حرفيا عاملين ناكل ف بعض ومحدش طايق ل التاني كلمه بعد سنه ونص خطوبه محدش سمعلنا مشكله
وفرحنا بعد العيد
2025-02-18 19:03:02
111
Marinette :
أنا حلمت ان جدتي الله يرحمها جت البيت فقلت اسألها على خطيبي لو خير ليا طلما هي عند ربنا أدرى سالتها لو خير ليا او أتزوجه فقالت لا أكدت عليها قالت لا مع انه يحبني لكن بطريقة عنيفة و ظغط هل عادي أشارة او من كثر ما أنا بفكر بالموضوع و شاغلني لاني دايم ادعي ربنا يدلني لو خير او شر ليا 😞
2025-02-19 09:50:05
4
Eman Ahmed :
و الله ياريتنى سمعت كلام الشيطان و الجوازه باظت قبل الجواز لأنها باظت بعد الجواز 💔💔الحمد لله
2025-02-18 23:21:20
32
Houriah Hassan :
انا مخنوقه اوي اوي بجد ومش عارفه اعمل ايه .
2025-02-19 06:15:11
11
El tot 🌝 :
حقيقة ١٠٠٪
شهر و نص خطوبة و كل يوم بخناقة و اتنين مع بعض
رغم أن نعرف بعض من سنة ونص
و الحقيقة لازم يبقي في طرف هادي عشان يهدي المشاكل اللي بتحصل من اللاشئ
2025-02-20 13:55:46
7
Fatma ♥️✨ :
فرحي بعد العيد وبقيت مخنوقه ومش طايقه كلمه منه وبقينا نتخانق كتير اوي 🙂🙂🙂