@fa.ieren: dah tahu shades kena grab G2G Perfect Cushion Cover #g2gcushion

Æyin 🍉
Æyin 🍉
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 31 December 2024 03:35:29 GMT
5569666
58273
402
3800

Music

Download

Comments

ctfatimahfadzil
Ct 🌷 :
kalau kulit kuning langsat sesuai code apa ye?
2024-12-31 04:03:09
828
nfrsh4._
𝒮𝒸𝒽𝒶'𝓈 ℱ𝒶𝓊𝓏𝒾 :
Nak beli tapi confuse dengan shade diaa tak tahu nak amik shade apaa
2025-07-16 22:44:27
65
ryssaaqaisraa_
𝓱eavenlyrs𓍼 :
01 buttercream user heree
2025-10-03 09:25:53
30
anismatyusoff_
Anees ⋆. 𐙚 :
Kalau muka berminyak okey tak eh pakai
2025-10-22 15:44:03
50
fahyraaa
fahyraa :
clearnya camera! record dekat tiktok or camera biasa nii
2025-06-14 14:04:02
269
nriztlnjwaaa
najwaa :
please help code apa🥲
2025-11-01 06:32:30
13
isygmee
pipary :
tak pernah pakai mekap so nk starttt klo 02 ke 03 tuu ganeee klo 02 cam terang 03 cam gelap sikit help🙏😭
2025-12-29 06:28:36
9
daliladania0
baby :
oxidise x cushion ni
2025-06-14 14:07:21
6
itikzzz
-`𝓶𝓲𝓻𝓪𝓪♡´- :
confuse la nak guna 00 or 01
2024-12-31 04:36:59
37
mummygemini
MUMMY GEMINI :
Pakai cushion ni pastu kne pakai powder pulak ke?
2024-12-31 05:02:09
35
nurainayuni_
ayuni 🎀 :
Creme brulee maeez nak amik code apa ea ? Praline okey ke ?
2024-12-31 03:40:50
25
mikokucengku
miko :
antara g2g dengan sea makeup punya cushion mana paling best untuk tahan lama and susah nak crack
2024-12-31 05:44:19
18
anne_6756
azmANi :
Kak, saye punye kulit Macam gelap sikit, Tapi confuse nk amik code 04/05. Takut mali amik 04, takut cerah sangatt,Tapi Kalau amik 05 takut gelap sangat..😅 nk pilih Yg mane yee kak aeyin
2025-07-30 16:21:12
9
khairunnisahisam
nisaaa :
kalau kita jenis berpeluh kat bahagian hidung..macam mana nak buat ye ? risau pakai nanti capuk 🥲
2025-02-12 15:27:10
2
frhaanaa__
ƒαянαηα ︎︎ᥫ᭡ :
Kalau selalu pkai skintific code petal .. g2g ni amik code yang mana pulak ye ?? 🥹
2025-06-18 09:38:41
2
nrrsar
𝓼𝓪𝓻𝓪𝓱 :
kalau Saya sesuai kod apa ehh tak tau nak Ambik kod apa😅
2025-10-31 10:10:59
1
myrhdrm.s
𝓶𝓮𝓶𝓮𝔂 💅🏻 :
05 g2g dengan 05 skintipik sama 100% ke?
2025-07-23 13:49:18
6
soundofme.333
zulaiqhamusa :
aeyin please reply 🥹 kulit kuning langsat code apaa
2025-06-19 16:37:11
1
noorifhan
𐐂𐐚 Noo-Rif-Han 𐐂𐐚 :
Kalau scintifix pakai 02, g2g ni code apa ek? Helpppp
2025-07-24 03:13:48
1
imnyya
nanaee :
glad2glow ke sea mekaup plisss cknfusee ni
2025-01-01 09:32:19
0
fazazukahana
Fazazuka :
Sy pkai cinnamon...mmg ssuai...tp tahan 2month cmtu da abis...xtahan lama..n cushion dye cpt kering...
2025-01-25 05:45:12
0
ella.aziz
ella.aziz :
kalau maeez code creme brulee..g2g code apa🥹
2025-01-05 03:38:39
1
ycxpq
yyy :
i nak tanya ek harap ada yang sudi reply, korang pakai cushion before korang pakai primer tak? 😭🙏🏻
2025-01-28 15:24:47
1
nxrxnwoo
munchqhira 🍓🍪 :
kalau pakai skintific 05 sand, utk g2g ni patut amik yg mana ye?
2025-01-02 12:51:39
2
To see more videos from user @fa.ieren, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About