@nasya_2327: Pilihan di tangan anda. #tempe #probiotic #foodtiktok

Na Sya
Na Sya
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 10 February 2025 01:10:26 GMT
546043
11139
234
2852

Music

Download

Comments

yanie3110
yanie3110 :
I just wonder whether the heat as in deep frying kills all the probiotic bacteria in tempeh 🤔
2025-02-10 04:06:45
158
acap.bunnys
AcAp Bunny's :
probiotik hilang bila di panaskan.. pilihlah probiotik dlm bentuk yogurt
2025-02-10 05:11:00
150
nrdeanra
Ameena :
Makan mentah2 pon sedap .. 😋
2025-02-10 03:16:04
57
faiyoonzi
Faiyoonzi :
dah dibakar.. hilang la probiotik nye😁😁😁
2025-02-10 11:00:55
72
chitah0
Chitah :
sy suka makan mentah😁😁
2025-02-10 03:02:44
28
gilavk
Gila.VK :
ada idea x mcm mne nk mkn tempeh mentah bg sedap?
2025-02-10 12:22:00
5
sakitperut123
Tamin Tamal :
Probiotic tapi dimasak panas. Diguna pulak minyak. Tang mana sihat nya? 🤣
2025-02-10 11:24:21
4
ummukandiyas
Ummu Kandiyas :
sy suka mkn mentah2
2025-02-10 04:55:49
6
alicia674387
Alicia :
betul ke tempe mentah mengandungi Salmonella?
2025-02-10 13:16:35
0
sigetwibisono
Siget Wibisono :
Kalau dimasak kyk gt mati atuh probiotiknya. Harusnya dimakan mentah.
2025-02-10 14:46:52
11
_shahidah
_ShaHiDaH :
tempe mahal dah laa ni
2025-02-10 03:03:33
5
bumblebee32470
Bumblebee... :
PCOS X boleh MKN kan?😭😭😭
2025-02-10 09:05:22
0
vale.ech3
Vale.ech :
Utk yg ada PCOS, jgn mkn ni byk2…
2025-02-10 08:56:38
4
puaneyna
PuaNEyNa :
ok tempe selepas di masak bukan prebiotic tapi dia protien kan . . so boleh makan
2025-02-10 15:15:20
3
khairulnizarismail
timun jepun1248 :
Makan budu dengan cencaluk adalah probiotik yang terbaik.
2025-02-10 08:57:37
3
user6614582783866
user6614582783866 :
makan budu pun probiotik juga
2025-02-10 12:25:32
1
xenoace29
Gabapentin :
lantak la probiotik ke prebiotic ke postbiotic ke.. janji sedap..ikut cita rasa masing2 ..apa nk kalut kan 🗿🗿🗿
2025-09-03 04:49:43
1
paliplakat
Ye-Pali :
Lapar oiiii tgkk…
2025-02-12 11:34:13
1
kita.serupa
mshs69 :
once heat the bacteria die
2025-02-12 11:07:53
1
free_pal3stin33
sea_tea :
baca komen bru tau tempe bole makan mentah..bole cuba ni
2025-02-12 00:49:49
1
mohdnajibpendek
MohdNajibPendek :
Tempe Tahu Taugeh Tembikai Timun..bagus kuranngkan cholestral..
2025-02-10 12:33:46
1
anakayah0509
￴ ￴ ￴ ￴￴ ￴ ￴￴￴ ￴ ￴ ￴￴￴￴￴￴￴ :
Goreng salut dgn tepung bestari lps tu mkn dgn sambal kicap 😋
2025-02-10 04:41:40
1
namasayabinahmad
namasayabinahmad :
2 cara je aku makan 1. Raw 2. Goreng tanpa perisa
2025-02-10 09:33:25
1
atikahpixel
atikah :
tiba2 teringat sorang adik girl yang suka makan tempe mentah tu.. lupa akaun dia..
2025-02-12 03:26:27
1
wksas248
WKSas :
Great source of protein too !
2025-02-10 04:49:36
1
To see more videos from user @nasya_2327, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About