@coral.hota: סופגניית קרואסון פטיסייר סופגניית קרואסון זה אחד הדברים המהממים. מתכון שצילמתי עם אבי מלמדסון הנסיך! בארץ אנחנו רגילים שהמילוי הקלאסי לסופגנייה הוא ריבת תות, אבל אם תטוסו לאיטליה תראו שיש להם המון מאפים שמזכירים סופגניות – והמילוי הקלאסי שלהם הוא פטיסייר וניל. לפעמים פטיסייר וניל עם מעט גרידת לימון. ואתם רק יכולים לדמיין איזה ביס חלומי זה – בצק חלבי רך רך ונפוח, מטוגן עם מעטה קריספי וציפוי סוכר. ובפנים מילוי של פטיסייר וניל קרמי, רך…. זה מעדן. אז הבצק הוא בעצם בצק של סופגניה, אבל הצורה היא שונה. וזה מהמם! מצרכים למתכון: עבור 16 יחידות לבצק: 500 גרם (½ 3 כוסות + כף) קמח לחם 10 גרם (1 כף) שמרים יבשים 5 גרם (1 כפית) אבקת אפייה 230 גרם (1 כוס פחות 1 כף) חלב 50 גרם (¼ כוס) סוכר לבן 1 ביצה L 70 גרם חמאה רכה כפית מחית/תמצית וניל ½ כפית מלח גרידת לימון מלימון אחד - אופציונלי לפטיסייר וניל : 500 מ״ל חלב 1 כפית מחית וניל/מקל וניל 4 חלמונים L 100 גרם (½ כוס) סוכר 50 גרם (⅓ כוס) קורנפלור 40 גרם חמאה קרה לציפוי : סוכר לבן לטיגון: 1 ליטר שמן התחברות שמירת מתכונים לוגו אתר CORAL HOTA דף הבית » מתכונים » סופגניית קרואסון פטיסייר סופגניית קרואסון פטיסייר סופגניית קרואסון זה אחד הדברים המהממים. בארץ אנחנו רגילים שהמילוי הקלאסי לסופגנייה הוא ריבת תות, אבל אם תטוסו לאיטליה תראו שיש להם המון מאפים שמזכירים סופגניות – והמילוי הקלאסי שלהם הוא פטיסייר וניל. לפעמים פטיסייר וניל עם מעט גרידת לימון. ואתם רק יכולים לדמיין איזה ביס חלומי זה – בצק חלבי רך רך ונפוח, מטוגן עם מעטה קריספי וציפוי סוכר. ובפנים מילוי של פטיסייר וניל קרמי, רך…. זה מעדן. אז הבצק הוא בעצם בצק של סופגניה, אבל הצורה היא שונה. וזה מהמם! אופן הכנה: לקרם פטיסייר: בקלחת מניחים חלב, סוכר ווניל, ומביאים לרתיחה. (לא נוגעים בחמאה, היא תכנס רק שהפטיסייר יהיה מוכן לגמרי) במקביל מערבבים בקערה (לא קטנה, כי גם תכולת הסיר תכנס אליה) חלמונים וקורנפלור. עד שאין גושים כלל. כשהחלב עם הסוכר והוניל הגיעו לרתיחה, מתחילים למזוג אותם אל תוך קערת החלמונים וכל הזמן לטרוף במרץ תוך כדי מזיגה (כדי שהחלמונים לא יקרשו מהחלב החם). מעבירים את כל המסה שנוצרה חזרה לקלחת, רצוי להעביר דרך מסננת. על טמפ’ בינונית לא מפסיקים לטרוף ולהשגיח עד שהפטיסייר מסמיך. חשוב כל הזמן לערבב עם המטרפה ולשים לב שהטמפ’ לא גבוהה, במקרה הגרוע יווצרו גושים בפטיסייר שיהרסו את המרקם של הפטיסייר, ובמקרה העוד יותר גרוע תחתית הסיר תשרף ותשרוף חלק מהפטייסייר. לכן ההשגחה כאן מאוד חשובה. כשהפטיסייר מקבל מרקם של מעדן הוא מוכן. ברגע זה מכבים את האש ומוסיפים את החמאה הקרה, מערבבים עד שהחמאה נטמעת בקרם. מעבירים את הפטיסייר המוכן לתבנית שטוחה, ומשטחים אותו היטב. ככל שהשכבה של הפטיסייר בתבנית תהיה דקה יותר אז הוא יתקרר יותר מהר. אפשר גם לקרר אותו בקערה לא חייב בתבנית. על הפטיסייר מניחים ניילון נצמד. ממש מניחים עליו! ומדביקים עליו. כדי שלא יווצר קרום. מכניסים את הפטיסייר למקרר עד שלב המילוי. הכנת הבצק: בקערת מיקסר עם וו לישה נניח את כל חומרי הבצק מלבד חמאה ומלח. נפעיל לישה על מהירות נמוכה, לאחר 3 דקות נוסיף את קוביות החמאה והמלח. ונמשיך לישה על מהירות נמוכה-בינונית (מהירות טיפה יותר גבוהה ממקודם) ל-5 דקות נוספות. עד בצק רך אחיד וגמיש. * למי שאין מיקסר – ניתן ללוש באופן ידני למשך 10 דקות. נשמן את הבצק קלות בעזרת ספריי שמן, ונעביר לקערה. נכסה בניילון נצמד ועליו מגבת. נניח להתפחה של שעה וחצי בטמפ’ החדר. שימו לב שבחורף ההתפחה לוקחת יותר זמן! אופציה נוספת היא התפחת לילה במקרר, הבצק יכול להשאר במקרר 12-16 שעות מקסימום. 8 שעות זה המינימום להתפחת לילה. אני מעדיפה התפחת לילה ההמשך באתר שלי כי אין עוד מקום כאן. סופגניית קרואסון פטיסייר - קורל חוטה שמה לכם גם קישור בתגובות וגם בביו❤️
קורל חוטה
Region: IL
Wednesday 20 November 2024 12:21:13 GMT
Music
Download
Comments
Tash :
למה כל דבר צריך להיות ״כמו האיטלקים״? המטבח האיטלקי מבין הטובים בעולם זה נכון, אבל יש קלאסיקות גם לנו. ואת לא תיגעי לי בריבה של הסופגניה. זה הקלאסי שלנו וזאת הברירת מחדל.
2024-11-20 16:28:34
1320
koral asayag :
קורלי עם כל האהבה שלי אלייך אבל עד הריבת תות !🍓
2024-11-20 13:42:19
297
Michal :) :
באליייי שתעשי מתכון של קרולדין 🥹🥹😍😍😍
2024-11-20 12:34:02
234
אהרן , דתי טבעוני ,anti zione :
לא לשכוח לברך
2024-11-20 13:47:52
17
Dana Kedem דנה קדם🎻 :
חחחחחחח אנשים נעלבו פה בשביל הריבת תות
2024-11-21 12:40:44
54
אסנת סעדה :
נראהה נדיר ברמוותתתת אבל למה להרוס את השם של הסופגניה? זה לא סופגנייה!
2024-11-20 12:54:29
166
orvahava :
זה סוג של פחזנית .
סופגניות או לא להיות.
2024-11-20 13:45:25
167
C🦂 :
אבל אנחנו לא איטלקיםםםם🤦🏽♂️
2024-11-20 15:42:28
56
רנדומלית🎀🪄 :
חייב מחית וניל /מקל וניל
או שאפשר להשתמש בתמצית וניל?
2024-12-30 10:19:04
0
נהוראי :
האם זה כשר ואם יש מתכון בשביל אמא שלי
2024-12-02 19:15:45
2
שם שלי שירה :
נראה שלמוווות אבל אני לא אוהבת שמפזרים סוכר זה עושה לי חררה
2024-11-20 18:33:12
4
𝐇𝐚𝐥𝐞𝐥_𝐩𝐚𝐳 :
בקשה קטנה די לבוא אלי בשתיים בלילה
2024-11-23 16:26:56
2
Nona :
אנחנו הגאורגים ממלאים בפטיסייר ..הכי טעים בעולם.
2024-11-22 05:52:00
4
Peleg Levy :
אין על הריבת תות. אין
2024-11-23 08:02:23
2
Hanna❤ :
לגמרי פטיסייר וניל, אבל מילוי כזה ייקר את הסופגנייה ממש, ואם ינסו להכין את זה במקומות כמו מאפיות מקומיות ובמחיר נגיש יהיה לזה טעם של מטרנה (כן, אם לא יודעים להכין וניל יש לזה טעם של מטרנה)😂
2024-11-20 21:50:25
2
Natita_birthday_parties :
איכס ריבת תות. פטיסייר זה החיים
2024-11-22 09:22:46
3
orgold25 :
לא יעזור מה ידחפו פנימה הכי טעים ריבה בפער
2024-11-20 19:00:24
3
EMINEM>>>😍 :
עד הריבהה😂
2024-12-30 18:50:58
1
1936💛 :
רקקק ריבה תות
2025-02-13 15:49:43
1
רותי נוצוראלה :
אפשר מתכון
2024-11-20 14:35:18
1
eluria ayala :
שיחקת אותה גברת קורל
2024-11-20 21:02:56
1
dorshmsh :
איך לגלגל את הקוראסון ככה שלא יפתח בטיגון?
2024-11-20 13:44:22
0
💜🇮🇱ARMY🇰🇷💜 :
אנלא יודעת מה ראיתי פה אבל סופגניה זה לא
2024-11-21 21:06:47
2
ShanyOsef :
זה נראה ביס ענן 😃
2024-11-20 16:21:15
2
שירן לוי ייעוץ פיננסי :
מה זה הנקודות השחורות בקרם?
2024-12-17 17:49:52
1
To see more videos from user @coral.hota, please go to the Tikwm
homepage.