@zeemarwadriana: Replying to @nrichgold hihihihi jangannn...marah Pak pengantin nnti😅🤭 Mak pengantin ni request nk npk vogue giteww..cantik yak amat mak pegantin ni ye..pandai posing❤️ #zeetouch #makeupartist #fyp #tiktokmalaysia
nmpk muda laaaaa dasyat btl makeup kak Zee ni...kagumnya sy🥰🥰🥰
2025-01-21 15:13:40
612
paksu prie :
teringin nak muka wife mcm ni time kenduri ank nnti..
2025-01-22 01:53:45
618
IZZ✨🧡 :
makcik pun pandai pakai lens.. aku nie pun x pandai2 pakai 😭
2025-01-21 18:21:24
851
Effameldaniewisyh :
maigooddd!!! kompom dude2 kampung dok beraturrrr tu.. 😂😂😂.. Kalo mak Sy umur 65 tu makeup mcm ni.. rasa2 tokey carwash tempang tu dok aim mak Sy lagi kot 😂😂😂
2025-01-22 01:05:15
323
Kaksue :
Woowww tepegun sy tgk setelah mekap..sy salute org pandai mekap org yg dh berusia tp hasilnya nmpak muda..terbaik la kak👏🏼👏🏼🥰
2025-01-21 17:47:55
530
user2376985672629 :
Tok Besan mai kenduri cari Tak jumpa ..dah cantik sangat
2025-01-21 23:25:15
299
MUHAMAD FIRDZUAN 🇲🇾 :
pernipuan yang paling lelaki susah nak nampak🤣
2025-01-22 16:17:53
133
Nuh~Huda~Luth :
bila dh mekap,muka cam Ramlah Ram... 🥰🥰🥰
2025-01-24 06:50:11
101
ANA INFRA :
terkejut sy..ingatkan kak Ramlah Ram yg part last to😂🌹👍👍
2025-01-22 00:06:20
109
꧁❤🅔🅼🅼🅐𝓵𝓲𝓬𝓲𝓸𝓾𝓼❤꧂ :
Dah memang cantik. cuma kulit je ada masalah jeragat. Bentuk muka memang lawa. hidung mancung. mata pun lawa. pendek kata memang lawa akak ni.
2025-01-24 05:03:11
69
Mohamad Rokhit :
tiap2 hari bini mekap laguni tk menikah lain dah aih😂
2025-01-24 12:01:32
13
♥ 𝓓𝓪𝓨𝓪𝓷𝓰♥ :
sentuhan tgn Mua ni ya Allah xtau nk kata.muka org berubah 200% sgttt
2025-01-21 15:52:18
54
@Norazlina :
Makcik nie cantik mase muda
2025-01-22 10:23:45
11
Acik Yang670 :
takut sedara mara ngan kengkawan x jumpe mana mak pengantin
2025-01-24 06:50:55
11
Chadaaaaaa :
hebat betul tangan2 org yg blh ubah rupa org cantik mcm ni,anugerah ALLAH tahniah.
2025-01-21 18:49:13
16
Delima :
auto muda 20 th awk
2025-01-22 20:33:41
6
💃𝐦𝐑Ş.乇_(Ќ.ℕ)💃 :
maakkkk aaiii....lawa habis ni...sama mcm kes ank sya tunang...skali mak dia org kte kawen 😅🤣
2025-01-22 11:22:23
7
Syam Ishak65 :
kalau camni sblum kahwin nak tngok yg x make up dulu..risau pakkk
2025-01-22 04:37:26
362
Izann Nan :
Ya Allah cantiknya, berubah terus dari wajah asal.
Alhamdulillah terbaik Zee5
2025-01-25 03:26:34
125
❤️Tart NenAs❤️ :
org cari x jumpa mana tuan rumah ingatkan pengantin cantik sgt
2025-01-21 16:27:50
55
faridahdarus861 :
Klu saya kompem kena marah dgn cik somi dan kena marah dgn pengantin sbb over shadow dh nih.
2025-01-21 23:13:21
76
sally86 :
lawa plak tdg dia tu
2025-01-21 16:05:20
5
Ayu ferra777 :
knp pengantin yg di mekup semua ad rupa mua tu sendiri😌
2025-01-21 23:56:57
32
𝓗𝓪𝓷𝓪🍉 :
kak zee selalu makeup pengantin gak kn selalu brp kak🥰
2025-01-21 15:00:59
6
To see more videos from user @zeemarwadriana, please go to the Tikwm
homepage.