02:54:59
1
gadishazelnut
Si Gadis Hazelnut :
urutan macam mana?
2024-10-20 09:53:29
1
To see more videos from user @atiaizazi, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About