@klinik_hannah: Replying to @Miss SR_ saya doakan ada sinar yang lebih baik menanti Puan dan semua wanita yang sedang melalui fasa ini. Semoga Puan dikurniakan rezeki ini pada waktu yang terbaik ♥️ Kat sini saya kongsikan juga kisah salah seorang patient saya yang juga mengalami keguguran, yang mungkin dilalui oleh wanita-wanita di luar sana. #miscarriage #keguguranberulang #gugur #pregnant #kehamilan #scanbaby #miscarriageawareness #doktorperempuan #klinikhannah
Saya Plk 3 kali gugur.. Hadapi bnda yg same berulang kali..awalan ok. N start spotting last skali jatuh ngn sendiri..n now preg again.. Hope semuanya baik2 aja kali niey.. Amin
2024-11-14 05:08:24
23
FFNia@ :
Dr,sy 9weks missed miscarriage.noe da 2mggu still xjatuh lg dia.apa sy nk buat.pergi gov dia ckp tgu sendiri jatuh.xda apa2 infection ke pada sy.sebb dah lama tgu dia jatuh.still xda tnda 🥺
2024-11-14 02:24:43
5
umifatinesup :
terjadi kat sy awal tahun hrtu. sepatutnya scan baby 8week tp bila scan baby 6week. doc mintak dtg lg 2week. tp baby tetap 6week tkde simptom walaupun dah dtg kali kedua. lps seminggu tu baru keluar darah sikit refer hospital, hospital kata turyn sendiri tp tak habis trun pon tetap cuci buat dnc .. now alhamdulillah tgh pregnant sekali lagi baby dah membesar nk masuk 22week 🥰
2024-11-14 02:28:14
7
EijaIzzaty :
Sy nk share ksah sy. Msa sy preg anak first thun 2021, sy stat spoting dr 4w -8w msa tu doc suh stdby tggu dia turun sdri, down sgt tp husb la pguatsmgt tk bg sy down suruh rjin smbg dgn ank gsok prot
2024-11-14 09:36:50
7
Gerobok Belle :
perut kerap cramp n sakit pinggang.lg² klo waktu ptg ke malam.hampir sebulan.masa 6w ++ ada spotting n pernah kluar wrna coklat lendir.dh pg hsptl dh chk ok kata doc. tggu 2 mggu lg chck blk.skrg umr
2024-11-16 02:57:04
12
warnawarnikehidupan :
takut pulak saya 😭, saya ni dhlah baru 5w. Tp boleh ke 9W travel berjalan jauh jauh.n Saya risaulah
2024-11-14 08:51:35
6
.shila.shop :
Sy 6 minggu xde sakit perut apa tiba2 keluar darah
2024-11-14 00:28:39
4
strawbery792 :
Sama mcm saya..baby 8week xde pun simptom gugur..scan 29hb baby okey cantik semua..esoknya tiba2 ada spotting and scan2 baby dah xde😭…
Tahun lpas terjadi pd sy. Sy scan msa 10w tp baby tk membesar dia takat 7w je. Heartbeat pn tkda. Doc bg tempoh 2w utk dia turun sndiri tp tkda tnda2 lgsung dia akn turun sndiri.
2024-11-14 02:10:11
3
Siti Nurhidayah :
Same mcm saye…🥺
2024-11-14 01:40:36
3
eryzz :
Silent miscarriage/missed miscarriage boleh jadi utk 2nd trimester tak? 🥺
2024-11-14 02:48:25
1
fad.ya :
Baru terjadi dekat saya..baby dah 14w tapi saiz baby dalam 11w sahaja. Xada sebarang tanda.
2024-11-14 02:16:13
1
aishahamid :
Tkut plak nk g scan. Sbb now dh 6w . Cramp always ada. Plus aktif sgt tgh bekerja. ☹️☹️
2024-11-14 08:21:49
6
NelydiaNatasya2 :
lebih kurang je kisah sya 8week dia smar2 jantung nmpk kelik2 dr kata sya slh kira period. pdhl sya ctit setiap kali period😅 pastu repeat scan 3minggu ye.. eh scan ada kantung je..dia xde
2025-01-04 01:51:03
1
Miss SR_ :
Terkejut komen saya kena mention🥺 sebenarnya ada spotting dan dr ckap normal dan dia bg ubat kuatkn rahim tp tu la dua hari rasa skit perut lepas tu dia turun sendiri🥹
2024-11-13 15:29:34
4
Yatt99_ :
29/10/24 keluar spotting dan drh wrna coklat gelap . Heavy bleeding pada 31/10 pergi hsp kena tahan wad dan 1/11 baru dapat keluarkan kantung . hilang anak sulung pada usia kandungan 10w🥲
2024-11-14 08:22:46
3
Nurin Kamin :
sy scan 8 week smlm tp tak da janin, jantung tak da heartbeat 😭😭😭 Doakan moga ada keajaiaban dr Allah.
2024-11-16 01:15:50
2
𝐻 𝑜 𝓃 𝑒 𝓎 𝓎 🪽 :
normal ke kalau 1st trimester ni tak lalu nk makan apa apa ? kesian kat baby takut tak membesar tp selagi ayah dia tak suap mmg tak boleh makan 😭 first baby pulak tu 🥲 risau
2024-12-26 14:10:20
1
ily athirah :
Sy pom kena mcm ni..
2024-11-14 01:34:00
2
Nurul Auni :
Tkut nk scan next week😔😔 .
2024-11-18 06:06:58
1
wifedaengsabah💐💐💐 :
sy pon 8 minggu twin luruh... 😭 sampai kini blm ada lg.... moga dpt lah
2024-11-23 10:10:35
1
Nrl Sb 🎀✨️ :
saya pon 3 kali berturut gugur, spotting macam period , 3 kali sama kejadian , masuk 8 9 w mesti bleeding 😭
2024-12-18 11:19:19
1
Suhada18 :
antara Sebab kalau 17w doc cek Just 15w Sahaja jantung dh stop 2mggu
2024-11-13 14:49:32
2
JUSTcircle :
saya baru check dgn doc pakar O&G smlm. confirmed saya miss miscarriage.. ini keguguran saya yg ke4. spotting at 11w 5d.. sedih rasanya. berharap kali ni berjaya. tp janin stop sampai 8-9w je. 🥺
2024-11-14 15:20:05
1
To see more videos from user @klinik_hannah, please go to the Tikwm
homepage.