حسیب جان باید از یک جای شروع کنیم کار بد نیست خدا مهربان است شاید جوانان مثل خودت پیدا خواهد شد که در انجا کار کندخدا خیرش بته بهترین کار میکند💯👌
2025-01-26 16:22:00
0
Diana pakhton ❤️ :
خو تو برو آنی داکترک مجازی 😏در هر سر کت شما مردم ده غم ماندبم خوبی کنی در غم نکنی هم در غم خو تو برو داکتری کو شفتر😏
2025-01-19 20:01:20
0
afereba :
کار خوب است طی سالهای اخیر هزار ها هموطن بخاطر تداوی به ممالک همسایه رفتند و میلیونها افغانی مصرف نمودند
2025-01-19 15:07:47
0
afereba :
افغانستان داکتران زیاد دارد شخصاً علاقه زیاد به بخش عقامت داشتم و درس زیاد خواندم متاسفانه که امکانات نبود نتوانستم کار کنم به نظر من اول باید شفاخانه جور شود داکتران را میتوان در مدت کم ترننگ داده شو
2025-01-19 15:05:01
0
Mr_AbidoO :
خی یعنی هیچ جور نکنه؟
2025-01-06 21:13:28
0
Farishta Manand :
💯 فصد حقیقت ګفتی برادر عزیز
2025-01-02 11:04:38
0
Nagar :
راست خو میگی پوهنتون های کابل بسته شده داکتر از کجا شود
2025-01-02 00:04:03
0
ja ahadzai :
ههه حالی، ابروی ته چرا بر دیدی باز خوده داکتر هم میگویی
2025-01-01 21:20:15
0
benaam :
👍👍👍👍👍👍👍👍👍
2025-01-01 20:51:43
0
Danishmal :
Really good
2025-01-01 20:10:28
0
user3936898101239 :
پس چی کار کند؟ طب برای بچه ها است داکتر های لایق بیرون رفته اند
2025-01-01 14:12:26
0
To see more videos from user @haseebullahfurmolly, please go to the Tikwm
homepage.