ng bena boss, kmk dh stay sia.....sgt memuaskan. nang x rugi bercuti di Roxy beach hotel tok. bebaloi.....tmpt ny ng best pkey family healing 🥰🥰
2024-12-06 05:47:18
49
Corn Tall :
They should make sematan like langkawi. Buat lah street shop sepanjang pantai tu.
2024-12-06 08:45:14
10
rith :
kmk ada pergi sitok tapi yang kanan Dan kirinya lom siap gik.
2024-12-08 15:28:08
0
Zombie :
kmk agak kecewa sikit diam sia...harap sidak registration bahagian check in dpt detail ngan org pasal gelang ya... dan plis servis room ya tolong upgrade...org byr sia bukan murah..tq
2025-05-20 13:52:44
1
naskul :
Dh pernah pergi bulan 9
2024-12-06 08:29:37
0
lilyseroja :
mcmne nk booking?
2024-12-06 04:28:17
0
🏴🏳️ :
dubai sematan ba
2024-12-06 07:30:57
7
king fishing :
macam Dubai
2024-12-06 06:58:52
0
Timothy Aaron :
drone model apa boss?
2025-01-30 13:23:49
0
𝓉𝒽𝒶 :
dua minggu lepas dah pegi sitok , nang best , dua kali dh repeat , belum dapat move on gik 🥹❤️❤️❤️#nangrecomanded
2025-07-07 14:41:17
0
killer bee 🐝 :
fully recommend nang best
2024-12-06 05:42:35
2
K@7777 :
tempat makan luar hotel mok upgrade.
x semua org mampu makan di hotel.
contoh mcm pasar sibu ada pasar malam. ada mcm2 barang makan & minuman murah2