طالب 3 ثانوي ازهر لحد الوقت الي بكتب فيه الكومنت و انا في اسوء حالاتي بعد مكنت مكسر الدنيا حلم العمر (حربيه) بعد معدت السنادي و انا ربنا مكتبش ليا النجاح الحلم اتكسر لاكن سمعت نصيحه من حد قال (ان تاتي متاخرا افضل من الا تاتي) فعشان كده قررت اني ابدا متاخر متاخر مش مهم المهم اني قررت ابدا ازاكر انزل دروسي حتي لو فشلت المهم قدام نفسك بعد كده انك ترجع تقول لنفسك انا عملت الي عليا لو كملت الكومنت اسال عليا بعد 3 شهور
2026-03-25 23:37:17
1
Nada Ali :
يارب
2026-03-26 11:22:27
1
Malak :
فعلاً والله العظيم ❤❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🩹💔🥺🥺🥺🥺
2026-03-10 12:42:17
1
To see more videos from user @abdo.emad.1, please go to the Tikwm
homepage.