ze kunnen beter handhaven op de mensen die niet werken
2024-11-08 18:16:18
1878
Robin | Filmmaker :
Ja als je 33€ per uur vraagt, kan je niet van ondernemen😂
2024-11-08 14:53:00
240
_Refuse_ :
ik ben geen zzp'er maar snap dit ook niet als aan van de criteria.
33 euro x 40 uur, redt je 5200 per maand. Verzekeren kost nog geen 100 euro en pensioen heb je in loondienst ook niet altijd.
2024-11-08 18:18:25
47
goforit125 :
Dan gaan we de bijstand in als werken niet meer mogelijk is.
2024-11-08 16:04:57
93
Shaladchaska :
Meeste zzp mensen zijn geen ondernemers. Maakt niet uit of ze 33 euro of 100 euro per uur verdient. Je doet gewoon 9tot5 werk wat iemand in loondienst ook kan.
2024-11-08 17:02:36
50
Lena Discovers ✈️ :
En 22-jarige horeca zzp’ers die maar 20 euro per uur krijgen? 🥺
2024-11-08 17:56:03
23
MAARTENdenHollander :
En hoe zit dat dan als ik een eigen horeca zaak heb mezelf helemaal geen salaris geef? En gewoon overmaak wat ik nodig heb
2024-11-09 03:56:26
14
Guido1970 :
33,00 x 40 x 47 weken is 62.040 stel ik keer me 3500,00 per maand uit dan heb ik 20 k aan kosten en belasting over…. Volgens mij geen probleem
2024-11-08 17:31:42
4
Ouiam Ezarzaar :
even serieus wie verdient als zzp 33??😱
2024-11-28 22:23:39
0
Raymond :
weg uit dat land
2024-11-08 20:41:36
16
Danny :
1.320 x 46 werkweken is 60.000
IB eraf ca 15.000 . 45.000 k over
verz,pens,bankkosten etc ca 35.k netto per jaar. 35k / 12 is 3.000 netto per maand !!!!!!!!!!!
2024-12-20 16:37:04
0
Boer_Gijs :
En als je nou gewoon het uur tarief verdubbeld en je uren halveert..
2024-11-10 10:26:23
5
Jaimy :
hoe meer je vraagt, hoe meer je moet afstaan.
2024-11-10 08:44:29
13
Dennis the Boneless :
En de uitkering trekkers worden die ook aangepakt
2024-11-10 23:06:59
3
PietertjeNL :
De meeste ZZPers zijn ook geen ondernemers. Dat zijn mensen die een vakkennis hebben, dat maakt je geen ondernemer. Werk je onder de 33 euro per uur? Dan ben je idd geen ondernemer.
2024-11-10 18:33:59
6
pinda44 :
als je werkt word je gestraft en als je niet werkt krijg je geld toegestopt..wat een omgekeerde wereld😅
2024-11-10 09:03:01
29
bertboor :
€ 33 p/u. Is ruim € 5.500 per maand
2024-11-10 15:48:06
4
Ry :
33euro is minder dan minimum loon
2024-11-10 15:08:59
2
DEBORAH De WEEVER :
leuk en aardig maar laan ze ook de mensen die zzpers willen inhuren ook aanpakken,die willen ook niet meer betalen wat je ward bent maar werken moet je...
2025-01-07 13:49:11
1
Anita :
positief benaderd: voor veel mensen aanleiding om hun -welverdiende- prijs te verhogen, hoop ik 😁😇.
2024-11-09 23:13:20
2
has :
Onder de 33 euro moet je niet zzpen
2024-12-02 22:13:01
1
Jazzysol :
Thanks 🥰🥰
2024-12-20 17:17:25
2
@bartholleman505 :
denk dat genoeg zelfstandigen voor minder gaan...🥺
2024-11-28 09:38:22
1
To see more videos from user @thehappyfinancial, please go to the Tikwm
homepage.