Dua dua dah serius. Tapi keluarga lelaki sangat bermasalah. Jadi terpaksa berpisah.
2025-01-14 03:56:52
238
baiq_isnaaa :
Tapi jangan pernah tutup mata antara ujian dari Allah atau pentunjuk dari Allah🥰
2025-01-16 06:03:50
260
E R A 🎀 :
kalau hubungan ini tidak direstui oleh keluarga ku aku harus bagaimana?😔
2025-01-13 16:32:47
49
Fiehanafsah Kamal :
tapi hubungan melibatkn org tua tu lagi sakit bila laki tu x serius ngn kita ..pergi mcm tu jee😔
2025-01-13 15:26:21
60
Haris.B :
Curang itu pilihan, bukan takdir.
2025-01-14 12:44:02
50
Hazelll :
jodoh di tangn allah, takdir pon di tangan allah... yg di tangan kitanya hanya perbaiki diri semoga kita dapat yang helok, aih ayat pon
2025-01-23 11:25:56
15
—prill🎐 :
aku masih menginginkan hubungan ini lanjut tapi jika memang kita tak bisa memaksa kan apa yg bukan milik ku dan dia sendiri juga sudah melepaskan ku aku sudah berusaha tapi ini sudah jalan Tuhan aku yakin ada yg lebih indah disana menanti ku
2025-01-14 06:50:19
51
AbangTupai🐿️ :
9 tahun yang sia2🙂💔setiap hari menanggis,makan taknak tapi terpaksa kuat demi family😞
2025-01-14 12:20:58
10
mummyy qhaleef ᥫ᭡ :
diuji dengan masalah , semogaa Allah permudahkan segalaa urusann kami , hasad dengki manusiaa sangatlahh berbisaaa Ya Allah
2025-01-16 10:19:53
5
Moonlight :
kak gmn klo penyebab berpisah nya karena orng tua...
2025-02-15 10:52:33
3
dbahracuntiktok :
Masalahnya ak dah cuba usaha daripada kawan sampai tunang sampai kahwin sampai dua anak ak jugak lah kena mengalah? Then sampai ke tua lagi? Maaf ku mungkin perlu lepaskan
2025-01-14 06:54:21
7
aina syafiqah :
Tapi sakit sangat bila kena mcm ni. Idk ni ujian ke apa. Niat nak kahwin memang ada. Tapi both tak faham each other. So nak ni, sorang lagi nak lain. And now kahwin tu angan2 je :)
2025-02-23 12:51:32
4
𝑫𝒂𝒏'𝒛 :
terus klu sudah diterima baik oleh keluarganya. tapi ditolak sama keluarga sendiri itu gimna😔😔
2025-02-20 03:30:45
10
🚮 :
Kadang ii Aku Berfikir Seperti Ini , Tapi Dalam Masa Yang Sama Aku Fikir , “ Mungkin Takdir Aku Dengan Dia Allah Mengatakan ‘Tidak’ Dan Aku Melawan Mengatakan ‘Iya’ , Dan Akhirnya Allah Tunjuk Sikap
2025-01-19 23:58:17
6
@its,Sftya :
sekuat apapun bertahan kalau bukan kita tujuannya bakal sia sia, jadi lebih baik mundur kita punya hak untuk bahagia🙂
2025-01-27 11:31:17
7
ftmah azzhr :
kenapaaaaaa saya selalu gagal dalam hal percintaan,tidak adil rasanya😩😩😩
2025-01-16 09:00:11
5
yofa :
aku bareng diaa 3 tahun lebih bahkan udah tunangan 1tahun🥺 nah h-3bulan lagi nikah tapi pihak cowok ngebatalin semuanya 🥹😭,gimana cara nyembuhinyaa😭😭😭
2025-01-16 18:15:57
5
Febbi Meilani :
Aku tidak percaya inii… karna aku pernah berjuang bersama, tapi kalo memang bukan jodoh ga bisa sama2 aja tetep
2025-02-19 04:08:55
1
ima :
Kalau masalahnya perselingkuhan masih bisa di perbaiki atau ga ya?
2025-01-27 10:36:33
4
sunsets :
ya Allah kami sama" ingin mencapai ridho Mu, permudah lah jalan kami ya Allah🥹
2025-01-24 08:53:20
3
Anarialestari :
Tapi ketika kita sudah dilepaskan brarti emang bukan kita yang dia mau
2025-02-19 02:39:16
4
athirahhh :
ya Allah, takutnya baca comments
2025-01-24 09:49:50
3
luckiestgirl :
ya allah mau nangis, kenapa dia menyerah gitu aja
2025-03-02 09:28:09
1
el_nanab :
Makanya kita harus mencintai nya karna allah, dan harus libatkan Allah dalam menjalani hubungan. Jalinlah hubungan Jika bersamanya kalian merasa dekat dengan allah
2025-01-28 15:04:15
4
To see more videos from user @healingdarisaya, please go to the Tikwm
homepage.