@nawazab.57: Ep 213 | 🥹Dont underreview my video 🙏🏻 @TiktokPakistanOfficial please . GHALAT Mehpilo ka Anjam — #truestory #fypシ #viral #foryou #nawazmp7 #swatcrown #trend #orignalsound #follow #trending #wheneverwherever

👑 SWAT CROWN 👑
👑 SWAT CROWN 👑
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 27 December 2024 10:14:45 GMT
5976758
293270
6539
4292

Music

Download

Comments

fkedit74
F.K edit :
comment dekhne walo Allah Pak apko madina buly 🦋🥺
2024-12-29 04:59:29
246
oyehero3617
CH ZAIN IFTIKHAR❤️‍🔥👑 :
yr SUNA ha 40 log amen boly tu Dua qabul hu jati ha ya Allah Mara nikh Mari muhubat Sy hu amen 🤲🏻
2024-12-29 06:38:24
45
heerbaloch484
Heer Baloch :
koi to frd ship kr lo..
2024-12-28 10:54:36
13
h.bmughal1
B 4 Bilal 👌 :
Or me Jo ghr ka bara beta hn.. 😂 Or me ne ye sb dekha ha.. Bs goli ni lagi abhi tk.. 😔
2024-12-28 19:44:36
10
furqan0135
Burger Bacha 👿💀💯 :
Bhai bol kar video baniya karo please 👌nice sad story 😳
2025-02-12 11:06:49
2
hamzy55
F.N |Lucky چیمہ 🌟😃 :
bhi ap video na bnaya kro Rona a jata hy 😑🥺
2024-12-27 18:02:35
38
faizan.warraich40
warraعch🥂❤️‍🩹 :
big fan please one video like please 🥺🙏
2025-01-06 10:12:07
2
alauddinali116
🌈 𝐕𝐞𝐞𝐫 🌈 :
🙈ته بیا راغلی کمنټو ته رازیله😁😁😁
2025-01-25 10:20:12
3
murshad.594
MURSHAD 804 :
yar itna sakht Rona a gia khud ko ma rok hi na paya 🥺🥺🥺
2025-02-05 11:09:23
2
shanawarali2011
Shanawar CHK❤️ :
Bhai sa bhad kar our koi nahi hota h 🥺
2025-02-20 08:43:56
1
zia.ud.din.sultan
Zia ud din Sultan :
big fan sawat crown bro❤❤
2025-01-27 06:41:34
3
elonmusk.com43
MR STRUGGLE BEFORE SUCCESS :
nice❤️🥀
2025-01-01 04:34:33
1
hadisatti777
Hadisatti :
yar ap ki videos bohut achi ha asai aur videos bhi banatay raho thanks ❤❤❤
2025-02-07 06:14:28
1
alihassain376
✨علی شہزادہ ✨ :
allah allah allah allah allah allah allah allah allah allah allah allah allah allah allah allah allah pakggggggg🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😭😭😭😭
2025-01-19 16:14:18
2
zakirking530
💥◉‿◉ Zargarano king◉‿◉ 💥 :
yarrr kasam sa muja rona aya 😭😭😭😭
2025-02-01 04:51:09
2
tonifashion1
✫・❥・ٹونی فیشن 👗.⋆✫ :
hyeeee 🥺🥺🥺
2025-01-29 14:19:57
3
jahanzaib5974
Jahanzaib :
Hayee oyaa 🥺🥺🥺
2025-01-25 04:32:19
2
myasirmyasir235
Brand Malik😠😡😈 :
yr kasm sy mera yehi hal tha abu yehi wasiyat kr k gya tha k bahi ko akela ni chorna mery bahi ny mujhy sambhal lya
2024-12-27 16:53:40
3
skraza050
skraza :
itne ache content kaha se late ho bhai..good bht achi story hoti h
2024-12-27 16:47:44
2
shahzad.anwar617
Shahzad Anwar :
v.good continent
2025-01-03 08:47:24
1
abdul_haadi3
Haadii :
ap ki hr vdo kmal hoti ha
2025-01-04 04:38:17
1
jawadpti333
💪جواد 💪 :
bahi ni karo mare jan ho na
2025-01-04 00:07:42
1
abdulrahmankamboh43
👊KAMBOH DADA🚩⚔️ :
content ha 🫶 bhi he video ma muja rula deta ho 🥹🥺😭
2025-03-05 17:41:24
0
sherazkandhir0
sheraz :
Nice
2025-09-28 04:21:58
0
marialahore31
Maria lahore :
Hello
2025-02-06 14:58:39
0
To see more videos from user @nawazab.57, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About