@shahafbenbasat: מקלות פילו ובשר טחון קראנצ׳יים בטירוףףףףף מתכון חלום וקל ברמות מצרכים : חבילת עלי פילו מצוננים מהמקררים בסופר חצי קילו בשר טחון בצל גדול רבע צרור כוסברה מעט סילאן חצי כפית גינג׳ר מגורד 2 שיני שום כתושות מלח פלפל טחינה 2 כפות דבש צילי גרוס אופן הכנה מתחילים בהכנות המלית- במחבת שמים בצל קצוץ ומעט שמן ומטגנים עד להזהבה מוסיפים את הבשר הטחון ומפוררים היטב בעזרת כף עץ מוסיפים כוסברה , כפית סילאן , תבלינים (אפשר להוסיף גם פפריקה אם אתם אוהבים) ומטגנים עוד כמה דקות . לאחר שהבשר מוכן מסננים מהשמן ושומרים את השמן בצד . (שימו לב - אם חא השתמשתם בבשר טחון שהוא שומני יחסית כנראה שלא יהיה הרבה שמן וזה בסדר , מקסימום תשימו לכם בצד קערה קטנה עם מעט שמן למריחה של הפילו). מחממים תנור ל200 מעלות סטטי לוקחים עלה פילו מורחים מעט מהשמן שסיננו ומקפלים על חצי כמו בסרטון . מניחים מלית לאורך הדף(לא לפוצץ בבשר כי זה צריך להיות יחסית דק וקראנצי). סוגרים היטב ומניחים בתבנית . מורחים עוד קצת שמן על המקלות שהכנו , שומשום שחור ולבן ומכניסים לתנור ל15 דקות בערך עד שמזהיב בזמן שהמקלות שלנו בתנור מכינים טחינה ורוטב דבש חם וטעים בקטע הזוי - מערבבים 2 כפות דבש עם כף מים רותחים , קורט של צילי חריף ומלח טובלים את כל הטוב הזה ברוטב עם הטחינה ואין זה חלום שקשההההה לי להסביר במילים באמת