ada yg bleh jwb x soalan aku?asal korg pngguna engine vva p tukar slipper clutch ngn clutch biasa???sedangkn slipper ctuch bleh bagi lbih cengkaman kot,lagi sedap masa lepas pulas??tlg jwb,nk tauu ni
2024-11-06 16:56:02
5
Eron Joel :
bang nak tanya. kenapa tak buka workshop
2024-11-06 14:23:23
7
Adam Harith Hadi 🕊️ :
bang nanti ajar cara nak set vc, moto r15v3 😀
2024-11-06 10:22:08
1
ZeemTaro :
berdengung mcm mana
2024-11-06 10:31:21
0
mukmin95 :
Moto r15 sy power tiba2 drop..top speed 100kmh je..apa masalah tu bos
2024-11-06 13:34:07
0
fi :
abang ni stay area mana, bila2 nak hantar r25 utk psg socket anti code 46 senang sikit
2024-11-06 10:32:11
0
ITIK :
abg ambik gak masalah overheat 😞
2024-11-06 10:52:17
0
FK :
bg moto sy y15 ade bunyi belah clutch, bile rpm 4.5k bunyi mcm grander besi bg, cube bgi penerangan bg
2024-11-06 10:21:09
0
MdKantor :
abg location di mane?
2024-11-10 23:34:20
1
Fahmy :
bang, biasa milage brpa blh jadi bgini.. clutch plate smua jd mcm tu
2024-11-06 13:32:02
0
M.Faizal Yusof :
motor dh jalan berapa km dh tu....teruk naw bangkok clutch dia
2024-11-06 11:00:38
2
biskut santan :
bang, bleh cerita x perbezaan antara r15 v3 ngan r15M v4... rmai v3 lg better dri M v4
2025-02-04 06:28:07
0
CrispyChips :
fuh betul snyap ni. slalu tgk bengkel2 viral share setup lps dh buat bunyi lbh kurang ja mcm sblum. kemas keje bro 👍🏽👍🏽
2024-11-11 23:40:28
1
_hzqmzln :
macam mana boleh jadi ya?.. y15 n lc135 saya tak pernah kena lagi. adakah masalah material?.. adik saya penguna r15m nak minta keterangan untuk persediaan akan datang🙏
2024-12-11 19:57:53
0
AY Arbain yahya :
R25 nak buat valve claren barapa bajet
2024-11-15 12:17:05
0
Eye Zarm :
bang, y15 bunyi clucth kalau lama² boleh effect kat crank shaft tak?..
2024-12-28 02:29:13
0
S̴A̴N̴ :
best la penjelasan abg ni. 👍👍👍👍
2024-11-06 10:26:36
1
MadRedz :
Incas, enjin R15 dgn Y15 mana power? Enjin R15 bleh masuk seketul tak Y15?
2024-11-25 10:09:11
0
Jasni Das :
terbaik🥰
2024-11-15 02:17:42
0
Ozy :
boss syae baru je beli moto r15v3 second minta saran untuk apa saja perlu Sye tukar untuk jaga enjin moto saye ni?
2024-11-10 07:31:42
0
adi :
suka tengok conten kau.terbaik
2025-01-12 14:14:59
0
ROYHAIZAM 🫰 :
Nak tanya . Kenapa air coolent spare tank keluar ya ?
2026-08-16 03:13:26
0
Abdul Rahman Abdu740 :
terbaik bang👍👍
2025-01-02 05:21:30
0
Zhulkfitness :
boleh buka kedai dh ni..power
2025-01-01 13:20:17
0
K🐉ᴀ֟፝ɴᴅ𝚈【👸老乡🎤】𝚆ī𝚕𝚕īꪋɱ♡ :
mantap.. 👍 ur the best
2024-11-06 10:35:37
0
To see more videos from user @puteralaskar1, please go to the Tikwm
homepage.