@sitijamil92: Orang beaufort tahu tak sini? Best betul makan sini! Makanan dan air dia sedap 🤤 📍 Food Beng Beaufort (sebaris Ninso belakang KWSP) #fyp #beaufort #foodbeng #travelsabah #sabahancrew_fams #sabahantiktokers

SitiJamil92
SitiJamil92
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 26 November 2024 04:42:22 GMT
105922
3638
183
1887

Music

Download

Comments

viooonaa6
nda puas hati kh :
sis tlg review kedai ice cream di kuala penyu🤭
2024-11-28 00:33:13
5
adilahaziz_
D i l a H a n i f | (◕ᴗ◕✿) :
kamu try tauhu crispy dia, sedappp 🥰🥰🥰
2024-11-30 10:00:10
1
cheyningapple955.nv
𝑪𝒉𝒆𝒚𝑵𝒊𝒏𝑮𝑨𝒑𝒑𝑳𝒆❤ :
restoran Fav kami ..
2024-11-26 04:54:54
3
norhafizzah55
Fzah🀄️ :
lepasni restoran mapesse pulakk sis ... 🥰🥰😁
2024-11-26 09:53:57
1
juejulyta
juejulyta :
ok nanti ksini
2024-11-28 00:10:20
0
jenyyysaliee
𝐽𝑒𝑛𝑛𝑛 :
my fevret place for bakso ❤️
2024-11-27 14:02:31
0
yuns332
yun's :
Mantap cikgu support makanan sabah
2024-11-26 10:17:46
0
ch1ebii
chibi :
area mn ni???
2024-11-26 08:06:48
0
suztravelogue
Suz Travelogue :
Hahaha, tanya smua xde😆
2024-11-26 05:04:22
1
cocomelon5173
Mr.Fateh :
dlu kedai ni kat bandar mingo ct…pas tu durang pindah kat tmpt bru ni…
2024-12-04 10:34:32
0
rosalinerose8
Rosaline Rose :
Alhmdlh... Sy klu teringin makan bakso dtg beli d sni la hehe...
2024-11-27 15:17:54
0
babypyee2003_aolm
⚡22 August⚡_AOLM🍊🍊 :
Bru ku thu 😂tmpt nya
2024-11-26 10:26:51
0
aziraraa_08
Aziraa :
kedai bru ka?
2024-11-28 02:42:00
0
abw3394
abw3394 :
makanan boleh terima@
2024-11-26 05:08:59
0
viva13750
bibaasilverquen :
sis review takoyaki ku😂
2024-11-29 11:49:26
1
natok_amatuer
N.A.M :
d mn tu
2024-11-26 04:57:10
1
eca.ferliana
ZERO THREE 3️⃣0️⃣ :
untuk bakso, sedap sini 😋
2025-05-23 05:27:15
0
nurskynet89
Hidayah89 :
my fav restoran..dlu kdai kcil2 jak di mingo..skrg restoran sdah..❤❤❤
2024-12-15 08:43:39
0
samsanny4
Sam :
👍👍👍❤❤mahu di cuba ni
2024-12-03 10:55:33
0
mohd.auther.muah64
baik baik sayang :
assalamualaikum hadir support
2025-02-09 01:10:13
0
matchkilller
MATCH KILLER :
kedai ni masalah lah..minta masakan pedas dorng bagi yg pedas sangat sampai x boleh nak makan..sangat pedas sengaja sangat bagi pedas sangat supaya x boleh d makan
2025-12-31 12:57:25
0
mahidishahzinan69
Mahidishahzinan :
servis lambat order mee basah ayam... orang yg datang lambat order nasi ayam dan tomyam pula yg dapat dulu tu makanan.Kecewa dan marah la sebab bila tanya mana tu mee basah,dorang bgtau sedang buat.. tanya lagi sedang buat padahal belum dibuat.. Terus tinggalkan meja byr minuman saja...
2026-05-03 13:43:56
0
srikandi8503
Srikandi♥️ :
Sya n husband dr 2023 ada pigi sini.😊..kdg tapau mkn drumah😅
2025-08-18 01:39:17
0
bungajingga43
Bunga jingga 🌸 :
Tempat fav kmi ni 🤣
2025-02-16 08:45:21
0
kakasabah
WaNnA86 :
cikgu pun mantappp juga.
2024-11-26 05:23:18
0
To see more videos from user @sitijamil92, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About