@ekonomigurun: $$$ miljonär 🤯- Galen milstolpe med tanke på vart jag var 6 år sedan som såklart kan ändras snabbt beroende på börsens volatilitet. Sen ligger 70% av innehaven i bolagets kapitalförsäkring vilket innebär 20-50% skatt om jag skulle ta ut det så inte helt ekonomiskt fri än. Utöver dessa ska jag lägga till att ta risker och våga gå utanför din bekvämlighetszon, bry dig mindre om vad andra tänker och tycker och våga vara annorlunda. Avkastning på dig 🙏 #pratapengar

Ekonomigurun
Ekonomigurun
Open In TikTok:
Region: SE
Wednesday 20 November 2024 14:44:52 GMT
205840
5381
92
449

Music

Download

Comments

chrillepettersson
Ben kaktus 🐬 :
Så mindre boende och äta generellt sämre mat, samt avsluta abonnemang? För vadå? Att va rik när jag är 50+?
2024-11-20 22:46:30
32
baconpress
Baconpress :
Har autogiro på Unibet 😁
2024-12-26 22:21:20
23
ekonomigurun
Ekonomigurun :
Hur mkt sparat/investerat har du idag ?
2024-11-20 14:46:59
2
flaxade
raskare :
grattis! uppe på 200k 30år, dock networth. hur gammal är du?
2024-11-20 15:02:06
1
epaconny
avlongbanan :
Ja vi alla startar någonstans gubben.
2024-11-21 11:38:19
7
segethills
SegetHills :
Du menar lev som en snål svensk? Ni lever som fattiga uteliggare med massa pengar på kontot. Sen för ni med alla pengar på kontot. Ni njuter inte alls av livet
2024-11-22 05:39:00
15
simondeggs
Simonzzzz28 :
Förklara mer angående ab är du snäll
2024-11-27 23:43:17
0
karlisak100
Karlisak :
Hur har din inkomst utveckling vart / hur mycket i året har du sparat?
2024-11-21 13:44:18
0
user189002087880
Robban :
Grattis
2024-11-20 19:58:11
1
hejandrajag
PyoRyskTex(PYO) :
stort grattis
2024-11-26 18:26:59
1
anivle89
anivle89 :
grattis 👍
2024-11-20 15:29:39
1
charliexchalle
Charlie :
🙌👏👏👏 Vad investerar du i...? Tänkte om du lutar mer åt utdelningsaktier eller är det nåt annat som du mer investerar i?
2024-11-20 16:53:36
1
melvingladh
melvin_gladh :
för ekonomisk frihet behövs 6m en abkastning på 8% varje år och då kan du leva på 40tusen i månaden utan skatt inräknat. och med tanke på att det flesta index fonder ger minst 10-20% så kan man njuta
2025-01-03 22:41:39
0
spakk04
spack :
Förebild! Finns det en bestämd ålder eller punkt i livet du ska börja leva mer på ditt kapital. Förstår att det blir en livstil man trivs med.
2024-11-20 21:11:53
3
jaffaro21
jaffaro :
Stort grattis 💪
2024-11-20 22:51:01
0
svippo.se
svippo :
Erbjud dina tjänster på Svippo och tjäna pengar på det du älskar!
2025-02-16 15:04:13
0
sheeehurhot
Bot35672538282 :
Vars hittar man din bok?
2025-01-04 13:11:15
0
rsdezsy
ÖrsD :
coolt
2025-01-01 00:25:11
0
zarahactivation
Zarah :
Bra tips 👏
2024-12-27 12:41:16
0
ml0720
ML :
hAha😁
2024-11-26 20:23:28
0
mangepanges
user8076947781888 :
Om du är nybörjare kör indexfonder? Brukar vara tvärtom när folk börjar tror dom att dom är smarta och köper aktier - när man lärt sig då kör man endast indexfonder
2025-01-10 06:11:36
0
stark_igen
Stark Igen :
Bygg en kurs, sälj för 5000kr till 6000pers. Do the math... 😁
2026-05-13 06:32:45
0
ruffsansrule
Ruffsans Rule :
Grattis 🥂
2025-02-10 11:16:47
0
user148074293
user148074 :
Grattis 😁
2024-11-20 15:47:41
4
studio__1996
Studio 1996 :
@Ben 11 m på 6 år är galet
2024-11-20 21:44:22
0
To see more videos from user @ekonomigurun, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About