@ainnyahyaaa: menyesal tak pakai dari dulu🙏🏻#CapCut

ainnyahya
ainnyahya
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 26 December 2024 07:38:08 GMT
816430
7161
32
162

Music

Download

Comments

ctainn__
🦢 :
better yg skinfic yg warna kuning tu ke atau yg ni ?🥹
2025-02-03 12:41:44
7
izzahnasir_08
izzahnasi :
yg ni tk sesuai dengan saya.hbis naik tiny bumps😂
2025-02-08 17:02:46
3
caerzx
ꏳꁲꑀꌅ :
pliss betul ke bole hilangkan parut saya trauma jadi macam dulu😞
2025-07-05 09:31:55
3
wannurimanatiqah_
wannurimanatiqah :
😍
2025-02-04 09:04:29
2
mira_nor02
Nmira_ :
Kulit saya x sesuaiii 🥹✨baruuu pakaiii 2 minggu terus naik tiny bump
2025-06-25 11:32:01
2
user0376547_
W A N :
luvre serum ni cepat serap
2025-02-05 14:29:26
1
flores.lvy
del :
😂😂😂
2025-12-20 01:48:18
0
naa_qii
qiqi :
🙏🙏🙏
2025-01-23 06:09:17
0
usrtxyzeex
tyy🕷️ :
real ke kak ?
2025-12-13 08:39:26
0
user419585665
🦭 :
atas skin kot kita pkai skin kering sngt2x
2025-07-26 07:50:07
0
micimioeww
ati🦋 :
serum ke moist best ? review jujur plss🥺
2025-07-01 05:19:12
0
nyyinn.___
yin . :
ada anggaran umur ke pakai serum ni ?
2025-06-25 07:54:11
0
andla_io
️ :
mne satu yg berkesan serum ke moisturiser?
2025-06-23 22:20:21
0
teobengmanis
nana :
tkjd , kena cmpur jugak bru jd tu pun amik masa 2bulan lebih bru hilang huhu . klau pakai dia je tkjd apa 😅
2025-06-22 10:19:29
0
sayang_you20
🧸 :
nk try tpi skin sensitif adoi
2025-04-28 11:49:49
0
dearzieyy_
𝓇𝑜𝓏𝓎 :
Awak pakai siang dn malam ke ?
2025-04-25 08:37:34
0
sssobinniess
﮼اليانا :
awk pakai almost bape bulan nak dpt skin mcmni?
2025-04-22 10:36:53
0
senoktahrasa
lyn's reminder 🌷 :
skincare routine awak only ni je ke ada add on lain juga ?
2025-04-20 11:24:44
0
filan_49
Alif Amirullah :
90% muka mcam kakak aq😂
2025-03-01 07:28:53
0
xe.moo
e. :
hai cantek, semoga awak sentiasa istiqomah yee🥰
2025-02-04 07:01:57
0
To see more videos from user @ainnyahyaaa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About