@tbibty: في حسبة دايما بنعتدم عليها علشان نعرف اذا كانت دورتك منتظمة ولا في اضطرابات، علشان ترفي الحسبة دي شوفي الفيديو للاخر 👍 وعلشان تشوفي الدرس كامل من خلال الرابط ده 🌷👇 https://www.facebook.com/share/r/1DkK2DCJmE/ وافتكري دايما اننا في طبيبتي رفقائك للانوثة 🥰 #طبيبتي
طبيبتى
Region: EG
Sunday 10 November 2024 03:44:16 GMT
Music
Download
Comments
Alaa sayed :
يعني احسب من اول يوم نزلت فيه ولا من اول يوم انتهيت فيه
2024-11-27 10:43:27
0
Dnoosh😍 :
طيب هي منتظمة بس بتنزل يومين واليوم الثالث بتكون بسيطة وبتنتهي هل دا شي طبيعي
2024-11-12 08:36:47
5
Aml Rabeaa :
طب حضرتك انا جتلي ٢/٩ وبعد كده جتلي ٣/١٠ وبعدك ٤/١١ وبعدو جتلي ٣٠/١١ ف كدا اي وحضرتك هتجيلي ف شهر ١٢ امتي
2024-12-29 14:27:46
1
ONON :
السلام عليك يادكتوره نبي نعرف ليش الدوره عندي لما تخلص يرجع العراض الوجع من جديد بعد انتهائها بيوم ويومين
2024-11-10 06:48:16
3
Latoof T Annadif :
انا دورتي منتظمة بس بلاحظ انه بكل شهر بيتقلص عدد الايام ما بين كل دورة والثانية، فكذا طبيعي؟
2024-11-11 15:17:27
1
بنت الاكابر💞🥰🌹❤ :
ازای احسب ایام التبویض لو سمحت ضورتی بتیجی منظمه
2024-11-10 19:10:08
1
user😥قلب ،😥موجع😥 :
يادكتور البريود جاتلي 12 8هي مختلفه عندي 12/9 وهي مجاش الاحدا دلوقتي غير كده عملت تحليل الدم في المستشفى طلع سلبي ايه تاني يادكتور
2025-09-11 08:59:48
1
Qamar :
دكتورة انا هداك الشهر اجتني ٢٨ وهاد الشهر اجتني ٢٠ عادي
2024-11-20 08:59:51
1
✨❤️ :
انا عندي 26سنه والبريود مجتش من 50يوم وكشفت وعملت اختبار ومش حامل واخدت علاج منزلتش اعمل ايه
2024-11-11 05:19:14
1
Ahmed Abdelhalem :
لو سمحتي يادكتوره انادورتي متاخره بسبب اني اخذت
2024-11-20 08:24:44
1
Esraa Elbendary❤ :
انا كنت حامل واجهضت ف الشهر الاول وكانت بتيجي 3 ايام ولما اجهضت بقالي شهرين بتيجي حوالي 5 ايام وكمان مره تجيلي كل 28 يوم ومره 25 ومره 26 دي فيها مشكله
2025-04-06 01:22:56
1
محمد راضوان :
ايه العلاج لو تاخرت شهر ونصف
2024-12-06 17:29:08
1
🦋 :
دورتي متأخرة ولكن عملت علاقة ظهر دم بعدها ما في شيء ثم طهرت و عملت علاقة نفس الشيء وجود دم ماعرفت إذا دورة او ماذا لان مااستمر الدم
2024-11-10 23:41:32
1
الصبر جميل🤍 :
موضوع يا دكتور معلش بتيجي منتظمه ايه العلاج
2024-12-03 21:21:52
1
Yasmine Hussein :
طب لو بتيجي كل شهرين
2024-12-06 16:57:15
1
nouga Di :
اعرف ازاي انها منتظمة مثلا اجت يون 26 والشهر لي بعده 26 يعني منتظمة ولا لا
2024-11-24 22:18:26
1
user7200297429884 :
انا حبست حبوب منع حمل انقطعت عليا دورة مدة عام ونصف ودروك رها تنقط عليا ممكن رح ترجع
2024-12-16 10:02:54
1
🦋 Arwa sayed🦋 :
لو سامحتي ردي ونبي انا دوره بتاجي ليا اوقات ٣ ايام وكمان اوقات بتاجي ليا ٢ يوم بس دا طبيعي عادي ولا لا ارجوكي ردي موضوع دا مخوفني اوي🥺
2025-01-03 08:34:41
1
𝐴 :
الدوره عندي متاخره قريب شهرين وش السبب + ما سويت اي فحص اول مره تصير لي ايش تتوقعو ما اسوي حل
2024-12-19 21:04:23
1
Fatma fathi :
انا بنتي بتجلها كل ثمن شهور مرا ده عدي ممكن مساعده في حاجه زاي كده لو سمحت
2024-12-03 23:33:17
1
حـبـه(جـنـه)انـا عـشـت فـيـها :
طيب لو انا عندي 17 سنه ولسه مجتليش
2024-12-07 21:12:54
1
روضة براعم السلام soad fadol :
انا دورتي بتنزل لي الهموقلبين لحدي م يصل لدرجة الانيمياء
2024-12-03 22:10:38
1
selina :
انا دوره بتجينى مرتين ف السنه ولو جت ومش عندى تكيسات ولا بطانه مهاجره
2024-11-17 10:16:58
1
♥️أُمْ فْتــــحي❤️ :
هل ممكن يكون حمل ارجوكي جاوبيني
2024-11-10 14:54:03
1
♥️أُمْ فْتــــحي❤️ :
انا دورتي 26 يوم اولى مرا تتاخر 36 يوم وتحليل المنزلي طلع سلبي ؟؟
2024-11-10 14:53:07
1
To see more videos from user @tbibty, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.