Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@nasya_2327: Pilihan di tangan anda. #tempe #probiotic #foodtiktok
Na Sya
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 10 February 2025 01:10:26 GMT
546043
11139
234
2852
Music
Download
No Watermark .mp4 (
2.02MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
1.58MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
yanie3110 :
I just wonder whether the heat as in deep frying kills all the probiotic bacteria in tempeh 🤔
2025-02-10 04:06:45
158
AcAp Bunny's :
probiotik hilang bila di panaskan.. pilihlah probiotik dlm bentuk yogurt
2025-02-10 05:11:00
150
Ameena :
Makan mentah2 pon sedap .. 😋
2025-02-10 03:16:04
57
Faiyoonzi :
dah dibakar.. hilang la probiotik nye😁😁😁
2025-02-10 11:00:55
72
Chitah :
sy suka makan mentah😁😁
2025-02-10 03:02:44
28
Gila.VK :
ada idea x mcm mne nk mkn tempeh mentah bg sedap?
2025-02-10 12:22:00
5
Tamin Tamal :
Probiotic tapi dimasak panas. Diguna pulak minyak. Tang mana sihat nya? 🤣
2025-02-10 11:24:21
4
Ummu Kandiyas :
sy suka mkn mentah2
2025-02-10 04:55:49
6
Alicia :
betul ke tempe mentah mengandungi Salmonella?
2025-02-10 13:16:35
0
Siget Wibisono :
Kalau dimasak kyk gt mati atuh probiotiknya. Harusnya dimakan mentah.
2025-02-10 14:46:52
11
_ShaHiDaH :
tempe mahal dah laa ni
2025-02-10 03:03:33
5
Bumblebee... :
PCOS X boleh MKN kan?😭😭😭
2025-02-10 09:05:22
0
Vale.ech :
Utk yg ada PCOS, jgn mkn ni byk2…
2025-02-10 08:56:38
4
PuaNEyNa :
ok tempe selepas di masak bukan prebiotic tapi dia protien kan . . so boleh makan
2025-02-10 15:15:20
3
timun jepun1248 :
Makan budu dengan cencaluk adalah probiotik yang terbaik.
2025-02-10 08:57:37
3
user6614582783866 :
makan budu pun probiotik juga
2025-02-10 12:25:32
1
Gabapentin :
lantak la probiotik ke prebiotic ke postbiotic ke.. janji sedap..ikut cita rasa masing2 ..apa nk kalut kan 🗿🗿🗿
2025-09-03 04:49:43
1
Ye-Pali :
Lapar oiiii tgkk…
2025-02-12 11:34:13
1
mshs69 :
once heat the bacteria die
2025-02-12 11:07:53
1
sea_tea :
baca komen bru tau tempe bole makan mentah..bole cuba ni
2025-02-12 00:49:49
1
MohdNajibPendek :
Tempe Tahu Taugeh Tembikai Timun..bagus kuranngkan cholestral..
2025-02-10 12:33:46
1
:
Goreng salut dgn tepung bestari lps tu mkn dgn sambal kicap 😋
2025-02-10 04:41:40
1
namasayabinahmad :
2 cara je aku makan 1. Raw 2. Goreng tanpa perisa
2025-02-10 09:33:25
1
atikah :
tiba2 teringat sorang adik girl yang suka makan tempe mentah tu.. lupa akaun dia..
2025-02-12 03:26:27
1
WKSas :
Great source of protein too !
2025-02-10 04:49:36
1
To see more videos from user @nasya_2327, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
#humor #viral #fyppppp #paratiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
#tiktoklive #kaze #live
#zakat #perfumetiktok #perfume #tiktokmademebuyit #TikTokshopbacktoschool
#كينغدوم_في_القمه #الانطلاق نحو غيان
#fyp #foryou #foryoupage #بەردەرەش
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy