@walif_k: Replying to @haz1x0 #calorie #caloriecounting #caloriedeficitmeals #caloriebakerscottage #calorieayampanggang

𝙒𝙖𝙡𝙞𝙛 𝙆
𝙒𝙖𝙡𝙞𝙛 𝙆
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 04 December 2024 05:32:59 GMT
741080
21136
381
2835

Music

Download

Comments

royalblood146
royalblood146 :
Pernah try time puasa. 1 hari 1 ekor je time berbuka. Sebulan puasa kurus terus. Time tu tengah cutting badan. Memang terbaik
2025-01-04 13:10:11
290
irfanisme.tcg
RockaTCG @ Hoopi :
Bakery cottage ni penyelamat keluarga yg tidak berkemampuan👍🥰
2024-12-04 08:41:06
459
yasminharun86
YasminHarun86 :
ayam BC ni bantu menu diet saya 2020 ituari. beli 3-4pack, kerat² frozenkan. nak gune,defrost grill bagi gareng.. buat 3s dan IF. 3-4bulan jah turun berat. 82-64. skg restart balik IF.. nak aim 59..😍
2024-12-04 12:40:47
170
fat.matina
King to my Kong :
hmm. saya suka betul ayam bakers cottafe. tapi makan dua ekor dah muak dah
2024-12-04 07:21:28
137
ash011231
chacejohari :
Just ate 1 whole chicken for lunch today. Ate one time a day, gym everyday. Lesggoooo
2024-12-04 11:25:52
19
sharkrisgainz
Shakris :
bdk gym sehari sekor😂
2024-12-05 07:49:18
5
frodo_bento
Frodo :
bang kalau tgh bt calorie deficit, boleh makan ker sehari seekor ayam ni?
2024-12-04 12:56:09
7
zack_andrea22
Zac :
dulu sy pernah buat hari2 makan ayam ni, protien intake tak payah pening2 kira..seekor ayam tu sehari,mmg cukup..cuma nak maintenance topup whey dgn telur..ayam ni kegemaran budak2 gym,sbb murah..😅
2024-12-04 11:02:10
33
zam_dsar
安艾占 :
Biase makan sekor sorang hadir🤣
2024-12-04 12:30:48
7
nelmini
ลhทel :
flavour yg mana sedap bang?
2024-12-04 12:00:07
0
byshahsuhaimi
Shah Suhhaimi :
betul ke bang diorg ckp ayam bc ni tinggi gula😂
2024-12-29 03:46:43
7
joenutzdin
HamasLover :
la 1k je calorie ingatkan 1.4k😳boleh LA makan extra skit 😳
2024-12-07 05:49:22
0
evan_andy91
_X.Evannn :
Ayam baker’s cottage not good? Boleh gemok ke?
2024-12-04 10:14:51
0
farahaisyahhh
Farah 🦥 :
Boeh ke utk diet mkn ayam mcm bie?
2024-12-04 09:55:15
0
damloaf
️itsmeadamm 🎈 :
Whole chicken ni sur kalau kedarah sorang
2024-12-04 08:19:30
17
bapakbudak98
Mohd Zulkarnain :
aku kadang jem . waktu diorang timbang tuh , macam mana diorang boleh tahu berapa calori dengan protein semua tuh 😅
2025-01-02 10:33:14
8
afiqorewamo
E-BOSS Afiq :
bayangkan Ronnie Coleman makan 600g protein = 5 ekor Ayam tu sehari💀💀💀
2025-09-02 14:17:06
9
..kj50
... :
bbq ke black pepper yang sedap?
2024-12-06 02:09:20
1
ayuuuusleeping
ايو خالد :
bang sambal ayam gepuk tu mesti berkcal kcal kan? 🥲 sy selalu nk sihat makan ayam bakery cottage pastu cicah sambal ayam gepuk.
2024-12-06 00:14:06
1
ejuckaizad
PӨKJΛKK :
separuh ayam xsampai 100g protein erk😌
2024-12-04 11:06:39
0
shahrulrafli
naoya :
satu boleh makan sekor ke
2024-12-04 14:37:21
0
amireusshi
amireusshi :
Dulu slalu beli seekor makan hari2 tp skrg ni dah x lalu la.. bau ayam dia pun dah x lalu..
2024-12-04 13:18:45
0
kitkatberapi
дворянин :
berapa ea harga seekor ?
2024-12-04 05:38:06
1
zarathusra_norwegian
ZaraThusRa :
makan seekor ayam bc ni...trus if 40 jam..
2024-12-10 11:42:54
0
To see more videos from user @walif_k, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About