@kairulnzn: Momentt kram shhhhhhhsssss.. Bergema 1 Axiata Arena #MLBBM6 #MLBBM6TorchRelay #GreaterThanEver

Super kai
Super kai
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 14 December 2024 09:29:23 GMT
402101
28720
254
675

Music

Download

Comments

zarip.mg3
zarippp :
harini bukan rezeki kita gais nk ke final❤️
2024-12-14 13:33:15
624
meon_winter
Meonji :
player boleh dengar ka caster cakap?
2024-12-14 11:06:49
632
faiezadam
MFA :
Adakah esok kurang orang di axiata🙃sbb bukan srg di final
2024-12-14 13:13:33
234
hanxmlbb10
han? :
sedih srg klh😞
2024-12-14 13:14:25
79
aoii_shino
Aoiishino :
sedikit bersyukur sbb SRG takde banyak haters, kurg content toxic kat fypku 🙏🏻😭, aman sikit scroll
2024-12-15 05:23:58
44
ryzz852
✰𝕣𝕪𝕫𝕫𝕫𝟠𝟝𝟚🏄🏻‍♂️𓆉✰ :
Sheeeshh🤫🇲🇾
2024-12-14 10:20:06
12
a1387bchordn
zeroeight :
kite ade peningkatan😎
2024-12-15 05:15:33
4
pr1nceew
indah :
shees balek 😂
2024-12-15 02:15:19
35
damdame560
Suhaimi :
memang emote untuk kramm
2024-12-14 14:37:26
30
saefmuz
Saef :
wkwk 😂 balik juga zzzz,kite Ade peningkatan kwkw
2024-12-15 06:52:37
1
dakdakbhai
Dak_Bhai :
Sheesh
2024-12-14 10:15:01
15
edenzhazard_10
에덴 아자르_10 :
Sheeeshh!
2025-02-15 06:09:10
3
mr_chocolatte21
Chocolatte :
venue M6 paling meletoppp
2024-12-15 01:10:56
6
dion.syahputra29
Dion.syah :
“kite ade peningkatan”
2024-12-15 03:21:57
4
nevied1tz
NepNep. :
kalu m6 mula jumaat aku rasa srg boleh lagi imbang dengan tlid tu tapi masalah mental kot srg kena reset lagi sama kena pressure
2024-12-14 13:21:17
11
fauzyogs
Fauz Yogs :
Lawan indo diem aja kram 🤣
2024-12-14 21:36:07
4
matchalahloveh_
matchalahloveh_ :
Esk bermula lah sokong team yg menang haha sbb dua ii asia so sokong dua ii🥹
2024-12-14 15:07:36
3
whoaml999
Who am I :
pas lawan Aran kram: gak lagi lagi bang😭 #canda ja 🤣
2024-12-14 16:52:20
3
gagecore21
GAGECORE 🔮 :
sheesssssss balek!!! 😂😂
2024-12-14 19:47:48
2
syahie0
__syahie__ :
boleh tak time concert buat screen mcm ni. gempak kot
2024-12-17 14:15:50
1
danielhakim131
𝘿𝘼𝙉𝙄𝙀𝙇 :
saya atas abang 😁
2024-12-15 12:50:23
1
userlockedacc
YareYareな. :
grandfinal tlid vs fnop tp ga seru . ga seperti grandfinal mseries sebelum ii . ga ada perlawanan 🗿
2024-12-17 21:09:46
1
thenazwannn
mr :
Besok ramai ke🙂
2024-12-14 19:23:08
1
mrfvlog26
mrf vlog :
game 3 seshh nya sepi 😂
2024-12-15 02:41:35
1
iamadha_
Deha :
Banyak je kosong 🤣
2024-12-14 10:06:32
1
To see more videos from user @kairulnzn, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About