Ne o bana gelebildi,
Ne’de ben ona gidebildim.
#Ayrı şehirlerde,
Aynı gökyüzünde,
# Aynı yıldızları seyrettik ‘DE. ..
Bir çıkmaz sokakta bile karşılaşmadık. can😞
2024-12-31 15:31:47
14
muhamedyurdusev33 :
Otursaydı zaten belki olurduk …✌
2024-12-31 11:24:12
9
rmys_syy :
Belki otursaydık herşey halledebilirdik
2025-01-31 18:57:18
8
🇹🇷🇹🇷NİĞDELİ 🇹🇷💙💛🇹🇷 :
Belki otursaydık her şeyi hallolabilirdi ama ben o masaya bir daha oturmam
2024-12-31 18:44:40
2
ermankilimci.tr :
Ben o deveyi sırtımda taşırdım’da bana bu diyarda çok yanlış yapıldı…
2025-08-23 22:28:51
1
Sancez :
elumuze verdiler
2025-02-08 17:54:27
1
0 Rh + :
doktorun ne sucu var, volkan konak kardeş
2025-02-06 22:25:11
1
fehmikaya897 :
tm
2026-03-30 12:36:31
0
erva.n :
aldim kardeş bun
2024-12-31 15:44:52
0
wd.sefa9 :
bende görsem yeter ne anlatırsa
2025-03-22 21:10:10
0
Hüseyin☀️ :
isterse altından tahtınız olsun benim hayatımda vefa bilmeyene yer yok🫡
2026-05-05 21:04:38
0
Sefa Şahin :
😂😂😂
2024-12-31 17:01:16
2
𝐅𝐞𝐫𝐡𝐚𝐭 Ç𝐚𝐤𝐦𝐚𝐳 ☀️ :
🥰
2024-12-30 18:39:43
3
canin gibi :
@E
2025-02-01 19:08:06
1
Burak Önder🇹🇷 :
👑👑♥️
2024-12-30 19:16:28
2
Mehmet :
👑
2025-10-28 13:15:23
0
ceylan1717 :
👑👑👑
2025-07-29 17:44:43
0
Polat._6161 :
@𝕾𝖎𝖓𝖊𝖒𝖒𝖒
2026-04-11 19:30:00
0
mazlum karakurt :
🤲
2025-08-18 04:28:20
0
mazlum karakurt :
😂
2025-08-18 04:28:20
0
Mustafa girgin :
🥰
2025-09-27 17:38:14
0
Emre yılmaz :
😂
2025-05-27 21:18:14
0
Yasar Gök :
👑
2025-04-28 15:38:48
0
İbrahim :
😁
2024-12-31 20:46:32
0
To see more videos from user @hewii_04, please go to the Tikwm
homepage.