@1aaaa737: #شيرين_عبدالوهاب أنا مش هفضل كده على طول مش هستنى العمر يعدي أنا مش هسكت لازم أقول قد ما هاخد قد ما هدي أنا مش هفضل كده على طول مش هستنى العمر يعدي أنا مش هسكت لازم أقول قد ما هاخد قد ما هدي أنا دلوقتي براجع نفسي قبل ما الأيام تفوت وعشان حاجات تعيش حاجات كتير لازم تموت مش كبرياء لكن بصلح كل شئ فيا انكسر ومن الغباء انك تعيش زي الملاك بين البشر مش كبرياء لكن بصلح كل شئ فيا انكسر ومن الغباء انك تعيش زي الملاك بين البشر يعني براجع نفسي واللي زمان أنا عشته لغيري أنا دلوقتي هعيشه لنفسي .