@klinikpergigiandentalane: Ini lah proses pensterilan alat pergigian yang kita selalu buat to make sure kebersihan patient kita terjaga 😇 #fyp #malaysia #asmr #dentalclinic
mksdnye kite share ii jelah slamani ? aku fikir dorang pakai buang weh 😭
2025-01-21 15:44:02
487
Naajooo :
aku ingat tiap kali gune tiap kali tu bukk bru😭😭😭 laah tertipu hm
2025-01-22 00:56:30
273
tasha :
taktahu lah saya suka bau klinik gigi bau tools dengan gloves tu syok 🤣🤣
2025-01-20 09:54:21
423
ً :
Aku suka bau alat ni😂
2025-01-22 09:02:11
244
mizaroslanssss :
Its fun until u have 3 patienst waiting ahead
2025-01-24 09:05:46
57
Alyss6161 :
patutnya lepas procedure terus rendam dlm pre sterilization baru cuci.. guna heavy duty gloves dan berus bertangkai utk elak kecederaan Dan bilas keringkan Dan pouch Dan sterile dlm autoclave.. 😁
2025-01-21 12:55:32
111
𝖒𝖆𝖓𝖓𝖓 :
Ouh igt terus buang HAHAHA
2025-01-21 12:30:12
156
bellaa🫧 :
Rindu nk kene dental clinic lagi sbb nk buat ni je 😹
2025-01-18 17:46:09
60
Weniow :
Rindu nak kerja klinik gigi😭😭😭
2025-01-21 12:05:41
31
inariyyy :
knp mcm terbalik je? bkn ke buat rendaman dlu lps tu bru basuh?🤔🤔🤔
2025-01-19 13:25:40
18
🖤 :
klinik govemen mcm ni tak😂
2025-01-25 01:08:26
2
Tiaksham :
Autoclave machine ke tu ?
2025-01-21 11:34:41
6
ayshahkay :
bukan ke berus mcm tu banyak bakteria ke?
2025-01-21 13:57:28
4
cyn :
tengok alatan dia je dah ngilu gigi 😂 trauma kena cabut gigi geraham
2025-01-21 12:21:54
6
Cristina Mattuzzi :
siamo un po indietro
2025-03-12 16:12:41
1
Ainnnns :
Suka gila bau buat ni .
2025-01-23 07:31:29
2
Та сама проукраїнська душніла :
Прикольно , а в нас навпаки роблять . Спочатку в дез розчин , а потім миємо та в автоклав чи сухожар
2025-03-03 11:12:31
2
Aenabella :
rindu nk buat semua ni🤭 skrg suri rumah jr
2025-01-21 15:15:48
3
Jace :
At our clinic we have 6 dentists going at the same time.