@absharabdullah: Replying to @minHamzi #fypシ #lawakmalaysia🇲🇾🤣 #lawakpecahperut #maharajalawakmega2014 #nabilahmad #nabilrajalawak

ACHAstler
ACHAstler
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 23 October 2024 06:39:18 GMT
2740634
136412
606
2355

Music

Download

Comments

zulfadzli76
Masked rider :
Nabil, satu2 nya pelawak solo yang berjaya.
2024-10-23 09:48:14
3090
syedhaziqisk
𝑩𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚 𝑵𝒆𝒗𝒂𝒅𝒂 :
prime nabil
2024-10-23 08:40:31
1130
_neadeara_
ɴᴇᴀᴡᴡ 🦊 :
ip6 skrg dh 16 🥹
2024-10-23 11:14:56
288
hauraaufa
Rahayu Amir :
rindu nak tengok lawak Nabil..
2024-10-23 14:49:11
166
ibrahim81505
ibrahim81 :
Aku paling suka time nabil jadi pontianak😁😁😁
2024-10-25 12:04:17
536
firdauszainal11
FIRDAUSZAINALSHOPP📦 :
nabil ja aku caya boleh bawak diri sokrg atas pentas☺️
2024-10-23 12:54:15
489
abahsolehakiki
afieyrzk® :
2014 - iphone 6 2024 - iphone 16
2024-10-26 16:24:52
95
q_wxfi
Ruineieu :
"mak, ade cine kirim salam"🗿🤌
2024-11-15 18:41:21
109
saadiah.h
Saadiah H :
Terbaiklah Nabil..xsombong orgnye
2024-10-25 05:19:38
63
amadnumi
Amad Numi :
Dia sorang je tak perlu ramai kat pentas tu 😂
2024-10-23 15:56:37
29
kimschanel
Kimschanel :
maharaja lawak banding kat indo komedian jauuuuh
2024-10-28 10:33:18
32
paimon.com2
ジョー・レイン rain-kun. 🇵🇸🇵🇸🇵🇸 :
yang tak solat itu gila.. memang mendalam betul ayat Nabil 😅👍👍👍👍
2024-10-27 05:47:54
22
namjahanam77
NAMjahanam77 :
solo nk buat lawak mmg pyh..tpi dia bole.
2024-10-23 15:20:42
8
farhandailami
. :
"ni mak ada cina kirim salam" 😂😂😂😂😂
2024-10-29 07:04:28
8
irrr_81
أمير :
"mak ada orang cina kirim salam" 🤣🤣🤣 adoiiihii nabil ii ade ii je 🤣🤣🤣
2024-12-08 09:22:06
15
yatihayatigojes
Norul Beauty HQ :
hanya dia je bole bawak lawak solo. nabil lejen
2024-10-25 05:47:57
68
ee_hhrahh
Legasi AA :
lejen sudah si nabil ni
2024-10-23 08:55:26
33
wan.ani72
Wan ani72 :
😂Nabil ...memang hebat lawaknya .mengena jeee...eee
2024-10-23 11:53:52
14
eeshadmii
eeshadmii :
najib masa raja lawak 2 paling best
2024-10-24 07:40:17
6
melatiayutawang
Ayu Tawang :
Rindu time Nabil Ahmad perform 😂😂😂 tak pernah mengecewakan
2024-10-25 06:37:07
9
rayleigh1307
Beta :
nabil mmg brilliant pn..
2024-10-23 14:42:21
8
viji.sheely
Viji Sheely :
nabilllll you are the best 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2024-10-23 08:55:54
8
ar.nurricher.miss
Raja AR Noor Roslan :
bukan senang brlawak solo ..tk betul caranya,malu dpt,sakitpun dpt .haa
2024-10-27 23:33:08
3
faris_tuah
فرس 🙏 :
sebelum menjadi Ultraman trigger
2024-10-23 15:18:33
1
To see more videos from user @absharabdullah, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About