Maaf saya tanya . Org slalu ckp makan itu ini utk mengenyangkan tapi saya penah cuba jugak termasuk oat mcm ni.. kenapa saya masih rsa lapaq tu? 😭 Stress kdg nak kurus pun ssah smua bnda x jadi
2025-01-26 08:23:05
1130
Sayed Al-Attas :
dah penah try, memang kenyang, lepas campur dengan nasi 2 pinggan.
2025-03-14 09:06:24
19
KakBad :
Oat banyak lagi. Tp kacang dh habis dh aku makan hari pertama bkk HAHAHAH
2025-01-26 06:24:40
270
mawar biru :
ade gastrik payah nak turun berat badan cam saya bila lambat mkn kena gastrik tak boleh mkn sembarang angin satu badan lama nak hilang
2025-01-27 13:17:15
12
Lyana🌹 :
Kalau tak lalu susu nak tkar dgn Minuman apa yg sesuai ya?
2025-01-26 06:55:07
20
aysha 🍉 :
sahur tadi sy makan plain yogurt dengan pisang,kurma,alhamdulillah rasa kenyang nya sampai tghr ni
2025-03-02 05:37:32
68
Norsyuhada Lanurung :
cara sy masukkn oat+greek yogurt+chia seed+susu fresh milk..tggl smlmn kt peti ais esoknya nk mkn baru letak kekacang +buah buahan..jdnya kekacang akan rasa rangup x lemau sbb berendam smlmn..
2025-07-02 04:20:16
88
Hikari 🩷 :
saya jenis susah makan,, kalau saya makan out ni mungkin seminggu sekali saya lapar.
Boleh tak ye nk tmbah dark coklat saya x leh mkn yg plain sgt rasa nk muntah huhu
2025-10-11 13:00:18
10
babejass_ :
Sis memang lps buat lpstu kena masuk peti ais ke?🥹 kalau student x de peti ais blh x makan terus?
2025-01-28 11:41:00
9
Ika Lee :
Nak mkn mcm ni, x exercise xguna. For me, xde pantang makan kecuali jaga kuantiti mkn je. Cth: mkn donut seketul pagi, seharian tu jgn la gi minum boba tea plak. Minum air mineral seharian
2025-01-26 20:30:01
13
mellifera :
rolled oats kena masak ya rakan rakan. instant oats boleh tambah air panas. kalau tak masak sakit usus kita nanti sebab rolled oats tu keras
2025-06-16 17:26:51
12
thebroccoli :
sebenarnya rolled oat ni kena masak dulu at least 5 minutes utk buang phytic acid yg boleh halang penyerapan nutrient.
2025-07-06 02:49:00
9
R̷i̷n̷a̷ ✨ :
saya dah masuk 2minggu tak minum manis takmakan makanan manis . banyak amik protein,karbo makan nasi sehari sekali ja taktau turun berapa sebab tak timbang lagi tapi badan makin rasa ringan . Sesiapa yang diet tu Semangattttt 💪🏻💪🏻💪🏻
2025-08-13 07:35:54
7
nuruliszayn :
Tambah madu lagi sedapp.. pergghhh.. 2 jam lagi gaiss 😂😂🤣🤣
2025-03-02 08:47:38
7
vintinkok :
Aku nak beli sebab nak makan je
2025-01-29 00:52:40
5
Azaa :
Knp la aku tak rajin. Belambak kat ruma kacang2 ni 😩. Mmmmm
2025-01-26 08:07:42
7
hazz 🪸 :
soalan . kalau tak letak susu kan , ada pilihan lain tak ? saya tak minum susu 😭
2025-01-29 03:32:40
6
@ :
I suggest add madu n greek yogurt. Chenginiiiiii👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
2025-01-27 01:19:01
384
justella6570 :
me-eating this
me-also seeing food everywhere and eating it too😂😂😂😂😂😂😂😂😂
me-tak pandai kurus aku ni,mcm lunchai terjun dah😂😂😂😂😂😂😂
2025-03-02 08:45:00
7
cicii 🦦 :
aku juga makan overnight oats buat sahur 🥰
2025-03-01 16:16:47
408
Maya🇮🇷🇧🇳🇵🇸🍉🍉 :
Aku blend semua oat chia kurma dgn susu kacang soya tambah sikit madu Alhamdulillah kenyang sampai berbuka,
2025-03-02 23:05:08
23
To see more videos from user @fifay76, please go to the Tikwm
homepage.