@jue_garage: kereta tak dapat starter. ada cara untuk jam starter kereta myvi.alza.dan bayak lagi la..

JUE GARAGE EMPIRE
JUE GARAGE EMPIRE
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 30 December 2024 06:35:35 GMT
531239
10399
236
1665

Music

Download

Comments

nakbasuhsib0d0h
kakiLepak :
ore nok buat bidio tp dio gadoh gi start dih..ore nati dulu.
2024-12-30 14:53:52
58
lacikcook
FKX/🇲🇾🇲🇾🇲🇾 :
pah gapo yang rosak bang??
2024-12-30 12:52:43
1
nick.ya0
nick ya :
Guno wayar hijau saje k warna lain boleh
2024-12-30 11:46:05
2
yayadellarossa
𝓨𝓪𝔂𝓪 𝓓𝓮𝓵𝓵𝓪 𝓡𝓸𝓼𝓼𝓪 :
kereta wira arwah ayh sy kena kosek2 palo bateri dlu baru start hidup.. tu mslh bateri ko bey?
2024-12-30 14:11:13
4
matlan8100
Matlan8100 :
baru baiki kemarin, kalu tgk video nie awal xyah baiki doh 😂
2024-12-30 12:05:23
8
matrif00
Muhammad Arif :
kereta saya jdi mcm jgk N dgn P xnaik..lepas tukar selector switch N je naik P masih xnaik..masalah apa bos ? atau selector switch tu rosak jg
2024-12-30 14:38:47
8
norizan7855
Norizan :
Salam bos..saya nk tanya kreta Myvi model tahun 2006..asap keluar banyak..kenapa ye..?
2024-12-30 14:06:54
1
bard0891
Dhia :
ooo aloh ngajar xabih.. oyak prabih gak, pahtu nk ata g pomen ko guano..😆
2025-02-28 04:19:58
0
amzarabghani
Amzar Ab Ghani :
kalau statar jem,,boleh buat jgk ko bos
2024-12-30 11:53:59
0
idi1976
idi1976 :
ilmu bermanfaat ni.t kasih boh
2024-12-30 16:47:00
1
papa_garage_shah_alam
selipar jepun :
pastu apa mslah dia bey..nk tahu jgk😂😂
2024-12-30 12:24:43
0
mohdazuanamirul6
mohdazuanamirul :
klu kereta viva smua xnyala..tpi radio je nyala ap msalah bang
2024-12-31 14:35:06
0
amirulakmalazhar
Amirul :
Kalau starter x molek boleh pakai jugak ke?
2024-12-30 21:09:40
0
norhissam69
Sem 69🐸🍼 :
wayar gapo hijau tu Abe..?
2025-01-20 21:07:42
0
sharul032
Sharul amin :
terima kasih bang
2024-12-30 13:03:04
1
raffrashid966
Raff Rashid :
kalau stater rosak boleh guna cara ni tak
2025-11-03 09:57:21
1
fxxrrxx
⃟ :
jadi beyy
2025-05-28 13:21:46
1
jukiepusatservis
JUKIE 77garage :
terima kasih abe
2025-01-01 06:14:29
1
tiada5164
tiada nama :
salam boss bezza pun boleh buat cmtu ko
2024-12-30 15:20:07
0
taqim575
Taqim575 :
switch selector problem niee..bile buat gitu engine hidup..bile bawak gear delay.gear masuk pun jadi sentap
2024-12-30 16:50:10
0
hfiz.khsri
່່່່ :
kito buat gini tp xjdi, msloh samo dh xnaik gear dmeter … myvi se1, kno naik towing jgk la ni hata pomen
2024-12-30 13:30:15
0
y4hy4_51nw4r
AfifAfiq :
Untuk push start button boleh gak ka bey cara tu?
2024-12-30 13:34:06
0
amsya4593
amsya :
Ape yg rosak sebenarnya ?
2024-12-30 12:40:20
0
jebonmuda1
JebonMuda :
myvi model sama tapi sy ABS asik menyala kadang hilang.. apa punca
2024-12-30 18:11:37
0
jue_garage
JUE GARAGE EMPIRE :
mcm saya ni maslh suis gear box
2024-12-30 10:39:48
0
To see more videos from user @jue_garage, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About