@realchiefplayz: Part 09 | Part 111 | Real Story Of Old Pubg🥺 #pubgmnextstarprogram #pubgmobilec8s22 #pubgmobile #metroroyale #cheifplayz

CHIEF PLAYZ
CHIEF PLAYZ
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 13 February 2025 20:47:29 GMT
1528311
136725
7859
4061

Music

Download

Comments

areeba.noor48
Areeba Noor :
Allah ki qasssam ma season one sa khail rahi hou 🥰🥰
2025-02-14 15:34:17
168
idomdark1
idomdark1 :
imagine if brandon green play pubg 🙂😭😂
2025-02-14 01:34:20
316
naveedulhassan5100
naveed Ul Hassan 670 :
PUBG season 1 me
2025-02-16 03:24:58
314
loserboy396
MR᭄Farhanᴮᴼˢˢ :
bro meny season 1 se 19 . tk kheli ab bht time ho gya chor di💔
2025-02-14 06:26:48
243
akmirfanyt1
共ÀḴḾ.ІṞғÀń.ỶṮ :
need pubg friends
2025-02-17 10:19:50
31
scarking.is.back
SukhV4 is back :
Bhai mere sath MERI ik friend he usme 3 season SE start ki thi or usne lobby ki pics v screenshot Rakhi he sambhal kr
2025-02-14 18:22:20
5
missayesha00100
MÎSS AYESHA x PUBG :
s19 se start kia hai💝
2025-02-15 17:31:01
23
jutt44670
〆𓆩𝑻𝑯ع:͢𝑳𝑬𝑮𝑬𝑵𝑫𓆪⎯꯭⃝🌚 :
Ma👍☺️
2025-02-14 09:44:06
54
army_5253
🔥『SHEHZADI』🔥 :
season 1
2025-02-14 19:57:21
31
panjabikurri098
سیدہ مریم🦋 :
me season 6 say ply kar rahi aur aaj bhi khel rahi hun 🙄🙄
2025-02-14 20:32:03
17
jacku899
SMa :
Playing From S1
2025-02-14 06:11:27
21
call_me_laddi_
ʲᵘⁿᵃⁱᵈツ :
1 say season 19 tuk khelta tha phir chor di ab dobara start ki hai sub koch badal gaya hai 🥺
2025-02-14 08:27:37
7
babarminhas995
Babar Minhas :
yes 1 , fast lobby ❤️
2025-02-14 03:34:06
8
kisi_ka_nhi_hu_yar_bas
🥺❤️‍🩹🤐 :
first season player hon Lakin tikitok nhi banata kuu ka low divice ha record kru to baht lag ho ta ha
2025-02-14 02:22:29
11
haary.ch
—͟͞͞★ᶜℎᗷ®𝖆ꫜ𝙙—͟͞͞★ :
2025-11-15 12:53:44
5
hassam.shah.786
hassam shah :
❤️Me season 3me
2025-02-26 06:01:50
5
shayriiiii03
Shayriiii..🥺 :
Maine game chor diya abhi o maza nahi ham royal pass walo se darte re 😫
2025-02-15 09:44:27
9
ur.fav.alamdar
👑💀 :
Me 🥺
2025-02-14 10:28:47
6
11rajput80
💦🌹🌪️⚡🕊️ :
I am PUBG first season🥺🥺
2025-02-24 01:48:52
11
saram_bhutto
S..M..B..🔥 :
no jane 🥺
2025-02-14 21:01:01
5
huzafa1065
Huzafa :
lengend ha bro Brandon green
2025-04-27 04:54:33
8
taimoorakbar4
€•Taimoor&Akbar√√√ :
PUBG season 1 sy khel rha hn
2025-02-21 00:29:58
6
royiss07
Rooney ⚜️ :
maine kia hy , I'm 16 years old but Mai season 7 kehl raha hu abi bi kehl tha hu 🫀🇲🇲
2025-02-14 16:18:55
8
rajputshab90
𝓡𝓙𝓟𝓤𝓣 𝓢𝓗𝓐𝓑 :
yes Bhai 🥺
2025-02-14 05:09:39
15
shada_mangat
Shahzad Ahmad :
i start in season 3
2025-02-14 19:53:00
5
To see more videos from user @realchiefplayz, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About