سلام، خسته نباشید، ما دانشجو هستیم و میخواستیم ببینیم میشه از فودورا این غذا را سفارش داد، چون راهمون دور است، و وقت نمیکنیم بیایم رستوران شما، ممنون اگه راهنمایی کنید🙏🙏.
2025-11-20 22:14:40
0
Bejan Haroon Mohammad :
alla 5 talrika för 89
2024-12-04 10:42:20
1
Girl Hazara🇦🇫🇳🇴 :
چقد ارزان حالا بیا ناروی ببین همین۳۰۰ کرونه🥹
2024-12-04 13:14:42
4
Yaser Khurshid503 :
Bästa maten . Underbar service . Rekommenderar 100%
2025-09-21 17:33:41
0
omar :
day 19 of asking for a free pizza
2025-03-19 09:25:50
0
َ :
day 18 of asking for a free pizza
2025-03-19 09:20:47
0
Vahid :
ادرس کجا هست
2024-12-03 19:31:55
1
Reza Haedari :
کجاای سوید هست آدس
2025-02-28 14:45:21
0
Dina888🇦🇫🇮🇷🇸🇪🇸🇪🇸🇪 :
برکت به کارتان موفق باشین🥰
2024-12-08 13:26:45
1
QasemHaidari :
آدرس دقیق Malmö
2025-01-16 00:33:18
0
Baghlani :
Adress koja ast lala jan😘
2024-12-05 10:54:39
1
AMIR :
آدرس بفرست
2024-12-07 16:13:56
1
𝕿𝖊𝖎𝖒𝖔𝖔𝖗 :
اسم رستوران شما ؟
2024-12-25 16:35:30
1
Silsila Sarwari :
Vart är adressen
2025-01-18 13:27:24
0
Reza65 :
کجاست ادرس؟
2024-12-03 21:42:00
1
Reza Haedari :
کجای
2025-02-28 14:44:12
0
hamidnaseri04 :
Hej jag 👍🌹
2024-12-03 14:01:50
2
King loyal☆♡☆ :
رستوران های افغانها در کل اروپا دو ماه خوبه بعد دوماه غذا صفر رفتار پرسنل زیر صفر نظافت زیر صفر میره
2024-12-05 16:43:07
20
Javad :
حتما گوشت خراب استفاده میکنن که ارزان است، وگرنه گوشت خوب گران است کیلویی
2024-12-05 11:53:53
4
Ahmed :
موقعیت کجاست؟
2024-12-05 19:18:59
2
Suria Sirat :
var är det adress ???
2024-12-05 06:33:07
2
دنیا 🖤 :
Det är inte rimligt!
2024-12-03 19:58:22
2
@Zahra Haidari68 :
من اینجا امدم واقعا غذاهایی خوش مزه بود بخصوص کباب مرغ اش🍗
2024-12-12 13:14:33
2
A͜͡ʀɪʌɴ٭ :
Svenskt nötkött från slakteriet går på runt 110kr per kilo, så det jag undrar om vilket land är köttet ifrån och lm det är nötkött. Plus man ska inte glömma marginalen
2024-12-05 14:23:32
1
T :
Var
2024-12-05 06:34:52
1
sarasus37 :
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰👌👌👌
2024-12-05 07:54:20
1
ja s :
آدرس بنویس
2024-12-05 08:10:18
1
deebahamid0 :
سلام چرا آدرس تان را در اعلان تان نوشته نمیکنین در کدام شهر آستین برای همشهریان زیاد آسان می شود اگر اردستان را هم بنویسین
2024-12-05 09:18:50
1
Akt :
میشه آدرس خودرا بنویسی؟
2024-12-05 10:31:31
1
μ𝔬-48372 :
د کجا هستی برار ؟
2025-01-06 23:59:39
1
Jawed :
ادرس كجا هست لالا
2024-12-08 09:12:28
1
sayedhussaini717 :
عالی🤩🤩👏👏👏
2024-12-05 17:07:40
1
David :
Hej kompis
vänligen
adresser och stadan
Tack
2024-12-03 15:01:37
1
Rabani Jelani :
به کار هایت برکت
حتما یک چکر می آییم بخیر
2024-12-05 20:07:36
1
AMIN :
Adress ???
2024-12-06 05:07:21
1
f….a… :
کجا قرار داره؟
2024-12-06 20:21:29
1
AMIR :
عالی استش
2024-12-07 16:13:48
1
Asif Popal :
باید آدرسی خوده بته
2024-12-03 21:49:32
1
niwarniko658 :
✌️✌️✌️
2024-12-03 18:24:11
1
zabihaidari 700 :
😋😋 نزدیک نيستم حیف من ده فالون زندگی میکنم 😋😋
2024-12-03 18:36:53
1
Dr. Nawabi :
ادرس
2024-12-03 19:50:45
1
Fereshte💃💃💃💃 :
❤️❤️❤️❤️
2024-12-03 21:08:38
1
Morsa Hamidi :
?
2024-12-03 21:14:38
1
John :
Billigt
2024-12-03 17:23:35
1
jamshed :
Nice ❤️❤️😍😍
2024-12-03 15:31:28
1
Samson :
شماره تلفن بدی سفارش بدم بیست دسامبر میخام برم طرف آلمان یک نان سر راه بخورم پیش شما
2024-12-03 21:57:39
1
user9319611613501 :
🥰🥰🥰🥰
2024-12-04 16:07:00
1
P 🌸 M 👩🦰 :
بسیار خوبیش و مزه دار 👍👍👍👍
2024-12-04 22:36:21
1
Ali :
آدرس دقیق لطفا
2024-12-04 17:16:02
1
Navit Niazi :
🥰🥰🥰🥰🥰
2024-12-04 16:47:38
1
Alireta :
ادرس را باید باکد پوستی نوشت کنی
2024-12-04 11:38:07
1
Reza Frankfurt :
جانم کجای که مهمان شویم لالا 😂😂😂
2024-12-04 14:11:32
1
Kako bangi :
والله خوب ارزان مزه دارن معلوم میشه
2024-12-04 14:10:08
1
Zubaida❤️Zaker :
آدرس
2025-02-01 00:35:18
0
Achach :
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2024-12-16 06:14:31
0
Achach :
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😅😅😅
2024-12-16 06:15:09
0
To see more videos from user @afgashpaz, please go to the Tikwm
homepage.