@fathihafitri: FINALLY G2G cushion dah ada bag kuninggg🥳🥳!!!Go buy now!!!!sapa skin tone macam i boleh amik code 00,01,i terpilih shade gelap dalam video🙏🏻@Glad2Glow.my #cushiong2g #pinkcushion #cushionviral #cushioncore #dullskin #dryskin
fathihafitri
Region: MY
Tuesday 22 October 2024 04:00:08 GMT
Music
Download
Comments
𝓣𝓪𝓼𝓱𝔂 :
Kalau skintific code 02 ivory, kena ambik code apa utk g2g? 🥹
2024-10-22 15:52:47
14
cada✿ :
Kalau skintific 03 ni nak ambik yang mana girl?
2024-10-22 08:12:09
11
blueberry🫐 :
Sawo matang sesuai code apa sis😅
2024-10-22 07:39:00
2
alma :
Hi i nak letgo glad2glow code 02 praline rm 26 only baru swatch kat muka 1 kali (sponge dah guna) salah code
2024-12-14 07:34:50
5
Aleen Azmi✨ :
Salam , utk oily skin , prefer more after oxidize g2g atau originote cushion sis?
2024-10-22 05:27:28
9
﮼نبيلةعفافة :
Kalau maez code creme brulee code apa sesuai ye
2024-10-22 08:16:52
5
Syifa Shuib :
x tahu nk pilih code 02 ka 03 ni, i rasa mcm sama you
2024-10-22 06:12:00
12
N I N A :
Kalau sy pakai fd maeez code honey, g2g nak ambil code apa? 01 or 02 i nak yg cerah pls help me 🥺
2025-02-28 16:53:10
3
Iza Adiza :
saya nk letgo kod 03...blum pkai cuma try sikit je salah warna xsesuai utk skin saya.siapa berminat pm
2024-12-19 09:49:18
0
CikEkaa🎀 :
wahhhh cntik
2024-10-22 11:22:05
0
Mariposa🦋 :
kalau y.o.u cloud cushion pakai code shell ivory.. yg ni kene amik yg mana??🥲
2024-10-22 12:18:47
5
K :
nak kena set dgn powder lagi ke ?
2024-12-16 14:52:05
0
Rusniazreen :
Hi, i nak letgo cushion ni code 02. Baru sekali pakai. Reason nak jual tersalah pilih shade.
2025-01-05 05:06:19
0
Lady Eyra🌹 :
saya pakai 00 cantik🥰
2025-06-20 01:49:19
1
Nduk Cilla :
saya pakai code petal skintifik. so kalo G2G ni kaler apa ya?
2025-03-23 12:43:58
2
﮼خديجة :
kalau skintific 03A, sesuai amik ape g2g ni?
2025-02-14 23:49:01
1
YaaAmore💓 :
y u pkai 03 nmpk ok je sdgkn u cerah jgk? im confius nk amk 02 or 03. kulit i xcerah sgt mcm u
2024-11-08 15:29:22
3
aireen izanis91 :
sebelum pakai nie.. nk kena pakai sunscreen dulu X sis
2024-11-02 10:36:39
0
muapenang.byzamaira :
Nasib i baca comment you, i dah nk ambil 03 tp risau gelap jgk. So better 02 kn
2024-10-27 17:05:19
3
mulyazie_ :
Akk lens beli mna?
2024-10-31 22:58:23
1
NoorAlQalby :
Kod custard gelap sgt tak
2024-11-01 13:40:17
0
Manakutahu :
Spil sofens kaaa
2024-11-04 04:44:38
3
farrbizzle :
babe kalau skintific code 01 vanilla, g2g cushion nak ambil code apa ya?
2024-10-29 13:58:57
2
Cinderbells :
Saya terleka tgk mata awakk 🥺🥺🥺🥺
2024-10-27 19:19:27
2
To see more videos from user @fathihafitri, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.