Είσαι καταπληκτική συνέχισε τα βιντεάκια σου η συνταγές σου είναι υπέροχες σε ευχαριστώ 🙏 πολύ 😘
2026-03-28 14:34:00
1
sandyclowes :
Can we use a cup instead of a glass 🥃
2026-05-18 23:20:13
1
Κατια :
πολύ ωραία
2026-05-15 13:31:13
1
Αναστασια Θεοδωριδου :
πώς μπορεί να γίνει νηστίσιμη; ευχαριστώ🥰
2026-02-21 04:41:34
1
μαρι :
και βέβαια μας άρεσε η συνταγή.Θα την αποθηκευσω,γιατι ειναι απλη και νοστιμη.Ευχαριστω πολυ να ειστε καλα.🥰
2026-05-19 20:13:14
1
fatsa :
τα υλικά τα έχω? ναι!!! θα την φτιάξω? ναι!!! θα πάρουμε πάλι κιλά? ναι!!! μας νοιάζει? όχι!!!!😁😁😁
2026-02-10 05:52:13
2
anni :
Ω !!! τι ωραιο σερβιρισμα !!!! 🥰🥰🥰
2026-04-07 15:20:00
1
fotinidd0 :
5 αυγά. 1 ποτήρι ζάχαρη πρέζα αλάτι.χτιπαμε μεγάλη ταχ.πολύ καλά μέχρι να ασπρίσει και φουσκώσει.χαμιλονουμε το μίξερ , 1 ποτήρι αλεύρι . στο ταψακι τα μίλα και από πάνω την ζύμη.φουρνο. μετά το γυρίζουμε ανάποδα.Δοκιμαστε😏
2024-10-30 21:14:31
18
Vera Kyriakaki :
Πολύ νόστιμη! και πολύ ζουμερή! δεν προλαβαίνω να την φτιάξω και εξαφανίζεται! Σας ευχαριστώ για τις ωραίες Συνταγές σας! 😊❤👌
2024-10-22 17:18:42
29
Irini ❤️ :
Την κάνω κι εγώ πολλά χρόνια έτσι.
Μόνο που βάζω λιγότερο λάδι και προσθέτω 3 κουταλιές γιαούρτι, την κάνει πιο αφράτη.
Και στο τέλος, μαζί με τα μήλα βάζω και σταφίδες.
2025-01-13 20:21:55
12
aliki :
θα την φτιάξω αλλά με λιγότερη ζάχαρη γιατι τα πολύ γλυκιά γεύση δεν μου άρεσε και θα σου πω εντυπώσεις κουκλα μου
2026-02-17 22:08:18
1
Anatoli_petalouda :
Μπορώ να βάλω τα μήλα αφού τα λυωσω στο μουλτι, αντί για κυβακια;
2026-01-24 15:09:43
1
SV7DMT NIKOS :
Συχνά παρακολουθώ τα βιντεάκια σου.
Νίκος, οπότε εκτός από το "γειά σας φίλες μου" έχεις και ένα φίλο.
Να είσαι γερή και δυνατή, συνέχισε.
2024-10-23 18:06:48
8
user2425283410639 :
Νόμιζα ότι ήταν η Πηγή Δεβετζη
2024-11-14 14:15:39
11
efi_pap1 :
είναι υπέροχη?
2025-11-04 15:52:14
1
user :
Κάνω ακριβώς την ίδια συνταγή.Προσθέτω όμως καρύδια και σταφίδες.Εύκολη και νόστιμη.🥰
2024-10-22 18:15:59
6
Ρούλα Πετρόπουλου :
επιτέλους μια εύκολη συνταγή
2024-10-22 16:29:53
7
Αναστασια Θεοδωριδου :
την έφτιαξα αμέσως είναι υπέροχη όπως είστε και εσείς!!!🥰🥰
2026-02-21 04:42:53
2
Litsa Tsiokas :
Την έχω κάνει πολλές φορές είναι πεντανόστιμο
2025-12-27 20:19:29
1
Κατια :
πολύ ωραίο
2025-11-17 23:42:07
1
Λίτσα Ντάφου! :
Τελεια συνταγη!!! Αρεσε πολυ , την εφτιαξα 2 φορες!!!
2025-11-30 17:33:49
2
Soula Flokali Klimi :
Υπεροχηηηη
Μόλις την εφτιαξα🎁❤
2025-10-26 12:18:30
1
tasoula22 :
Το μόνο που λοιγο δυσκολεύει είναι τα γραμμάρια θα ήταν καλύτερα αντί για γραμμάρια να ήταν σε δόσεις με πόσα ποτήρια για πιο μεγάλες ηλικίες
2026-03-28 14:36:29
1
georgiaboysleli :
Από την μέρα που την είδα την κάνω συνέχεια 🥰
2025-11-19 11:55:39
2
Γιάννα Γκου :
Υπέροχη !! Την έφτιαξα !!!
2025-10-24 09:48:39
1
To see more videos from user @smaragda.cooking, please go to the Tikwm
homepage.