@healingdarisaya: 🤲🏻🤍 #fyp #fypシ #foryoupage #quotes #sadstory #sadvibes #sadquotes #galaubrutal #xyzbca

senduvibes 🥀
senduvibes 🥀
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 13 January 2025 12:36:17 GMT
1094442
165027
694
20502

Music

Download

Comments

yukissumon
𐙚 𝓢𝔂𝓪𝓯𝓲𝓺𝓪𝓱‧₊˚ ⋅ :
Dua dua dah serius. Tapi keluarga lelaki sangat bermasalah. Jadi terpaksa berpisah.
2025-01-14 03:56:52
238
baiq_isnaaa
baiq_isnaaa :
Tapi jangan pernah tutup mata antara ujian dari Allah atau pentunjuk dari Allah🥰
2025-01-16 06:03:50
260
syxh.rx
E R A 🎀 :
kalau hubungan ini tidak direstui oleh keluarga ku aku harus bagaimana?😔
2025-01-13 16:32:47
49
fiehanafsahkamal
Fiehanafsah Kamal :
tapi hubungan melibatkn org tua tu lagi sakit bila laki tu x serius ngn kita ..pergi mcm tu jee😔
2025-01-13 15:26:21
60
harisbhs
Haris.B :
Curang itu pilihan, bukan takdir.
2025-01-14 12:44:02
50
hazelnuttt2508
Hazelll :
jodoh di tangn allah, takdir pon di tangan allah... yg di tangan kitanya hanya perbaiki diri semoga kita dapat yang helok, aih ayat pon
2025-01-23 11:25:56
15
take4guess_
—prill🎐 :
aku masih menginginkan hubungan ini lanjut tapi jika memang kita tak bisa memaksa kan apa yg bukan milik ku dan dia sendiri juga sudah melepaskan ku aku sudah berusaha tapi ini sudah jalan Tuhan aku yakin ada yg lebih indah disana menanti ku
2025-01-14 06:50:19
51
nyetbisak12
AbangTupai🐿️ :
9 tahun yang sia2🙂💔setiap hari menanggis,makan taknak tapi terpaksa kuat demi family😞
2025-01-14 12:20:58
10
nurshahidaaaa__
mummyy qhaleef ᥫ᭡ :
diuji dengan masalah , semogaa Allah permudahkan segalaa urusann kami , hasad dengki manusiaa sangatlahh berbisaaa Ya Allah
2025-01-16 10:19:53
5
zero000_57
Moonlight :
kak gmn klo penyebab berpisah nya karena orng tua...
2025-02-15 10:52:33
3
dbahracuntiktok
dbahracuntiktok :
Masalahnya ak dah cuba usaha daripada kawan sampai tunang sampai kahwin sampai dua anak ak jugak lah kena mengalah? Then sampai ke tua lagi? Maaf ku mungkin perlu lepaskan
2025-01-14 06:54:21
7
ssfqhh_
aina syafiqah :
Tapi sakit sangat bila kena mcm ni. Idk ni ujian ke apa. Niat nak kahwin memang ada. Tapi both tak faham each other. So nak ni, sorang lagi nak lain. And now kahwin tu angan2 je :)
2025-02-23 12:51:32
4
danzz_997
𝑫𝒂𝒏'𝒛 :
terus klu sudah diterima baik oleh keluarganya. tapi ditolak sama keluarga sendiri itu gimna😔😔
2025-02-20 03:30:45
10
gonee055_
🚮 :
Kadang ii Aku Berfikir Seperti Ini , Tapi Dalam Masa Yang Sama Aku Fikir , “ Mungkin Takdir Aku Dengan Dia Allah Mengatakan ‘Tidak’ Dan Aku Melawan Mengatakan ‘Iya’ , Dan Akhirnya Allah Tunjuk Sikap
2025-01-19 23:58:17
6
itssftya
@its,Sftya :
sekuat apapun bertahan kalau bukan kita tujuannya bakal sia sia, jadi lebih baik mundur kita punya hak untuk bahagia🙂
2025-01-27 11:31:17
7
kacangkulit522
ftmah azzhr :
kenapaaaaaa saya selalu gagal dalam hal percintaan,tidak adil rasanya😩😩😩
2025-01-16 09:00:11
5
yofa439
yofa :
aku bareng diaa 3 tahun lebih bahkan udah tunangan 1tahun🥺 nah h-3bulan lagi nikah tapi pihak cowok ngebatalin semuanya 🥹😭,gimana cara nyembuhinyaa😭😭😭
2025-01-16 18:15:57
5
febbimeilani
Febbi Meilani :
Aku tidak percaya inii… karna aku pernah berjuang bersama, tapi kalo memang bukan jodoh ga bisa sama2 aja tetep
2025-02-19 04:08:55
1
uniimma5
ima :
Kalau masalahnya perselingkuhan masih bisa di perbaiki atau ga ya?
2025-01-27 10:36:33
4
jerukmanis126
sunsets :
ya Allah kami sama" ingin mencapai ridho Mu, permudah lah jalan kami ya Allah🥹
2025-01-24 08:53:20
3
anariaputrilestari
Anarialestari :
Tapi ketika kita sudah dilepaskan brarti emang bukan kita yang dia mau
2025-02-19 02:39:16
4
aug_b
athirahhh :
ya Allah, takutnya baca comments
2025-01-24 09:49:50
3
sugarsscrush
luckiestgirl :
ya allah mau nangis, kenapa dia menyerah gitu aja
2025-03-02 09:28:09
1
el_nanab
el_nanab :
Makanya kita harus mencintai nya karna allah, dan harus libatkan Allah dalam menjalani hubungan. Jalinlah hubungan Jika bersamanya kalian merasa dekat dengan allah
2025-01-28 15:04:15
4
To see more videos from user @healingdarisaya, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About