@nratqhna: Pre convocation video with my mom 🫶🏻 Terima kasih mak selalu mendoakan kejayaan saya dan saya dah berjaya sekarang🥺❤️. Terima kasih selalu menjadi my support system till the end❤️. Now its my turn untuk membahagiakan mak saya🫶🏻. #uitmconvocation100 #uitmdihatiku #preconvocation #uitmsriiskandar #fakultisenibinaperancangandanukur 🎥: @𝙃𝙯𝙖𝙞𝙣 ✓
kita hati tisu laaa, belum record dh nangis je kang 😭
2024-11-03 16:33:43
513
airen 🦋 :
Tak pernah terbayang convo nanti tanpa ayah. Tak sangka tuhan ambil dia dulu 🥺
2024-11-04 05:08:33
357
nurhanimarshad7_ :
Kebanyakkan orang slalu buat dgn kawan2 ni rare sbb sepatutnya buatlah kenangan tu dgn ibu bapa or family yg dh terlalu banyak berkorban tanpa kita sedar 😢
2024-11-04 11:12:42
161
mizz :
Tak boleh aku buat ceni, nanti air mata pergi dulu 😂😂😂 kita anak perempuan sulong hati tisu sikit 😂
2024-11-04 09:53:52
17
i z z a h h h :
i really pray that i can experience this one day, kuatkan diri, insha’Allah 🥹💗
2024-11-04 07:05:46
88
𝓘𝓻𝓪 :
org yg dh tkde mak melihat ini...pasti sakit kan ?😔hmm dhla
2024-11-04 06:37:17
35
ان :
my dream since sambung belajar nk buat mcm ni. nk grad nk raikan mak sbb mak je ada..tpi takdir Allah lain dgn perancangan sy, mak meninggal febuari tahun ni on my last semester..its hurt me so bad😭
2024-11-03 15:50:33
81
𝑬𝓵𝓵𝓎.🐍 :
menangisss sebab tak mampu bahagia mak dengan pelajaran em “)
2024-11-04 03:38:25
48
pinkiepie :
tengok video cenggini pun boleh nangis ek 😭
2024-11-04 11:20:29
65
babyMafia🇨🇷🇲🇾 :
gonna make this very soon with my mom. pursuing PhD due to her request as she really want me to be a lecturer and wanna call me Dr... may Allah bless her with good health and rizq. ameen ya rab🙏🏻
2024-11-04 11:09:17
43
PuteriFareesa⚡️ :
dlm byk2 pre convo punya shoot this one yg plg aku suka. ayaq mata auto meleleh. aku nmpk this video dia describe everything. disbalik kejayaan. Parents, usaha, achievemnt, everything. Congrats sis ❤️
2024-11-03 18:50:40
98
Deanna Dean :
ni sebab semangat nak sambung belajar lagi..sebab nak tengok senyuman mama n ayah mcm ni😭❤️with that proud look' that's our girl'🥰
2024-11-04 11:30:38
23
Kin ♡ :
Just graduated.. i didnt took pictures wearing the robe,takde mood sbb mak dah takde,she left me on my birthday this year + few days before my last semester.. Al fatihah mama🤍
2024-11-04 11:11:26
9
ايو خالد :
sdihnya, tak dpt sambung belajar nk banggakan mak, tapi dpt tidur sama dgn mak dan dgr mak cerita macam2 kalau balik kampung.
2024-11-04 05:08:38
17
RezmaAzra'ai | IslamicReminder :
❤️buat lah mcm Ni dgn parents ya anak2 semua. byk pengorbanan parents terutama dr segi kewangan utk anak2 belajar.
2024-11-06 23:53:22
7
bungaa💋 :
SAYA YG SEDIH :) MAMA TK SEMPAT TENGOK ANAK DIA CONVO
2024-11-04 06:12:00
20
anys.md :
lalu time tngh kejee 😭 dh org pikir tngh gado dgn laki 🤣
2024-11-04 03:40:36
15
﮼افينا :
doakan saya sampai habis ya 🥰 saya pun teringin nak tengok mak ayah saya senyum masa macamni🥺
2024-11-04 10:33:24
5
arinah :
aduh kak ko ni buat aku sebak la 🥲🥲
2024-11-04 07:21:30
7
tacaa :
hmm best dpt smbung study😕sy tk mmpu semua tu,sy bagi kakak sy je smbung,sy snggup kerja terus lps spm,mmg ada keinginan nk smbung study tapi fikir balik kesian kat umi,mana la nak cari duit🥺
2024-11-09 10:42:38
17
﮼شهمينا 🎀 :
i wish i can make my mom proud of me. 🥲
2024-11-04 04:40:46
8
Ying :
Aku takleh wat gini, nanti nangis je kerja 😌 tambah lagi dah tak ada ayah, mama aku je la yang aku ada
2024-11-03 19:01:26
17
To see more videos from user @nratqhna, please go to the Tikwm
homepage.