@ekonomigurun: $$$ miljonär 🤯- Galen milstolpe med tanke på vart jag var 6 år sedan som såklart kan ändras snabbt beroende på börsens volatilitet. Sen ligger 70% av innehaven i bolagets kapitalförsäkring vilket innebär 20-50% skatt om jag skulle ta ut det så inte helt ekonomiskt fri än. Utöver dessa ska jag lägga till att ta risker och våga gå utanför din bekvämlighetszon, bry dig mindre om vad andra tänker och tycker och våga vara annorlunda. Avkastning på dig 🙏 #pratapengar
Så mindre boende och äta generellt sämre mat, samt avsluta abonnemang? För vadå? Att va rik när jag är 50+?
2024-11-20 22:46:30
32
Baconpress :
Har autogiro på Unibet 😁
2024-12-26 22:21:20
23
Ekonomigurun :
Hur mkt sparat/investerat har du idag ?
2024-11-20 14:46:59
2
raskare :
grattis! uppe på 200k 30år, dock networth.
hur gammal är du?
2024-11-20 15:02:06
1
avlongbanan :
Ja vi alla startar någonstans gubben.
2024-11-21 11:38:19
7
SegetHills :
Du menar lev som en snål svensk? Ni lever som fattiga uteliggare med massa pengar på kontot. Sen för ni med alla pengar på kontot. Ni njuter inte alls av livet
2024-11-22 05:39:00
15
Simonzzzz28 :
Förklara mer angående ab är du snäll
2024-11-27 23:43:17
0
Karlisak :
Hur har din inkomst utveckling vart / hur mycket i året har du sparat?
2024-11-21 13:44:18
0
Robban :
Grattis
2024-11-20 19:58:11
1
PyoRyskTex(PYO) :
stort grattis
2024-11-26 18:26:59
1
anivle89 :
grattis 👍
2024-11-20 15:29:39
1
Charlie :
🙌👏👏👏
Vad investerar du i...? Tänkte om du lutar mer åt utdelningsaktier eller är det nåt annat som du mer investerar i?
2024-11-20 16:53:36
1
melvin_gladh :
för ekonomisk frihet behövs 6m en abkastning på 8% varje år och då kan du leva på 40tusen i månaden utan skatt inräknat. och med tanke på att det flesta index fonder ger minst 10-20% så kan man njuta
2025-01-03 22:41:39
0
spack :
Förebild! Finns det en bestämd ålder eller punkt i livet du ska börja leva mer på ditt kapital. Förstår att det blir en livstil man trivs med.
2024-11-20 21:11:53
3
jaffaro :
Stort grattis 💪
2024-11-20 22:51:01
0
svippo :
Erbjud dina tjänster på Svippo och tjäna pengar på det du älskar!
2025-02-16 15:04:13
0
Bot35672538282 :
Vars hittar man din bok?
2025-01-04 13:11:15
0
ÖrsD :
coolt
2025-01-01 00:25:11
0
Zarah :
Bra tips 👏
2024-12-27 12:41:16
0
ML :
hAha😁
2024-11-26 20:23:28
0
user8076947781888 :
Om du är nybörjare kör indexfonder? Brukar vara tvärtom när folk börjar tror dom att dom är smarta och köper aktier - när man lärt sig då kör man endast indexfonder
2025-01-10 06:11:36
0
Stark Igen :
Bygg en kurs, sälj för 5000kr till 6000pers. Do the math... 😁
2026-05-13 06:32:45
0
Ruffsans Rule :
Grattis 🥂
2025-02-10 11:16:47
0
user148074 :
Grattis 😁
2024-11-20 15:47:41
4
Studio 1996 :
@Ben 11 m på 6 år är galet
2024-11-20 21:44:22
0
To see more videos from user @ekonomigurun, please go to the Tikwm
homepage.